Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz vicze #37 üzenetére

    Valoszinuleg mashogy nem is lehet megoldani, de ennek a finanszirozasat nem vallalhatja fel sem az EU, se a tagorszagok. Valoszinuleg a EU-s donteshozok arra gondoltak, hogy csak kezdo lokes kell, de a jelenlegi kereslet az e-autokra nem eleg ahhoz, hogy valaki jo befektetesnek tartsa egy tolto vagy akar egy halozat kieapiteset, uzemelteteset, foleg hogy ott lebeg a levegoben az allami arszabalyozas esete.

    Az atlagemberek nem azert fizetik az adokat, hogy abbol az allam artamogatast adjon a gazdagabbaknak autovasarlasra, vagy epp toltohalozat kiepitesere. Egyre tobb orszag mar jelezte az elmult evekben, hogy nincs erre forrasa. Norvegia egy masik dimenzio, de sok tekintetben az egesz Skandinav regio Sci-fi utopia mondjuk hozzan kepest.

    Esetleg az autogyarak beszallhatnak a dologba, ahogy a Tesla tette, de ok igy is elegetnek el sokmilliard Eurot fejlesztesre, gyartasra. A kovetkezo 10-15 evben szerintem egyre tobb fuziot, felvasarlast latunk majd az autogyartok kozott. Nem csodalkoznek ha megfelezodne a markak szama.

    Jelenleg az egesz olyan mint egy csonak tele lyukkal, amit megprobalnak a felszinen tartani penzszivattyuval. A Tesla relativ sikeret nem lehet megismetelni az also es kozepso szegmensben, ahol a vasarlok tobbsege arerzekeny, mind a vasarlast, mind az uzemeltetest tekintve.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák