Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomajer

    tag

    válasz #35193216 #95 üzenetére

    Khmmm... azt próbáld levezetni, a kedves utas mennyivel jut el modernebbül, A-ból B-be, a zuberrel? Belebújik a teflonjába, és a célnál kibújik belőle? :-P
    Nem. Egy gépkocsivezető viszi el, egy gépkocsival. Tehát, a szolgáltatás technikája pontosan ugyanaz. Nincs ló, autó, email, posta váltás. Kizárólag a fuvarszervezés módja modernizálódott.
    De. Ez a lehetőség eddig is adott volt a fuvarszervezőknél, csak a kutyát nem érdekelte!!!
    Mi az autóban most is, immár két éve online tableten kapjuk a fuvarokat, gps alapján, automatikusan a legközelebbi autóra osztva. Az utasnak, meg van lehetősége aplikáción keresztül rendelni. Csak éppen van lehetősége telefonon is. Ami elvárás, hisz a megrendelők 95%-a még ahhoz ragaszkodik.

    folyt.köv.

    hallotaxi.hu

  • tomajer

    tag

    válasz #35193216 #95 üzenetére

    Hatósági ár:

    Újra megígérem, nem másolok ide huszonoldalas tanulmányokat.

    De!

    Te biztos nagyon komoly pénzügyi guru vagy, aki érti a gazdaság minden csínját bínját, a világ eddigi magukat hozzáértőnek tartó koponyái jöhetnek hozzád továbbképzésre.

    Mert ha nem így van, akkor csak el kéne gondolkozni azon, miért van mégis a világon szinte mindenhol rögzített hatósági ára a taxinak?!?
    Hülye versenyellenes amcsik, sötét németek osztrákok svájciak. (sorolhatnám még, mert szinte minden fejlett piacgazdaságban) ....mind tök hülyék hozzá, hogy évtizedek óta (nem egy kettő, hanem öt hat) a helyi hatalom kezébe tették le ennek a piacnak az árszabályozását.

    Pontosan azért, mert az önkormányzat a helyi adottságokat figyelembe véve, évente felülvizsgálva (nna ez nálunk nem valósul meg) pontosan tudja mekkora az az összeg, ami a városnak, az utazóközönségnek, és a vállalkozóknak is megfelel. nem érdek, hogy a vállalkozók a versenyben lelakják magukat, az eszközeiket, mert a színvonal romlása már se a városnak, se az utazóközönségnek nem jó!

    Lehet húsz éves szuzival is taxizni, és lehet havi 400 órát dolgozni ... neked utasnak elsőre jónak tűnik ... amíg a hulla fáradt sofőr nem a te gyerekedet üti el, amíg, a széteső szuzi nem alattad pusztul le, amikor éppen a reptérre sietsz ....

    És az évtizedes tapasztalatok mutatják, hogy a taxiszolgáltatásban nem működnek azok a fékek, hogy majd jól tönkremegy aki túl olcsó ... mert mind kénytelen túl olcsónak lenni azonnal ... és máris ott tartunk, hogy csak egy kicsit halasszuk el a gumivásárlást, vagy tegyünk rá használtat, bontóból vesszük az alkatrészt, nem cserélünk idén sem autót ....
    Más: Családi autója mindenkinek van. Az élet nehéz, a munkanélküliség nagy. Belevág a taxiba, és mindaddig csinálja jó ócsón, amíg az autó megy. Ez nagyon hosszú idő is lehet, ha egy újzerű autóval vág bele. Amikor az autó kihullik alóla, akkor széttárja a kezét, hogy nincs miből másikat venni, és odébbáll ... kvázi kirúgták az állásából, de semmi baj, hisz x évig volt munkája ... fel se merül benne, hogy nem pénzt keresett, hanem apránként odaadta a családi autót az utasoknak ajcsiba ... :-(
    És ilyenből mindig lesz utánpótlás!
    Aki meg ezt hivatásszerűen, valódi vállalkozóként szeretné csinálni, szépen (vagyishát, randán) tönkremegy ....

    hallotaxi.hu

Új hozzászólás Aktív témák