- eBay
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Aliexpress tapasztalatok
- Mobilinternet
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #22 üzenetére
Az olcsóbb használt autó az rossz?
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #24 üzenetére
A prémiumokon még ennél is többet lehet bukni. Mégis megveszi valaki újan.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #50 üzenetére
Minél drágább, annál többet lehet bukni eladáskor. A 20 milliós autón nem lehet 40 - et bukni, de a 60 millióson igen. A 100 millióson meg pláne. Csak egyre kevésbé érdekli ez a tulajt.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #51 üzenetére
Szóval rosszkor shortoltad.
-
ddekany
veterán
válasz Shadowbull #77 üzenetére
"sort of a narrow form of AI"
Ezt a baromságot a szakik is ismételgették. Garantáltan igen értelmes emberek is, mint Jim Keller. Ijesztő, mennyire képtelenek érzékelni, hogy vezetés közben, ha még az idő pici százalékában is, de használják a kiterjedtebb ismeretinket a világról, hogy feloldjanak kétértelmű szituációkat (parkol, vagy be kell mögé sorolni, melyik oldalán kell menni a bólya sornak, az a folt kátyú vagy kosz, kire vonatkozik az-az adhoc szarúl kitett tábla, mit jelent ami rá van írva, stb.).
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #151 üzenetére
Jogos, egy jól működő szemmel is lehet vezetni, nem kell kettő.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #156 üzenetére
Na ez a marhasag Nem versenypilotakrol van szo, hanem hetkoznapi vezetokrol. Az egy dolog, hogy hasznaljak, ha mar van esetleg, de egyaltalan nem szukseges. Ha szukseges lenne, akkor kamerakep alapjan semmit sem tudna az ember vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #159 üzenetére
Nem, kepzeld meg nulla hallasu(siket) embereknek is adnak jogsit. Na az hogy lehet? 1967 ota...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #162 üzenetére
Sehogy, nincs is ra nagy szukseg. Nem veletlen, hogy a siketek/nagyothallok baleseti statisztikaja sem rosszabb.
Te egy kavics alol most bujtal elo? Kene neked valaki akik felzarkoztat 2023-hoz...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #164 üzenetére
Ez fuggetlen a teslatol, eppen emberekrol beszelunk nem a jarmu tipusspecifikus tulajdonsagarol. Nem ertem, hogy miert nem tudsz meg ennyit se felfogni. De azert leirom neked lassan hatha atmegy:
Siket emberek is vezethetnek es vezetnek is autot es semmivel sem rosszabbak baleseti szempontbol. Tehat a hallas bizonyitottan nem KELL, de azert nem rossz, ha van.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #156 üzenetére
Én tök jól elvezetek egy szimulátort úgy, hogy összesen egy SD felbontású monitor az input.
DRM is theft
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #166 üzenetére
Menj tuntetni a siketek es nagyothallok orszagos szovetsege ele, hogy ne vezethessenek autot...
"Hogy emberek vezetnek hallás nélkül is, ,úgy ahogy vezetnek, az nem cáfolja meg ezt a tényt."
De, pont azt cafolja. Ahogy a 2+2=4 megcafolja, hogy 2+2=5.Ha kellene, akkor ok nem vezethetnenek. Lehet a kell es szukseges szot se ismered.
Ezen a tenyen nem valtoztat az, hogy te mit abrandozol rola.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #170 üzenetére
Latom meg mindig nem tudsz olvasni es ertelmezni: azt irtam, hogy "nem KELL, de azert nem rossz, ha van."
Ebbol nem is ertem, hogy hogy jon ki neked a felesleges. Keress valakit a kornyezetedben, aki elmagyarazza neked.[ Szerkesztve ]
-
FattyDove
őstag
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Mi gatolja meg a mentot, tuzoltot, akarmit abban, hogy legyen a kocsin egy jelado, amit minden onvezeto auto tud venni? Sokkal effektivebb, mint a szirenazas es ez egy filleres tetel mindket oldalon.
A lesajnalt onvezeto auto mar kilometerekrol tudja, hogy valami erkezik. Akkor, amikor te meg nem latod es nem is hallod.
Normalisabb orszagokban amugy mar most is hasznaljak ezt a rendszert first responder oldalon, mivel a diszpecsereknek tudnia kell a pontos helyzetet
[ Szerkesztve ]
-
FattyDove
őstag
válasz Shadowbull #176 üzenetére
Egy jelenleg is letezo rendszerrol van szo. Sok helyen a lampa automatikusan pirosra valt, ha egy mento vagy tuzolto kozeledik.
Nem, nem manualisan kapcsolgatjak a diszpecserek
[ Szerkesztve ]
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #156 üzenetére
Vaknak nem adnak jogsit hiába jó a füle. Egy szemmel kapsz és vezethetsz.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #170 üzenetére
"Oke, tehat minden rendor, mento, es egyeb szirenazo jarmu hulye, mert teljesen felesleges a szirena."
Nem ők a hülyék.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #181 üzenetére
Az, nem is értem minek hoztad ide.
-
arnyekxxx
veterán
válasz Shadowbull #183 üzenetére
azt nem
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Sajnalom. Mar latom, hogy tulbecsultelek, es azt hittem, hogy az olyan egyszeru frazisokat, mint a "nem olyan rossz, ha van" kepes vagy megerteni, hogy mit jelent... En nem etetlek tovabb, menthetetlen vagy, csak telikopod a topicot az ertetlen baromsagaiddal. Ha majd visszamesz valamelyik altalanos iskolai tanarodhoz az elmagyarazza neked a szukseges, elonyos/hasznos szavak kozotti kulonbsegeket. Kezdetnek az otodikes matektanarnal kezdhetsz, ok mar boven tanitanak egyszerubb szoveges feladatot.
[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #196 üzenetére
Arról beszélek, hogy ezek már létező, gyakorlati használatban lévő képességek.
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #198 üzenetére
Az előbb linkeltem a vizualizációt az FSD-ből. Szerinted ami ott rajta van azon, azt mind tényleg látja a kamera, beleértve az autók másik oldalát?
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #203 üzenetére
Szerencsere a tenyek azok tenyek anelkul is, hogy felfogod-e.
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #211 üzenetére
Ha igy lenne, akkor tudnad linkelni is, de csak puffogni tudsz, mert nincs ilyen komment
-
Reggie0
félisten
válasz Shadowbull #213 üzenetére
Jo uton haladsz, var a naci oldal
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Shadowbull #152 üzenetére
Ezt mondom, hogy Audi, Merci rendszere tudja, jogi korlátok miatt nem tudhatja.
-
mepet
addikt
válasz Shadowbull #233 üzenetére
Olcso?
Ja, biztos en keresek szarul -
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #298 üzenetére
Ha átmegy az önvezető autó a piroson bevonják musk jogsiját? Tényleg így működik?
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #299 üzenetére
De akkor kit vágnak meg?
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Colomb
csendes tag
válasz Shadowbull #305 üzenetére
ahogy már leirtam énis nektek, itt itt és itt,
jelenleg jogi háttér nélkül, az önvezetés egy nem létező fogalom.
Olyan kategória jelenleg nincs, hogy Jogosítvány nélkül lehet felülni a "vonat" vagy "villamos" típusú autóra.
Leszámítvan azt a pilot teszt projektet amit linkeltél, ahol egy IT cég "taxi" jellegű szolgáltatást nyújt egy nagyon is lehatárolt
területen. Lehet, hogy még az utcák száma is le van korlátozva, ahol eleve direkt tesztelni akarnak,
ahol az aszfalt tükörsima, tökéletes minden kondiciók kb 300+ nap tiszta napsütés egész évben, hibátlan felfestések.
Olyan régió ahol kb. gyalogosok sincsenek nem, hogy pöttyös labdák vagy bármi egyéb.
Itt és csak kizárólag itt!!! erre a területre koncentrálva, ez az IT cég üzemeltet x darab, önvezető taxit kb. propaganda jelleggel.
Ő "csak" technológiát akar prezentálni nem felelőséget vállalni!!! >>> (Waymo LLC, formerly known as the Google Self-Driving Car Project)
Ebben az esetben ahol valószínüleg az IT cég kifelyezett kérésére egy rakat jogász fogalmazott meg egy olyan kérést a jogalkotó felé,
hogy vallalják a felelőséget, valószínüleg jól körülhatárolt esetekben. Amire a jogalkotó a cégre szabva létrehozott egy ilyen sziget jellegü valamit.
De ez gondolom ti is látjátok nem törvényszerü sőt valószínüleg nagyon is kivétel nem pedig szabály.
Amire te gondolhatsz egy korlátozás nélküli felelőség vállalás bárhol bármikor, NA
ilyet nem vállal a Tasla vagy bármelyik nagy gyártó sem, nem véletlenül pláne nem korlátozás nélkül!
Így visszatér stellaz kollega jogos kérdése. Ki vállalja a felelőséget?
Mindig az aki az eszközt Jogosítvánnyal üzemelteti.
És ennek semmi köze a termékszavatossághoz amit ide hozol, ha majd egyszer álltalános lesz a "villamos" jellegü autó az utakon, amire felszálhatsz és leszállhatsz
akár részegen jogsi nélkül, akkor az egy másik jogi környezet lesz.[ Szerkesztve ]
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #305 üzenetére
Ez így van, de ebben a formában a mindenre is alkalmas robotaxi nem nagyon lesz működőképes, azt azért érezzük.
A most engedélyezettek jogi környezetére azért kíváncsi vagyok, hogy hogy kezelnek egy ilyen problémát. Ráadásul tömegével kezelve még bonyolultabb, garancia időn, szoftveres támogatásin túl meg aztán pláne.De amennyi energiát ebbe beletolnak és még fognak a hatóságok is, már lehetne elég jó tömeg közlekedést rittyenteni és alternatív közlekedést is megvalósítani (amúgy sem a kenyérszállító lesz robotizálva, még mielőtt), mert az egész elképzelés faszság, hogy majd aki eddig busszal járt, az majd most robotaxival megy reggelente + ugyanennyi autó és akkor az majd milyen király lesz.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #314 üzenetére
"A felelősségvállalás jogi háttere megvan, azzal kapcsolatban nincs teendő. "
Ezzel a jogi háttérrel viszont nem lehet nagy számban ilyen autót üzemeltetni. Majd a mercedeset is visszavonják az első vitatott esetnél.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Colomb
csendes tag
válasz Shadowbull #316 üzenetére
pont erre probáltam rávilágítani, hogy jelenleg ilyen NINCS, de ha lenne sem így müködne.
De valóban igazad van szerencsétlen volt a megfogalmazásom valóban nincsen önvezető autó jelenleg forgalomban, nem csak Tesla más sem. -
stellaz
addikt
válasz Shadowbull #317 üzenetére
jah, félre értettem, majd ez a 4-es szintél lesz probléma
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Colomb
csendes tag
válasz Shadowbull #320 üzenetére
köszi az infót ezt tök jó tudni, hogy itt tartunk