Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    Nekem ezek lobbi szintu "kutatasok"
    Amit az egyik oldalon felgoznak ellenervnek, a masik oldalon nem jelenik meg, semilyen formaban.

    1.Nem hiszem el, hogy 100km-hez tartozo elektromos aram eloallitasa es felhasznalasa tobb kornyezet szennyezessel jarna, mint ugyanennyi km megtetelehez szugseges uzemanyag.
    1. Akupakk.
    Jelenleg ez legnagyobb gondja az elektromos autonak a vissza marado alkatreszekbol.
    A belso egesu autoknal miert nem szamolnak az eletuk alatt elhasznalt alkatreszekkel olajokkal?
    Azok jonnek a Vilagurbol keszen?
    Csak egy pelda. A robogomhoz kell egy alkatresz. Egyenesen Japanbol jon. Egy 2kg-os Vasdarab. Semmi massal nem lehet kivaltani. Nahy egy ilyen csere mekkora terheles a kornyezetre? Es hanyszor fordul elo naponta az eset?

    Konkretan lobbi es penz kerdese.
    A kornyezet tudatossag nagyin fontos, es torekszem ra.
    Viszont egy csomo minden fent dol el vezetoi szinten.
    A torvenyeknek es a penzvilag erdekeinek is ez kellene eloterbe kerulnie. Sok kicsi sokra megy, ez igaz.
    De ezt egy uj torvennyel szabalyozassal siman semmisse teszik, mert olyan iranyba kenyszeritenek.
    Csak egy pelda.
    WW illetve a korabbi ki nem derult simlik az autogyartas vilagaban. Minden dontes kimutathato lenne a szennyezesekben. Pozitivan es negativan is.
    Ezek az elektromos fejlesztesek mostoha modon voltak kezelve. A beveteleknek csak morzsajat fektettek bele.
    Irhatnak konkret szamokat, x miliard x ev alatt. De a beveteleknek akkor is csupan 0. vagy 1-2 % at erne el.
    A koolaj amire az uzleti alapok fekszenek.

    Arak. Persze, hogy dragabb. Nem ez a fo eladasi vonal. Es addig nem is lesz olcsobb, amig ezt az arat megfizetik, illetve nem erdekuk kedvezobb ar kialakitasa.

    Hatraltatni kell, mivel az autoiparban brutalis embertomeg van.
    Szervizek, alkatreszgyartok, ertekesitesek, adminisztratorok.
    Egy hirtelen valtas rohadt nagy munkanelkuliseget okozna.
    Az autoszerelok gyorsan beadnak a kulcsot. A tovabbkepzesek nem kis feladatot jelentenenek.

    Egy olyan statisztikara is kivancsi lennek, milyen szazalekban oszlik meg kis ccm (1400 alatt) vs nagy ccm(1400felett).
    A karosanyag kibocsajtas. Es nem csak az elegett uzemanyagra ertem.

Új hozzászólás Aktív témák