Új hozzászólás Aktív témák
-
Devas
őstag
Tessék így kell összemérni procikat:
Az 1080 Ti sorában a harmadik helyen lévő % a VGA kihasználtságát mutatja. Ha 95% fölé megy egy pillanatra is, akkor értékelhetetlen a mérés, mert a VGA ereje elfogy és a proci nem bírja kifutni magát.
Nem nagy kunszt. MSI Afterburner-t feltelepíted (ingyenes), ez méri a dolgokat. Ezután feltelepíted a Rivatuner Statistic Servert (ez rakja ki a képernyőre az információkat). Bemész az afterburnerbe és kirakod On-Screen-Displaybe a GPU Usage-t és már látod is mikor fogy el a VGA ereje játék közben. Kizárásos alapon ugyebár, ha a VGA nem futja ki magát teljesen, akkor a proci ereje fogyott el. Többnyire.
Próbálok segíteni, nem csak kritizálni, de ennél többet nem tehetek az ügyben.
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
elfelejtette
veterán
Teljesen egyetértek. Nem kell azon pedálózni, hogy 250eFt-os vga-val, meg 350eFt-os procival nem 720p-ben fog játszani a tulaj. Felesleges betenni a tesztbe a WQHD, meg 4k eredményekez, ha úgyis tudjuk előre, hogy vga limites. Csak esetleg le lehet írni a grafikon alá egy mondatban, hogy az adott játékban az adott beállításokkal mennyi fps-t tudott a vga, mert úgyis minden procival ez lesz az eredmény, kivéve talán, ha R3-at, meg i3-at is tesztelnek, de ugye itt csak csúcs procik voltak.
"Nagyon jó dolog fontosnak lenni, de még fontosabb dolog jónak lenni."
-
Az összemérés mikéntje függhet attól is, hogy milyen eredményt szeretnénk kapni.
Azon a videón, amit linkeltél, például teljesen jól látszik az i5-i7-R7 közötti különbség még a Tomb Raiderben is.Lehet, hogy felhasználás szerűen majd máshogy fogja mindenki beállítani az adott játékot, és más is jönne ki ha mérné, de jól látható, hogy melyik cpu, mennyire képes meghajtani az adott vga-t. És ha erre szeretnénk fényt deríteni, akkor valahogy így kéne tesztelni.
Ha pedig azt szeretnéd, hogy a játékos teljesítményben egy FX 8350 megegye a mezőnyt akkor így kell.
De legalább örülök, mert ha felrakom majd az apróra a 8350-t lesz mit linkelnem!
-
Hannibhál
őstag
annyiban nem helyes a logikád, hogy igaz hogy ugyanannyi objektum fizikáját kell számolnia, viszont gyakrabban, mert a vga több fpst csihol ki magából, s ha jól tudom mindene gyes képkockához számol a cpu is, ergo ha több képkockád(fps-ed) van ugyanazon objektumszám mellett, akkor bezony nagyobb terhelés éri a cpu-t is
Gépelés nem az erősségemasdsdk
-
Ribi
nagyúr
Játék motor függő is.
Én még teszteltem c2d-vel bf3 multit. Minél magasabbra vettem a részletességet, annál "simábban" ment a játék, igaz csökkent az fps, de nem akadozott annyira és játszhatóbb volt. VGA miatti szaggatások nem voltak olyan zavaróak mint a CPU miatti meg megakadás. -
Ragnar_
addikt
Azért vannak teljesítménykategóriák, és pl. Dommnak egyértelműen VGA kell, a proci tökmindegy, de pl. BF1-nek meg kell a proci is multiplayer módban.. Nyilván nem minden játékhoz veszel új konfigot.. Addig pl. nem veszem meg a BF1-et amíg nem vettem egy 6c/12t procit. Én legalábbis így gondoltam. (Vagy nem játszok csak 32-es vagy 24-es szerveren..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen processzort vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Tudományos Pandémia Klub
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Futás, futópályák
- További aktív témák...