Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    válasz ilyen_85 #10 üzenetére

    Semmi gond, én sem kötözködni akartam :) Én ilyet találtam még:
    At speeds higher than 70 miles per hour (110 km/h), if the battery is depleted, the IC engine is directly coupled to the wheels, hence the Volt operates as a power-split or series-parallel hybrid in this mode.

    amit egy másik hozzászólásban így fordítottak (az én angolom sajna még kevés a teljes megértéshez):
    A helyzet az, hogy a Volt hastaslancanak van egy olyan uzemmodja (70 mph feletti sebessegnel), ahol a benzinmotor fizikai osszekottetesben allhat a kerekekkel es mechanikai attetelen keresztul is hajthatja azokat (es egyaltaln nem az a problema, hogy az akkumulator kihagyasaval, a benzinmotor-generator-villanymotor-kerek uton tortenhet az energiaaramlas, ahogy a cikk allitja).

    De egyébként mindegy milyen megoldású akármelyik hasonló autó, a 40-80km városi autókázáshoz ugyan elég (már ahol), de sajna még nem rendes alternatívák. Bár dolgozni járni már elég lenne, de ahhoz meg drága...

    [ Szerkesztve ]

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák