- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Linux kezdőknek
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak az SLI-t. Az API-s dolog az multiadapter. Ott fel sem kell rakni a hidat.
(#1) Anubris: Mert az 1070-ről még nem tudni semmit. De elég nagy hiba lenne, ha nem működne az SLI HB-vel. Értsd úgy, hogy ha nem a markhuszároknak akarsz kedvezni, akkor jobban jársz a két GPU-s SLI HB-vel, mint a három GPU-s sima SLI-vel. Egyszerűen az 500 MB/s 4K-ra nagyon kevés. Hiába pakolod bele a kártyákat, nem fog gyorsulni.
A kérdést megelőzve ... igen, a markhuszároknak ez rossz lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy több évvel ezelőtti játékban nincs annyi interframe kommunikáció, mint egy friss játékban. Nem annyira bonyolult a leképező.
(#10) jacint78: A PCI Express késleltetése sokkal kisebb, mint a hidas megoldásoké. Az SLI-é majdnem 2 ms, ami azért jó 7-8x több, mint egy XDMA-s késleltetés. De ez nem annyira kritikus tényező. A sávszélesség kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Developer guide. Régen még publikus volt, ma már le van zárva. Igazából ez azért van megosztva, hogy a fejlesztők tudjanak rá tervezni. Maga a késleltetés nem gond itt, mert olyan adatok másolása történik, ami a képkocka közben kész lesz, és akkor már mehet a másik GPU-nak. A gond akkor keletkezik, ha sok ez az adat. De elsőként nem a késleltetés, hanem a sávszélesség miatt, mert a másolás úgy eltarthat 7-8 ms-ig is. Most sincs igazából megduplázva a sávszél, de egyszerre két dolgot lehet másolni, vagyis effektíve a másoláshoz szükséges idő közel a felére csökken. Ahol nem kell ennyit másolni, ott pedig nem probléma a sávszél.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az megoldható. De ott is gond lenne a teljes kommunikáció, mert az SLI HB sávszélessége nem nő, miközben nem egy, hanem két GPU adatait továbbítja a másik VGA-ra.
(#13) Sipike19: DX12 és Vulkan alatt még a hidat sem kell felrakni. Szóval igen ott működik a skálázódás addig, amíg az adott fejlesztő támogatja.
(#25) derive: Nincs igazán szükség rá. Nem másolnak olyan sok adatot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
- ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen