- Windows Insider Program
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz t72killer #33 üzenetére
Nem azonnali totális tilalomban kell itt gondolkodni, a kezdeti és a totális között több évtized is eltelhet.
Ez mehet akár a légi közlekedés mintájára is. Az ellenőrzött légterekben vannak helyek és körülmények, ahol kizárólag robotpilóta vezethet (ezt csak időjárás, vészhelyzet vagy a robotpilóta hibája írhatja felül), emellett vannak olyan repterek, aminek a körzetében kizárólag a kapitány vezethet (még az elsőtiszt sem!).
Ugyanígy lehet kezdeni a kézi vezetés tiltását pl. az autópályával és kritikus helyeken a robotpilótát lehet korlátozni."Egyelőre nagyon örülnék, ha lenne olyan robotpilóta, ami mellett pl alhatok, ehetek, olvashatok egy 1000+km-es úton."
Az ilyen hosszú utak nagy részét a világ civilizáltabb részén valamely gyorsforgalmi úton teszed meg. Ilyen körülményekre a Tesla AutoPilot (legfrissebb hardverrel és szoftverrel) már most is majdnem teljesen alkalmas (ahol sok Tesla közlekedik gyak. alkalmas), a többség (mármint a "hagyományos" autógyártók) a korábbi próbálkozásaikat feladva kb. most kezdik eldönteni, merre is fejlesszenek (a SAE 2 túllépéséhez). Vízióik voltak és vannak, a gyakorlatban meg van a Tesla, akik alapból azon az úton indultak el, amerre most a többség is tart.
" A logisztikai cégek is tuti díjaznák, a kamionsofőrök már nem biztos, lévén a munkájuk könnyítését valszleg azonnal leépítésekkel díjazná a cég."
Ma sofőröknél ott tart az utánpótláshiány, hogy nem csak Közép- és Kelet-Európában van gond az elvándoroltak miatt, hanem már a nyugatra elvándoroltak mellett hiány van Nyugat-Európában is.
Amíg régen hazánkban (is) alapszabály volt, hogy a sofőr nem rakodhat, mára egyre több helyen a sofőr békázik, ha így haladunk, nemsokára az otthagyott targoncát is neki kell kezelni... Vannak olyan szállítási útvonalak, amiket lehet majd magas szinten robotizálni, de pl. a gyűjtőfuvarokat még sokáig nem.
Sok helyen (gyárakban) nem kérdezték meg az embereket, mára mégis robotok végzik a munka nagy részét. Az egy külön érdekes kérdés, hogy hová vezethet ez hosszú távon...
Új hozzászólás Aktív témák
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Yettel topik
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Windows Insider Program
- Nyomtató topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!