Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz george11 #220 üzenetére

    Nem vitatkozom. Egyébként valszeg itt is működhetett, ami más láncoknál, hogy a fővárosi és a vidéki üzletek az eltérő céges háttér miatt eltérően viselkednek, lehet.
    A fogyasztovedelem.com-on viszont évek alatt végigkövetni 1736 hozzászólással 116 oldalnyi panaszt, két 100%-ig biztosan ott dolgozó pofátlan stílusú ember kommentjeivel, az kicsit betesz az embernek. Nem lehet véletlen, ha egyedül erre a cégre jön ennyi panasz (mindenféle fórumon), és főleg ilyen tartalmú. Kisebb-nagyobb szívatási kísérletekkel szinte mindenhol bepróbálkoznak, ez saját tapasztalat, de itt következetesen ugyanazokat a durva jogszabálysértéseket lehetett visszahallani.
    Számomra mindegy, hány alkalommal intézték esetleg szabályosan az ügyeiket, mert ekkora mennyiségű és ilyen jellegű folyamatos "teszünk a szabályokra" hozzáállással (nem) intézett ügy pont elég ahhoz, hogy minősíthetetlenül rossz legyen egy üzlet. Személyes vásárlás nélkül is. Egyébként meg utálom, ha átverik az embereket, ezért rossz nézni, hogy még mindig léteznek...

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • freeapro

    senior tag

    válasz george11 #220 üzenetére

    Mondhatok ilyet is:
    Miutan a Mistral megszopatott elmentek a Magicompbba es vettem egy fel gepet. A videokartya baszakodott. Visszavittem, kulon minden mukodott, megse dobtak vissza gepet, hanem a szervizes csavo kideritette, hogy az alaplap aktualis biosa valamiert osszeakad a katyaval es feltett ra egy masikat.
    Utannanezett, toltotte vele az idejet, megjavitotta.
    Na ezek utan sok penzt hagytam meg naluk...

Új hozzászólás Aktív témák