Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Ijk #202 üzenetére

    Szvsz.
    A támogatás csupán marketing.
    Akinek van új autóra annyi pénze, annak jól jön, de nem a 1,5M támogatás foga motiválni.
    Egyszerű matek az egész. Egy elektromos autó x millió egy belső égésű y millió.
    Ha y milliód van autóra akkor mindegy mennyi az állami támogatás akkor sem lesz több a zsebedben.
    Ha van x milliód akkor megint mindegy mennyit támogat az állam, ki fogod tudni fizetni.
    Egy termék ára lehet 20.000Ft de szuper kedvezménnyel megkapod 5000Ft-ért.
    Azta mindenit, mennyit spóroltam..
    A termék előállítása 1000 Ft, eladtam 5000Ft-ért. Jól kerestem, miközben szuper jó fej voltam, és elengedtem 15000-et.
    Egy terméknek ki határozza meg a lista árát? Ezen mekkora haszon realizálódik?

    A fejlesztések altatva voltak, mert az olaj lobbi erősebb volt. Lásd USA a legfőbb főkolompos.
    Most a kényszer kezdi hajtani az elektromos történetet, csak ilyenkor nyal vissza a fagyi, és az elb@szott 20 évet nem lehet vissza hozni, vagy pikk-pakk bepótolni.
    Akkumlátor ide vagy oda. Maga a probléma az energia tárolás- felhasználás. Ezt már 30 évvel ezelőtt is megmondták, a jövőben nagy problémát fog okozni. nem érdekes, van kőolaj mint a dög, meg van oldva....

    A világon az egyik legnagyobb ágazat a járműipar. A szerviz hálózat pedig nem csupán a Józsibá autószerelőből áll. Ez a hálózat legalább akkora mint a gyártásokban résztvevők száma.
    OEM gyártóktól a kereskedőkön keresztül a villáskulcsot elforgató emberig.
    2008-ba mikor a válság a járműiparon végigsöpört hány°% os volt a létszám leépítés világ szerte?
    Csak gyártó sorokat nézzünk mást ne. Ennek jelentős része a szerelőcsarnokból történő elbocsájtás volt.
    A szervizelési oldalról nem voltak hírek, pedig ők is nagyon megsínylették. OEM alkatrész gyártók, márkaszervizeknél elbocsájtások...stb.
    Ez is benne van és részese az elbaltázott 20 évnek, és szépen hatványozódik.
    Ha ami naptól csak elektromos autók kerülnének ki a gyártósorokról, 5év és kb sok 100 000 embernek kellene át, vagy tovább képeznie magát. Vagy új ágazatot keresnie. Szóval a folyamat túl gyors lenne.
    A folyamat lekezdődött, és a tempót próbálják szabályozni. Meglátjuk mi lesz.
    Az sem kérdés, a légkörben történő változások hamarabb és gyorsabban kezdenek zajlani mint azt jósolták.
    A kapkodás jóra nem vezet, de más egyenlőre nem maradt, az óra ketyeg....
    Ez nem világtörvény csupán az én meglátásom, és véleményem.
    Lemásztunk a fáról, feltaláltuk a kereket, lendületet adtunk neki. Most meg próbálunk felkapaszkodni a kocsira, de egyenlőre úgy tűnik csak loholunk utána és a szerencsén múlik sikerül e úrrá lenni a belendült világunkon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák