Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mjani1172

    addikt

    válasz cinemazealot #48 üzenetére

    Beleírom amire tudom a választ.

    Először is rögzítsük, mert lehet jönnek a kiforgatók, akik szerint mindenki hülye, a vita onnan indult hogy annyit mondtam hogy azért mert valami Suv még nem kell rögtön degradálni az autót és a tulajt..

    - Miért kell autóban ülni a meditáláshoz? Ha csak a munkába járással eltöltött időt akarjuk meditálásra fordítani -- tehát a meditációra explicite szükségünk van --, akkor biztosan jól választottunk munkahelyet és/vagy lakóhelyet?
    -Ezt nem értem, én nem meditálok, sem autóban sem máshol.(de lehet kéne)
    - Ha az ember rendszeresen nagyobb távolságot tesz meg, ahhoz miért jobb az ez ellen dolgozó felépítmény (pl. egy áramvonalasabb kombinál)?
    -Nem jobb.
    - Ha csak időnként tesz meg nagyobb távolságot az ember, miért kell birtokolni az egyébként ki nem használt (vagy éppen nem jól kihasznált) nagyobb testű autót? Mi a baj az alkalmankénti bérléssel? Anyagilag nem éri meg?
    -Nem nagyobb testű. Példa a saját autóm, Suvnak mondják, de nem nagy és nem nehéz.
    Az anyagi részét mindenki maga dönti el, nincs olyan ami a legjobb, egyénenként dől el.
    - Ha az ember csak munkába járáshoz használja az autót, ahhoz miért nem elég egy kis fogyasztású, olcsóbb kisautó?
    -Miért ne lenne elég? Ez is egyéni preferencia.
    - Ha nem létezik olyan kis fogyasztású, olcsóbb kisautó, ami legalább olyan kényelmes, mint egy SUV, annak mi az oka?
    -Ez természetes. A kényelemhez hely kell, és jó minőségű anyagok. Azoknak súlya (tömege) van, és helyet is kívánnak. De nemcsak a SUV kényelmes, bármi lehet az.
    - Miért van SUV-ból egyre több? Miért célja a gyártóknak ezzel ellepni a piacot?
    -Népszerű és eladható. A gyár meg pénzt keres vele, ez a dolga. Pár éve ez volt az egyterű, most pedig a villanyautó lesz a sláger.
    - Hogyan lehetett a SUV ennyire sikeres? Lehetséges, hogy a közlekedési infrastruktúrák kidolgozóinak (gépjármű gyártó, útépítő, építőanyag beszállító stb.) kartell tevékenysége vezetett ide?
    -Nem kell túlgondolni. Praktikus, divatos, kényelmes, .
    - Miért kell manapság ennyit közlekednünk?
    -Nem ide tartozik.
    - Vagy ha már ennyit közlekedünk, miért aszfalton tesszük kipufogva?
    - Én, ha lehet bringával közlekedem, így járok naponta dolgozni is. De ha kicsit több kell akkor jelenleg nincs jobb.

    Hagyjuk ezt a Suv vonalat, teljesen félrevezető. Ez egy hülye név amit ráragasztanak mindenre.
    Ne legyen már egyforma ez a P2008 as meg egy Escalade amivel az igen tisztelt mindenhez is joga van afroamerikai asszony elmegy a mcdonaldsba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák