Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz jacint78 #14 üzenetére

    Developer guide. Régen még publikus volt, ma már le van zárva. Igazából ez azért van megosztva, hogy a fejlesztők tudjanak rá tervezni. Maga a késleltetés nem gond itt, mert olyan adatok másolása történik, ami a képkocka közben kész lesz, és akkor már mehet a másik GPU-nak. A gond akkor keletkezik, ha sok ez az adat. De elsőként nem a késleltetés, hanem a sávszélesség miatt, mert a másolás úgy eltarthat 7-8 ms-ig is. Most sincs igazából megduplázva a sávszél, de egyszerre két dolgot lehet másolni, vagyis effektíve a másoláshoz szükséges idő közel a felére csökken. Ahol nem kell ennyit másolni, ott pedig nem probléma a sávszél.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák