Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz ronaldo #4 üzenetére

    Oszinten szolva, annyi penzbol, amibel ezt megvalositottak, tul sok vonalat nem tudtak volna epiteni, raadasul ezzel a lepessel inkabb a takarekossag fele indultak el, mivel olcsobb ez a rendszer, mint egy hus-ver penztaros.

    DRM is theft

  • #06658560

    törölt tag

    válasz ronaldo #4 üzenetére

    Ezek az automatak mar allnak jopar eve a harom fejpalyaudvaron, plusz a cikk megemlit KETTO videki varost is, s melle a bovitest is. Vagyis a jelenleg elerheto lehetosegek 40%-a videken van.

    Egyebkent megnyugtatlak, nyugati palda alapjan a magyar vasuthalozat normalisan kiepitett, s melle a vonatok sem mocskosabbak, mint akar Nemetoban. A kenyelmuk mar mas kerdes, de az elovarosi vonatok a DB teruleten is fapadosak eleg kemenyen. (Elovarosi vonatot eleg regen hasznaltam, a delibol ingazo DB-k kenyelmesebbek, jobban futottak voltak mint az idekintiek, egyeb gyorsvonatot meg hasznalok Mo-n amiikor otthon vagyok eleg szep szammal, ugyhogy nem ertem mire gondolsz.)

    Eas miert ne fejlesszenek egy, az utasok szamara hasznos, kenyelmes iranyban is? Igy nem lesz km-es sor a jegypenztaraknal, ahol midnen harmadik ember szamlat is ker, amit kezzel kell kitolteni a penztarosnak, s ha tobb jegy, mindegyikrol kulon szamla kell. S a hajlektalanok sem tudnak mit kunyeralni toled. Idoben is gyorsabban vegezhetsz esetleg.

  • Wolverine

    félisten

    válasz ronaldo #62 üzenetére

    Az a bizonyos vasúti zaj egyrészt az elhasználódott pálya, másrészt a tropa vasúti futóművek miatt van. Persze a karbantartás egyik esetben sem szokott erőteljes lenni.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • #06658560

    törölt tag

    válasz ronaldo #62 üzenetére

    Na fussunk végig szép sorban. Olasz tapasztalataim nicnsenek, németek vannak. igencsak hangosak az itteni kocsik, amik ingában járnak. A tehervonatok állomáson áthaladva kész zajtömeg, zenét rádiót nem tudok mellette hallgatni. Az ICE-k, IC-k amikor átrobognak egy állomáson, akkor igen tiszteséges zajt produkálnak, ha nem 50-nel, hanem gyorsabban mennek. köln környéki vasóthálózattal összevetve szerintem a pesti és környező viszonyok nem roszabbak, plusz az ország lefedettsége is megfelelő. Kétsávos hálózat. Előbb győzd meg a románokat, hogy ne a trianoni szerződéshez ragaszkodjanak, hanem engedjék a fejlesztést, pl. Megvan a lehetőség az országban keresztbe is utazni, az más kérdés, hogy szinte értelmetlen, annyira komplikált. Német kocsik tisztasága kb megegyezik a magyarokéval. Ingakocsikról beszélve. mondom ezt úgy, hogy a legújabb otthoni kocsikho még nem votl szerencsém.

    Amikor a német húszéves kocsihoz votl szerencsém egy Pécs-Bp IC kapcsolatban, akkor egyáltalán nem volt semmi zaja, egyedül a kreténséből maximálisra állított hűtőfokozatban járó klíma idegesített.

    kédés: a dupla sínpőárnak mi köze van a hálózat kiépítettségéhez? A dupla sínpár csak az adott vonal áteresztőképeségét fogja befolyásolni, az országos kiépítettségen nem módosít. Egyébként egyo lyan vonalra, ahol óránként közlekedik egy vonat értelmetlen két vágányt tenni. A forgalmasabbak mo-n is dupla vágányosok, hidd el. Pl Bp-dombvár két vágán, Bp-Lőkösháza pár km kivételével teljesen, azt a páart most építik, Vác felé szintén végig két vágány a határig, ha jól tudom, Vácig tuti, Hegyeshalom, Rajka felé végig, A Balaton felészintén, Balatontól meg a két parton megy tovább, a délit nem tudom duplázták-e mostanában, vagy sem, vagy már jóideje végig két vágány, északon tudom, hogy egy, helyhiány miatt.
    Német jegyárakról tudok valamit is mondani. Nem km-ben mérik a közlekedési társuláson belül, hanem állomásig a tarifát, így pl 9km egy útra teljesáron 4,1€. Egy közbülső megállással ez 9 perc. Ezt Mo-n is tudták a vonatok, amior ilyen irányba utaztam, és elhagyták a városi teürleteket, ahol a lakosság miatt nem lehet nagyobb sebeségel közlekedni. Németéknél is így van, amíg épület van a vasút közelében, addig sebesség visszavesz.Vagy van zajvédő töltés a sín két oldalán.

Új hozzászólás Aktív témák