Új hozzászólás Aktív témák
-
30z.Samu
félisten
Szeretem a Tesla-kat, de Musk szeret nagyokat mondani.
Sic Parvis Magna
-
copass
veterán
igéretekkel tele van a hypepadlás!
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Flashback
addikt
Lehet hogy önvezetök lesznek de hogy ez hivatalosan engedélyezve lesz az kérdéses.
"tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból"
-
Raysen623
addikt
Az emberi történelemből tudhatjuk, hogy a fejlődés soha nem hirtelen váltásokkal zajlott, hanem folyamatokban és részenként. Én úgy tudom legnagyobb gond talán a jogi környezettel van, ami konkrétan nem engedélyezi a teljes önvezetést, ami alatt én az emberi tényező teljes kihagyását értem. Persze könnyen lehet ez már a múlt és rosszul tudom.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Fritz Teufel
őstag
Tőlem lehet önvezető mindegyik, de én abban az esetben biztosan nem vennék magamnak autót. Kíváncsi vagyok, hogy melyik pilóta ülne be naponta egy repülőgépre, ami önvezető és ő csak felügyeletnek kellene. Aki szeret repülni, az azt mondaná, hogy alkalmazzanak majmokat, banánért még élveznék is.
Egyébként meg attól nem félek, hogy önvezetők lesznek az elkövetkezendő 20-30 évben. Előbb lesz megoldva ez a repülésben mint közúton.Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2
-
FattyDove
őstag
válasz
Fritz Teufel #7 üzenetére
"Kíváncsi vagyok, hogy melyik pilóta ülne be naponta egy repülőgépre, ami önvezető és ő csak felügyeletnek kellene"
Kvázi az összes, mivel minden utas és teherszállító önvezető. A le és felszállást szokták manuálisan csinálni, de vagy 15 éve arra is képes a robotpilóta.
Pont ezért probléma a pilóták körében az alkoholizmus, mivel lényegében semmi dolguk sincs a 15-20 órás utak alkalmával.
[ Szerkesztve ]
-
Fritz Teufel
őstag
Maradjuk annyiban, hogy amikor az autómat vezetem, akkor nem buszt vezetek vagy kamiont. És nem önvezetés az sem, különben minek van ott a pilóta. Sőt, a pilóta fülke is csak a helyet foglalná az utasok elől.
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2
-
vicze1
félisten
A 19.-ei befektetői prezentációban mondta, a Q1-es eredmények bemutatásakor.
"Hozzátette: a gyenge gazdaságban ezentúl az eladások növelésére koncentrálnak, nem a nyereségre."
Gyönyörű, tök vételen esett szinte minden mutatójuk 20+%-ot Q1-ben.Ezért volt a 10%-os részvény árfolyam esés nem azért amit mondott, a befektetőket a számok érdeklik...
Ennyire hülyének nézni mindenkit...
-
FattyDove
őstag
válasz
Fritz Teufel #9 üzenetére
Azt állítottad nincs önvezetés a repülésben, én közöltem a tényt, hogy de, már elég régóta az van, erre terelni próbálsz. Annyit kellett volna írnod, hogy "ok, nem tudtam".
-
nozs23
őstag
válasz
Fritz Teufel #9 üzenetére
Egyrészt hülye példa volt. Másrészt a vezetés a többségnek kényszer, nem pedig élvezet. Főleg minden nap megtenni ugyanazt a monoton kört.
Amiért a gyártók erőltetik az pedig az, hogy zombiként vásárolj és streamelj a szuperkocsidban, amiért ők szép kis jutit gyűjtenének be. A cél, hogy minden gombnyomás pénzt termeljen nekik az autóban, ahogy ez jelenleg is működik egy okostelefonnál.
Tippre pont olyan messze vagyunk az FSD valóságtól, mint Optimustól, mondhat bármit Musk. Amúgy tényleg nem ígért meg semmit, csak azt mondta, hogy szerinte talán idén. Amit már egy pár "idén" eljátszott. -
kisharsany
junior tag
Majd ha gyártanak valami normális egyterűt dízelmotorral, akkor talán érdekel, de ilyen igénytelen anyagokkal, puritán belsővel és azzal a gusztustalan monitorral a középkonzolon a teslák továbbra is ócska bóvlik.
-
Fritz Teufel
őstag
Nem, nem volt hülye példa, csak többet kellene tudni a repülésről. Nem azért van a pilóta a kabinban, hogy bekapcsolja a robotpilótát, meg felvigye a képet vagy letegye. Nem véletlenül a pilóta teszi le a gépet és emeli fel utazómagasságra és adott időjárási körülmények vagy műszaki problémák esetén veszi vissza az irányítást. Mert a repülésben sincs önvezetés. Robot pilóta van, ami az egyszerű dolgokat már képes megoldani, de nem redundáns és nem képes a bonyolultabb (embert igénylő) dolgokat megoldani.
Ugyan ez igaz lenne a gépjárművekre is. Probléma esetén az embernek be kellene avatkoznia. Olyannak, akinek már esetleg nincs is tapasztalat a vezetésben, nem hogy egy probléma megoldásában. Ami még tapasztalat mellett is komoly kihívás lehet.kisharsany: az a puritán belő is az akarja sugalmazni, hogy neked itt már nincs semmilyen dolgod, csak ülj és nézd az egérmozit középen.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2
-
Myers
senior tag
De nem jó elfoglaltság iszogatni? 15 óra alatt le lehet részegedni kijózanodással együtt, akkor meg miért ne?
#15Fritz Teufel
A legszebb az egészben: A legzűrösebb helyzetekben (kocsinál) adná vissza az irányítást. Köszi.[ Szerkesztve ]
http://www.muszaj.hu/
-
gabor7th
addikt
Amíg az árfolyam nyereség sokkal több mint a büntetés addig sohase áll le...
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
8th
addikt
Aha, oké. Lapozzunk.
-
user12
őstag
Többekkel egyetértek, végülis a full önvezető technika nem az ördögtől való folyamat, és sok pillére jelenleg is aktívan használatos az autóban (sávtartás, követési távolság beállítás, automata vészfékezés, stb). Ezek mind jól is működnek, míg egy ideális állapot áll fenn, tehát minden szükséges tábla kint van, felezővonal felfestve, stb és minden szenzor és adatgyűjtő hardver/szoftver jól működik. Viszont amint beüt vmi gebasz, ott kell legyen az emberi beavatkozás lehetősége, mert könnyen balesethez vezethet. Én ezt gondolom. Szóval kell még idő neki....
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Shadowbull
őstag
"olyan autót gyártanak, ami ha egyszer kibontakozik az önvezetés, sokkal többet ér majd a jövőben, mint most"
Ezt hallgatjuk már hány éve is? 6-7?
A valóságban meg minden Tesla árcsökkentéssel több ezer dollárral értékelik le a használt autókat is.Teszt alatt a türelem.
-
Füleske
őstag
válasz
Shadowbull #22 üzenetére
Az olcsóbb használt autó az rossz?
-
Oké, de mi lesz ha mégsem? Következményeknélküliség.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Plug Life
aktív tag
Musk egy bohóc.
-
dokanin
aktív tag
Teljes önvezetés szerintem nem lesz 50 éven belül.
Megoldhatatan feladat. -
mepet
addikt
Ha jol emlekszem 2015-ben hallottam eloszor az onvezetes-hazugsagrol. Az volt az erv, hogy vegyen teslat, mert jovore indul az onvezetes es ahelyett, hogy a munkahelyed parkolojaban pihenne az autod taxikent par honap alatt visszahozza a teljes vetelarat. Hazugsag volt. Szerintem most is hazudik.
-
dokanin
aktív tag
válasz
FattyDove #30 üzenetére
Teljesen más kategória.
Az internet egy olyan műszaki probléma volt, amire elvileg is volt megoldás.
Ezer olyan helyzetet lehet felsorolni az önvezetésben, amire elvi szinten sincs megoldás.
Ha egy ilyen is marad, akkor nincs önvezetés.Pl reggeli csúcsban, kikanyarodni a forgalmas főútra mellékútról.
Ezt az ember csak furakodással tudja megtenni, vagy ha valaki lemond az elsőbbségéről és int mondjuk. De hogy oldja ezt meg egy önvezető autó? Furakodik? Vagy figyeli a sofőr kezét? És azt is figyeli, hogy aki int az nem az anyós ülésen ül? Vagy, hogy mit int? Mert ha bemutat az ugye nyilván más, mint ha int hogy menjek.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
Én úgy tudom legnagyobb gond talán a jogi környezettel van
Nem, az egy elég egyszerűen kezelhető probléma, a legnagyobb gond továbbra is a technikai megvalósítás: igazán rendesen működő önvezetést még senkinek sem sikerült csinálnia. Vannak nagyrészt működő megoldások, de olyanok, amik igazán, tényleg és komolyan production readyk lennének, még nincsenek és az is látszik, hogy minél közelebb kerülnek hozzá, annál keservesebben és lassabban megy a haladás.
DRM is theft
-
dokanin
aktív tag
Fent írtam.
Azt a csúcsforgalmi helyzetet nem tudja megoldani az önvezetés, ha folyamatosan jönnek a kocsik. Ott fog állni egy órát, amíg lesz hely, ami kudarc. Nyilván olyan döntést nem hozhat, amit az ember meghoz ilyen helyzetben. Az ember mindig vállal kockázatot vezetés közben. Az önvezető nem vállalhat. Így nem is tud megoldani rengeteg helyzetet.
Pl Útakadály esetén kettős záróvonal átlépése. Emberi sofőr mindig megteszi. Na de önvezető? Ki merné ezt jóváhagyni?[ Szerkesztve ]
-
judas13
addikt
Igen.
"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz." #StopPutin
-
Ed3r_X_
nagyúr
"Musk azt mondja, egyedi stratégiai előnyük van, olyan autót gyártanak, ami ha egyszer kibontakozik az önvezetés, sokkal többet ér majd a jövőben, mint most."
De jó, eddig is olyan olcsó volt...
Bár én személy szerint nagy fenntartással fogadom ezt, nem hiszem, hogy idén azok lesznek.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Ed3r_X_
nagyúr
Ezt aláírom, de 17-18 millióról beszélünk, ami még mindig nem kevés. És az még csak egy sima mezei Model 3.
Számomra a Prius sem ér 18 milliót. Ilyen árak mellett nagyon nem népautó kompatibilis egyik sem.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Füleske
őstag
válasz
Shadowbull #24 üzenetére
A prémiumokon még ennél is többet lehet bukni. Mégis megveszi valaki újan.
-
vicze1
félisten
A magyar Tesla árból automatikusan le van vonva a 1,5milla állami támogatás, mert az adófizetői pénzt az kell nagyon. A mivel Magyarországon ahogy mondod csak PHEV Prius van árulva így szintén jogosult a vásárló a 1,5milla támogatásra, csak a Toyota nem vonja le alapból az árból.
Továbbra is imádnivaló, hogy az adófizetők finanszírozzák a gazdagok luxus autóit...
-
vicze1
félisten
"Becsült vételár 17 846 900 Ft
A beleszámított ÁFA összege megközelítőleg 3 794 223 Ft
Az ár tartalmazza az Állami Támogatást, amennyiben az Ön pályázata sikeres"Őszintén szólva nem vagyok teljesen naprakész a támogatással kapcsolatban, és hogyan változtak esetileg a jogszabályok, elég nehéz megtalálni...
-
Ed3r_X_
nagyúr
Még erre is van támogatás? Besz*rok..
Kicsit kezdem diszkriminálva érezni magam. Se nem vagyok 25 alatti, se nem 30 alatti egyedülálló anyuka, pénzem sincs elektromos autóra...
Tudom-tudom, én éhen dögölhetek az államtól.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Füleske
őstag
Segítek: állami támogatás utoljára 2021 - ben volt, 1-2 napig lehetett pályázni, ahogy 2020 - ban is. Csak tisztán elektromos autóra, 15 millióig, EU pályázati pénzből, megadott kerettel. PHEV - ekre soha nem volt semmilyen támogatás.
A 42 - es hsz - ed minden mondata hülyeség, az "adófizetők finanszírozzák a gazdagok luxus autóit" is.#47 Ed3r_X: nincs támogatás, csak mivel az a mondat ott maradt az oldalon, ő továbbgondolta...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
it A nyereség helyett az eladások növelésére koncentrál ezentúl a Tesla, Musk pedig ismét megígérte, hogy még idén önvezetőek lesznek az autóik.
- Ukrajnai háború
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
- FinTech - Financial Technology - digitális pénzügyi szolgáltatások, szoftverek, rendszerek megbeszélése.
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Windows 10
- Milyen notebookot vegyek?
- BMW iX1 menetpróba
- Elektromos autók - motorok
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- További aktív témák...
- Üzletből, HP garanciával, HP 255 G8 Laptop 8GB RAM 512GBSSD 15,6" FULL HD kijelző
- Új HP Pavilion Prémium Laptop 1 év garanciával
- Új ASUS VivoBook 15 X1502Z 12 generácios / 8GB /256SSD /WIN11 / GARANCIA
- Bomba áron, HP ZBook 17 G6 Workstation, i7-9850H/32GBRAM/512SSD/Quadro RTX3000/FULLHD IPS
- Újszerü HP Pavilion X360 14.0"FHD IPS-Touch-2in1 I5 10GEN / 512SSD / 8GB / garancia 6 hónap
Állásajánlatok
Cég: KIFÜ
Város: Budapest
Cég: Servergarden Kft
Város: Budapest