Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Játékfelhozatal és az indok meglehetősen furcsa, de ami még szomorúbb, hogy az F1 eredmények úgy lettek publikálva hogy ordít róluk, hogy nem stimmelnek:

    CB (Win10 1903, 9900K Stock, HT On, RTX2080Ti):
    180 FPS Ultra-n. PH-n lejjebb lett véve a preset (nem teljesen értem miért), így itt még ennél is magasabb érték kellene szerepeljen. Kb. 200 környékén kéne legyen, e helyett 111 jött ki, ami kb. a fele a normálisnak. Nem lenne gond, ha néhány fps eltérés lenne, hanem az a gond, hogy PH-n a normális tempó fele szerepel a táblázatban és a szerkesztőségnek fel se tűnt (legalábbis nekem úgy tűnik), hogy itt valami nagy gánya van és így lett publikálva.
    Legalább az összesítésbe nem szabadott volna így beleszámolni.

    Nézzük máshol:

    Golem.de (Win10 1903, 9900K Stock, RTX2080Ti):
    231,7 FPS Ultra-n. Értem, hogy itt más pályát töltöttek be, de így is tökéletesen szemlélteti a valódi erőviszonyokat.

    #153 Abu85: "A CS:GO esetében ezeknél a prociknál az a kérdés, hogy 250+ vagy 300+ fps-t csinálnak. Eközben az emberek ezeket maximu 240 Hz-es monitoron játsszák. :) A legtöbb eSport játék egyszerűen száguld ilyen procikon, tehát bármit is választasz, azzal tökéletesen futni fog."

    A Strange Brigade esetében meg 200+ van mindehol. Ez is száguld minden CPU-n, akkor ez miért van a tesztben? Ha már mindenképp egy AMD-s címet akartok berakni, akkor miért nem például egy Division 2-t, amivel még játszanak is az emberek? Ezen felül vannak más AMD-s címek, melyek explicit API-t használnak és sokkal többen játszanak velük, mint a Strange Brigade-el. Még mindig nem értem, hogy miért ez a cím került be a tesztbe.

    Független címnek is csak jobbat lehetne találni a jelenleginél:

    "Az Aots esetében sem a Vulkan a lényeg, hanem az, hogy ez a motor igen extrém szinten skálázódik. Az Escalation aktuális kódja egészen 60 szálig, tehát itt az számít igazán, hogy azt a környezetet, ahol a motort a szoftveres háttér nem limitálja igazán, hogyan kezelik le a procik."

    Miért is kell 60 szálas kezelés, amikor a csúcsmodell is 12 magos? A többi explicit API-ra építő játék sem limitálja a procikat, mert tudtommal a Vulkan és DX12 pont a CPU limitet üti ki.
    Értem én, hogy a világszinten kb. 2-3 tucat játékost talán érdeklik az eredmények, de azért nem ártana egy "közismertebb" független címet berakni, például Rage 2 vagy Wolfenstein 2, de még a DX12-es Anno 1800-al is kb. 10-szer annyian játszanak, mint a AoTS-vel (ha már RTS-nél vagyunk).

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák