Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz cinemazealot #48 üzenetére
Beleírom amire tudom a választ.
Először is rögzítsük, mert lehet jönnek a kiforgatók, akik szerint mindenki hülye, a vita onnan indult hogy annyit mondtam hogy azért mert valami Suv még nem kell rögtön degradálni az autót és a tulajt..
- Miért kell autóban ülni a meditáláshoz? Ha csak a munkába járással eltöltött időt akarjuk meditálásra fordítani -- tehát a meditációra explicite szükségünk van --, akkor biztosan jól választottunk munkahelyet és/vagy lakóhelyet?
-Ezt nem értem, én nem meditálok, sem autóban sem máshol.(de lehet kéne)
- Ha az ember rendszeresen nagyobb távolságot tesz meg, ahhoz miért jobb az ez ellen dolgozó felépítmény (pl. egy áramvonalasabb kombinál)?
-Nem jobb.
- Ha csak időnként tesz meg nagyobb távolságot az ember, miért kell birtokolni az egyébként ki nem használt (vagy éppen nem jól kihasznált) nagyobb testű autót? Mi a baj az alkalmankénti bérléssel? Anyagilag nem éri meg?
-Nem nagyobb testű. Példa a saját autóm, Suvnak mondják, de nem nagy és nem nehéz.
Az anyagi részét mindenki maga dönti el, nincs olyan ami a legjobb, egyénenként dől el.
- Ha az ember csak munkába járáshoz használja az autót, ahhoz miért nem elég egy kis fogyasztású, olcsóbb kisautó?
-Miért ne lenne elég? Ez is egyéni preferencia.
- Ha nem létezik olyan kis fogyasztású, olcsóbb kisautó, ami legalább olyan kényelmes, mint egy SUV, annak mi az oka?
-Ez természetes. A kényelemhez hely kell, és jó minőségű anyagok. Azoknak súlya (tömege) van, és helyet is kívánnak. De nemcsak a SUV kényelmes, bármi lehet az.
- Miért van SUV-ból egyre több? Miért célja a gyártóknak ezzel ellepni a piacot?
-Népszerű és eladható. A gyár meg pénzt keres vele, ez a dolga. Pár éve ez volt az egyterű, most pedig a villanyautó lesz a sláger.
- Hogyan lehetett a SUV ennyire sikeres? Lehetséges, hogy a közlekedési infrastruktúrák kidolgozóinak (gépjármű gyártó, útépítő, építőanyag beszállító stb.) kartell tevékenysége vezetett ide?
-Nem kell túlgondolni. Praktikus, divatos, kényelmes, .
- Miért kell manapság ennyit közlekednünk?
-Nem ide tartozik.
- Vagy ha már ennyit közlekedünk, miért aszfalton tesszük kipufogva?
- Én, ha lehet bringával közlekedem, így járok naponta dolgozni is. De ha kicsit több kell akkor jelenleg nincs jobb.Hagyjuk ezt a Suv vonalat, teljesen félrevezető. Ez egy hülye név amit ráragasztanak mindenre.
Ne legyen már egyforma ez a P2008 as meg egy Escalade amivel az igen tisztelt mindenhez is joga van afroamerikai asszony elmegy a mcdonaldsba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia