Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz dchard #7 üzenetére

    Inkább az a valószínű, hogy itt is végül mi vásárlók és adófizetők fogunk ráb@szni, mert valószínűtlen, hogy az amerikai belföldi légitársaságok, plusz az eddig eszközökön spóroló Emirates Airlines, Air India, All Nippon Airways, Japan Airlines, egyéb nemzetközi légitársaság fogja hip-hop a repülőgépei ezreit modernizálni a nyeresége terhére.

    Egyik verzió, hogy az állami hatóságok fogják költségvetési pénzből kifizetni, hogy a közlekedésbiztonság ne sérüljön. Alternatív lehetőségként - amennyiben úgy olcsóbb - a távközlési társaságoktól veszik vissza a repülőterek környékén a kérdéses frekvenciákat, és fizetnek kártérítést.

    Másik verzió, hogy a légitársaságokat mégis kötelezik az eszközök korszerűsítésére, viszont úgy a légitársaságok vagy a repülőjegyekre terhelik a költséget, vagy az alkalmazottaktól csípik le azt, vagy a korszerűtlen gépeket használó légitársaságok kiszorulnak a piacról, ami a verseny csökkenése miatt szintén a repülőjegyek árának az emelkedését okozza.

    Az például kizárt, hogy a szabályosan üzemelő eszközöket használó légitársaságok hirdethessék majd úgy a járataikat, hogy "mi betartjuk a műszaki előírásokat a gépeink üzemeltetésekor".

Új hozzászólás Aktív témák