Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djsunny

    aktív tag

    válasz Ariadne #142 üzenetére

    A Ramiris nem fog bezárni attól nem kell félni! :)

    Annak a cégnek akkora áruforgalma van, hogy ha netán lesz is valami ítélet akkor egyszerűen kicsengetik a milliókat a büntire, meg kapnak egy új felsővezetői gárdát és szépen megy tovább minden. :C

  • george11

    senior tag

    válasz Ariadne #150 üzenetére

    Hát ez marhajó. De, ha ennyire nyílt titok(sőt nem is titok, mert énis tudok vagy 3 olyan cégről, ami egy és ugyan az, és gyakorlatilag mind mistral), akkor miért nem változtatják meg a jogszabályokat? Vagy lehet állambácsinak is jó, hogy ez így működik? :U

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • jasszer

    senior tag

    válasz Ariadne #156 üzenetére

    Talán egy idő után eljutunk az árérzékeny fogyasztóktól a tartós, minőségi szolgáltatást igénylő fogyasztókig, bár amíg ilyen mértékben "pörög" a sztech/műszaki piac, addig erre kevés esély van szvsz. ( = kis túlzással: fölösleges támogatni egy 2-3 év alatt teljesen elavuló technológiát)

    Apokalipszis? Ezeknek?!

  • masterful87

    senior tag

    válasz Ariadne #156 üzenetére

    Ez mind igaz, azt is tudjuk hogy a magyar fizetések sehol sincsenek a jobb sorsú országokéhoz képest, és ugye a magyar piac nem meghatározó... ez mind rendben!

    DE amiért én keresem mindig az olcsóbbat, mert szeretném annyiért megkapni amennyibe az tényleg kerül!

    Megkell nézni egy külföldi webshopot, olyan árak vannak hogy az ember ledől a székről, mert sokkalta olcsóbb, mint nálunk!

    És nem a gyártó a hibás, az Intel meg az AMD, meg nem is hinném hogy a nagyker kapja ilyen szinten drágábban, mert ő csak fél hajónyi árut tud behozni kis hazánkba, hanem azok miatt drágább nálunk minden, akik ott fent többszörös hasznot húznak az egészen! :(((

    Tehát szerintem inkább a forgalmazó okolható a fogyasztók mai felfogása miatt!

  • Oliverda

    félisten

    válasz Ariadne #217 üzenetére

    Egyszer döglött meg egy Chieftec táp amit náluk vettünk, miután bevittük szó nélkül 1 héten belül kicseréltek egy újra. Ennyit erről. Amúgy nem kételkedek abban hogy voltak velük problémák, az ominózus bolt eladója is kritikus volt a pesti szervízzel kapcsolatban.

    Nekem inkább csak a birka effekt szúrt szemet. Semmi bajom nincs az adott márkával/üzlettel, de azért már csak beállok a sorba a kritizálók közé hogy én is jól érezzem magamat.

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

  • george11

    senior tag

    válasz Ariadne #217 üzenetére

    "Azok közül azonban, akik vásároltak náluk és garanciális gondjuk is volt, gyakorlatilag nem lehet olyannal találkozni, aki elégedett lenne, vagy szabályosan intézték volna az ügyét."

    Volt rá nem i egy példa, de a fórumokon nem arról szól a dolog, hogy : képzeljétek vettem XY boltban egy VGA-t ami rosszvolt, és kicserélték, és rendesek voltak. Ilyen kommentek nem nagyon vannak.
    Ellenben akinek baja, az nyilván leírja.
    A másik, hogy azt is érdemes lenn megnézni hány vásárló van egy adott boltban egy évben, és azzal arányosan nézni a panaszos ügyek számát.
    Mindezektől függetlenül nem volt szabályos minden esetben amit csináltak
    Az, hogy mindenki szívott, aki garizatni ment oda, meg azok véleménye akik kb. 1X sem vásároltak/garizatattak, csak hallották sógor ismerősnének a hugától, vagy olvasták neten ...

    Ebben a topicban is volt olyan komment(amire válaszoltam is), amiben egy méltatlankodó vásárló írta le a panaszát, ami 100% kamu volt, mert lehetetlen volt azt a dolgot úgy teljesíteni/intézni, ahogy leírta. ;)

    Mind1 nem védem őket, mert nem igazán érdemlik meg, csak azért ne állítsunk valótlan/megkérdőjelezhető dolgokat. :R

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • george11

    senior tag

    válasz Ariadne #221 üzenetére

    Ezért is írtam, hogy nem védem őket, mert nem érdemlik meg.
    Ha azzal a mantalitással csinálták volna végig az elmúlt éveket, mint amilyennel anno indultak, akkor nem lett volna ilyen vége a dolognak, de a garis téma, az sajnos több ismeretlenes képlet.
    Vannak speciális magyar vonatokozásai példa erre a sokhelyen a mistralosok által is emlegetett upgrade-elő emberkék. Egy ideig ment rendesen a dolog, hogyha valami rossz, akkor vagy csere, vagy levásárlás teljes áron. Erre rájött "pár" vásárló, akik ebből sportot csináltak. Vettek pl. egy 9800pro-t annak idején mondjuk 80K-ért 2 év garival, majd 1,5 év múlva visszahozták, hogy rossz(mindegy mivel tették tönkre, de volt rá jópár módszer).
    Ezek után mivel, akkor már olyan VGA nem volt, levásárolták a 80K-t, amiért mondjuk kaptak egy 6800GT-t. :U Amíg nem csinálták ezt sokan/sokszor, addig nem volt feltűnő, de aztán elfajult a dolog. Ez után vezették be, hogy az aktuális áron ment a levásárlás.
    Igaz, hogy ez elvileg jogellenes(nemtudok konkrét paragrafusokat mondani), de az sem tiszta dolog, amit az userek egy része csinált. Emiatt szívott a többi normális vásárló is.
    Nekem is volt ilyen témába személyes tapasztalatom tavaly.

    Vásárló bejött, hogy elromlott az LG írója. Fellőttem pestre tesztelni, visszaigazolták, hogy valóban rossz, cserélhetem.
    Felhívtam a srácot, hogy jöjjön be, és kap egy új írót, amilyet választ.
    Bejött a boltba, és kaján vigyorral közölte, hogy neki CSAK és csakis ugyan olyan kell, mint a régi volt. Semmi más nem felel meg.
    Én csak pislogtam, hogy miért nem jó neki 0ft differenciával elvinni egy újabb/jobb/gyorsabb írót.
    Követelte vissza az eredeti vételárat, amit nem állt módomban megtenni, mert rajtam verik le...
    Később visszajött valami jóllakott napközis kinézetű jogászfélével, hogy márpedig adjam vissza a pénzt.
    Ismét nemleges választ kapott, majd elviharzottak.
    Másnap megint jött a gyerek a pénzért. Megkérdeztem tőle, hogy ugyan árulja már el nekem, miért nem jó egy másik író neki???
    És a válasz: mert, akkor ő most visszakap 16K-t, és abból vesz egy újat magának, egyet meg tesójának(mert akkoriban már 8K körül voltak az írók). :U

    Ezért mondom, hogy kétélű dolog ez, és sok magyar(?) sajátossága van. Nemhiszem, hogy Németországban, vagy máshol egy vevő arra pályázna, hogy csere helyett pénzt kapjon, majd vegyen 2 újabb terméket az árából.

    mind1 ez már nagyon off

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • george11

    senior tag

    válasz Ariadne #224 üzenetére

    Elítéli mindenki, de mit lehet tenni, ha a jogszabályok annyira kétértelműek, vagy rébuszokba beszélnek. :F
    Elvileg visszajárt volna neki a pénze, gyakorlatilag viszont ezzel a bolt bukna 8K-t.
    Ha valaki joggal eláll a szerződéstől(mert nem tudják kicserélni/javítani stb., és semmilyen más megoldás nincs), akkor megint más a téma, mert, ha szerzdést bontanak, akkor az eredeti állapotot kell(ene) visszaállítani. Ez szerintem rendben is volna, mert a boltnak nem érdeke nagyot bukni, inkább elintézi valahogy a cserét. Viszont, ha azt mondják, hogy be lehet kapni, nem adunk pénzt, és nincs cseretermék akkor mi van?

    A vevő vagy választ egy másik terméket(amire lehet, hogy nincs is szüksége), vagy perel.
    Egy ilyen per elhúzódhat akár évekig is.
    10-20-30K miatt meg senki nem fog szerintem pereskedni évekig(bár biztos van rá példa), főleg, ha közbe megszűnik a cég, akit perel.
    Ezért teheti meg sok kisker/nagyker, hogy magasról tesz a jogra. Pereld be aztán vagy lesz valami vagy nem. Ha van 100 ember akinek nem adják vissza az eredeti 10K-s vételárat, akkor nyertek 1.000.000ft-ot. Ebből a százból perre viszi mondjuk 10(vagy annyi sem). Ők visszakapják a pénzüket, ez 100.000ft kiadás(+ gondolom van valami kamat is rá), és még marad 8-900.000ft a kasszába.
    Ezek után nem kell csodálkozni, ha nem tartja be senki a szabályokat. Gyorsabb, hathatósabb intézkedés kéne. Valami olyasmi, mint a gyorsított eljárás bizonyos ügyekben. Pár hónapon belül megvan a döntés, és annyi.
    Ha így lenne, akkor tuti nem szívózna egyik bolt sem ezzel.

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • george11

    senior tag

    válasz Ariadne #226 üzenetére

    Nemnem inkább befejezem, mert életre elegem lett a garis témából anno. Örülök, hogy vége :D Modik meg csak nem bántanak, elvégre kapcsolódik a témához ez is ;)

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

  • george11

    senior tag

    válasz Ariadne #235 üzenetére

    Úgy néz ki lassan pontot tesznek a dolog végére az illetékesek.
    Azért az elég atom, hogy nem fizet adót éveken át, és nem tűnt fel eddig senkinek :U

    De azért mégiscsak ez tetszik a legjobban:
    "Sipos Jenő a Vám- és Pénzügyőrség szóvivőjének leveléből kiderült, az ügyészség állásfoglalása szerint a matricák lehagyása nem minősül bűncselekménynek, sem szabálysértésnek, ezért a hivatal nem köteles foglalkozni az esettel."
    Tehát valszeg egy-két ember dönti el, hogy lesz-e belől valami, vagy sem. Így már érthető, hogy miért mennek sok helyen "fű alatt" a lemezek :U

    "5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"

Új hozzászólás Aktív témák