Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz #16820480 #115 üzenetére

    ezt úgy oldják meg vidéken, hogy van egy ember a faluban, akire rá lehet fogni, hogy rendszergazda. Dolgozik mondjuk főállásban a polgármesteri hivatalban, meg mellékállásban kijár a falu többi intézményébe, iskolába, könyvtárba, stb. Mivel egyik helyen sincs annyi munka, ami kitöltené a 8 óráját, meg darabonként egy fizetéssel se menne semmire, így az jó megoldás, hogy maszekol mellette és akkor összejön egy elfogadható pénz.

    persze, internet kell, csak nem mindegy, hogy vesz egy olyan internetet, aminek a rendelkezésre állása olyan, amilyen, levelek meg egy-két weblap lejön rajta és fizet érte mondjuk 5k-t vagy vesz egy olyan internetet, aminek a rendelkezésre állása olyan, hogy egy darab word dokumentumot sem tudsz megnyitni, ha nincs internet és ezt figyelembe vették...

    egy ilyen internet havi díja 3-5x akkora, mint amennyit kifizet egy részmunkaidős rendszergazdának.

    A nagy cégek meg azt csinálják, hogy van saját ember a gyakrabban előforduló problémákra, a ritkadolgokra meg bérelnek tanácsadót vagy support szakértőt valahonnan.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • attila9988

    őstag

    válasz #16820480 #118 üzenetére

    Azért a a többi érvet is figyelembe vehetnéd amikor válaszolsz, mert azokon úgy látszik átsiklottál.

    „Csak az apró titkokat kell védeni. A nagy felfedezéseket a nyilvánosság hitetlensége védi.” (Marshall McLuhan)

  • #06658560

    törölt tag

    válasz #16820480 #118 üzenetére

    A space shuttle konkrétan egy ócskavas, így van.

    A cloud meg céges siznten is hatalmas bukta lesz, középméretű cégektől felfele is. Dolgoztam olyan helyen, ahol lokális kliens-szerver rendszerre állították át a cad-es munkát. Előtte votl párszor, hogy a levelezést nem tudtuk rövid ideig hazsnálni, vagy valamelyik szerver elakadt, esetleg amikor elkezdtek a noszömeriken kollégák is dolgozni bizonyos weben elérhető szolgáltatásokat-amik a napi munkánk jelentős részét képezték- effektíve hazsnálhatatlan szintig hullottak vissza. S akkor a cad-et isi lyenre akarják tenni. Emellé a suőportot meg kiszervezték, call centeren keresztül a fene tudja honnan ment, s mókás volt mikor kéthetente telefonálgathattam fél órákat, ennek felében dallamokat hallgatva- hogy a valami relyítélyes oknál fogva lezáródó accomat feloldják. Köszönöm, munka elvégzésének hatékonyságát vizsgálva a cloud nem alternatíva a rendesen kiépített saját rendszerhez mréten. Már az is szar, ha a licenszszerver adja meg magűt és emiatt nem tudod bementeni az aznapi munkádat a céges adatbázisba...

Új hozzászólás Aktív témák