Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Egyfelől igen... Nem csak a szabályozás, hanem a tapasztalat is kevés jelenleg. Az újabb és újabb modellekkel és az egyre nagyobb szám miatti egyre több balesettel azért gyűlik lassan.
Másfelől az energiasűrűség növekedése előbb-utóbb a biztonságra is jó hatással lesz. Nem csak a hatótávok növekedhetnek miatta, hanem a pakkok mérete is csökkenhet, távolabb kerülhet az autó hamarabb/könnyebben sérülő részeitől.
Egy a lényeg: A ma látható állapotokat nem szabad kivetíteni azokra az időkre, amikor a villanyautók nem csak az eladásokban, hanem az utakon is jelentős tényezővé válnak.
-
llax
senior tag
"Nem sokat segített a (kézi)gránátok 'biztonságán', hogy fél emberfej helyett a robbanóanyagok fejlődésének köszönhetően ökölméretűvé zsugorodtak"
Ha mindkettőt ugyanakkora kofferbe kellene a lehető legbiztonságosabban becsomagolni, akkor a kisebbel azért könnyebb bánni. Még akkor is, ha a kisebb egy kevéssel sérülékenyebb.
"szóval a tárolt energia is növekedni fog egy darabig, nem csak a sűrűség."
Azért is írtam: előbb-utóbb, és nem azt, hogy közvetlenül.
Amúgy a tárolt energia (szükségessége) körül is vannak kérdések... A hatótávban és teljesítményben (a mindenkori lehetőségek mellett) kimaxolt autók, mint amiket a Tesla gyárt, a világ nagy részén hosszú ideig rétegtermékek maradnak. Az igazi tömeges terjedés nagy esélyekkel nem a hosszú távú használatra készülőknél kezdődik majd el (több okból sem). Szélesebb rétegeknek a városi kisautók lesznek hamarabb megfizethetők, azoknak az alját nem kell küszöbtől-küszöbig telerakni akkuval - már a jelenleg elérhető energiasűrűség mellett sem.
Olyan dolog problémáiról van szó, aminek még bőven van ideje kiforrnia magát. Ez az idő kb. ott ér véget, amikor már lesz némi választék egy teljesen átlagos ember/család számára is megfelelő+elérhető járművekből.
-
bkercso
nagyúr
Így igaz, hibridből elég 100km körüli hatótáv is. De pályán, ahol nem 60-80-al mész, ott azért nem marad meg a teljes hatótávod. És városban sem, ha nem tanulja meg valaki rendesen használni a rekuperálós, egypedálos vezetésmódot.
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Hobby rádiós topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Formula-1
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia