Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Romvr

    őstag

    válasz Cathfaern #5 üzenetére

    Nem tartom ennyire lehetetlennek a dolgot, hogy fognak egy alaptörténetet, pár mellékszálat és rákódolják a procedurálisan generált világot. Adaptív algoritmusokkal meg lehet oldani hogy a nekünk kellő eredmény szülessen. Egy dollármilliós, száz fős játékstúdió szerintem meg tudná oldani, ha akarná.


    (#6) Xaels: Csak említettem egyet a közelmúltból. De pl a Mass Effect is jó történettel volt megáldva és az nem könyvadaptáció.

    "(...) instead of looking out, they look in. Instead of speaking, they listen. Instead of trying to make sense, they make dreams." ~ Thistle-Chaser

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Cathfaern #5 üzenetére

    Teljeen procedurálisan generált világgal valószínűleg tényleg nem lehet összehozni egy fix történetet, de részegységek generálására jól használható. Pl. a Star Citizenben a bolygófelszíneket pg-al állítják elő (erről még csak bemutató videó van), vagy pl. az aszteroida mezőket (ez már működik) is. Aztán a pg bolygófelszínbe ültetik bele a kézzel megalkotott bázisokat, leszálló zónákat stb, de attól még a pg. bolygófelszín is bejárható lesz. Elvileg a 2.7. patch-ben ez már benne lesz; nagyon kíváncsi leszek rá, hogy működik majd a gyakorlatban.

    A NMS-t szeretném majd kipróbálni azért, de az ár nekem is túl borsos; mondjuk egy GOG karácsonyi akció keretében 30-40 USD közötti áron már megvenném. Bízunk benne, hogy a Sony is hamar rájön, hogy ez a 66 USD eléggé öntökönlövés.

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

Új hozzászólás Aktív témák