Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz darkhorse #378 üzenetére

    Rohadt sokat számol a program. Nem nagyon tudnak vele mit csinálni, csak optimalizálni, amennyire az erejük engedi. Mindig is jöttek olyan motorok, amik innovációt hoztak, most az az innováció, hogy a filmeknél használt eljárásokat átemeljék valós időbe, ezt csinálja a Nitrous. Ezzel egy csomó elavult módszert ki tudnak ütni, például a pixelfények szükségességét, a screen space effekteket, stb. ... ugyanakkor hátrány, hogy az alternatívák számításigénye elég nagy. A prociigény tekintetében pedig a terepszimuláció azért gond, mert a játék 16 bites magasságtérképeket használ a jellemző 8 bit helyett. Ez nyilván fáj a prociknak, ha a pálya mérete nagyon nagy, viszont a 16 bites magasságtérképpel elég jó a terepátmenet.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák