Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Semmi gond, én sem kötözködni akartam Én ilyet találtam még:
At speeds higher than 70 miles per hour (110 km/h), if the battery is depleted, the IC engine is directly coupled to the wheels, hence the Volt operates as a power-split or series-parallel hybrid in this mode.amit egy másik hozzászólásban így fordítottak (az én angolom sajna még kevés a teljes megértéshez):
A helyzet az, hogy a Volt hastaslancanak van egy olyan uzemmodja (70 mph feletti sebessegnel), ahol a benzinmotor fizikai osszekottetesben allhat a kerekekkel es mechanikai attetelen keresztul is hajthatja azokat (es egyaltaln nem az a problema, hogy az akkumulator kihagyasaval, a benzinmotor-generator-villanymotor-kerek uton tortenhet az energiaaramlas, ahogy a cikk allitja).De egyébként mindegy milyen megoldású akármelyik hasonló autó, a 40-80km városi autókázáshoz ugyan elég (már ahol), de sajna még nem rendes alternatívák. Bár dolgozni járni már elég lenne, de ahhoz meg drága...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Excel topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...