Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Semmi gond, én sem kötözködni akartam Én ilyet találtam még:
At speeds higher than 70 miles per hour (110 km/h), if the battery is depleted, the IC engine is directly coupled to the wheels, hence the Volt operates as a power-split or series-parallel hybrid in this mode.amit egy másik hozzászólásban így fordítottak (az én angolom sajna még kevés a teljes megértéshez):
A helyzet az, hogy a Volt hastaslancanak van egy olyan uzemmodja (70 mph feletti sebessegnel), ahol a benzinmotor fizikai osszekottetesben allhat a kerekekkel es mechanikai attetelen keresztul is hajthatja azokat (es egyaltaln nem az a problema, hogy az akkumulator kihagyasaval, a benzinmotor-generator-villanymotor-kerek uton tortenhet az energiaaramlas, ahogy a cikk allitja).De egyébként mindegy milyen megoldású akármelyik hasonló autó, a 40-80km városi autókázáshoz ugyan elég (már ahol), de sajna még nem rendes alternatívák. Bár dolgozni járni már elég lenne, de ahhoz meg drága...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
jFox
őstag
A fordítást jellemzi: Top sebesség: 161 km2 Mióta mérik a sebességet km2-ben?
Amúgy ténleg harmatos ez a hatótáv, nekem is van hogy 100kb-t megyek egy nap csak a városban.
Ellenben van már jobb is. Tesla Roadster Igaz ez prémium kategória, de a legjobban hajtva is elment 150km-t. Szóval csak olcsóbbá kell tenni a technológiát és nem lesz itt gond a hatótávval.--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...