Új hozzászólás Aktív témák

  • tomajer

    tag

    válasz #35193216 #95 üzenetére

    Khmmm... azt próbáld levezetni, a kedves utas mennyivel jut el modernebbül, A-ból B-be, a zuberrel? Belebújik a teflonjába, és a célnál kibújik belőle? :-P
    Nem. Egy gépkocsivezető viszi el, egy gépkocsival. Tehát, a szolgáltatás technikája pontosan ugyanaz. Nincs ló, autó, email, posta váltás. Kizárólag a fuvarszervezés módja modernizálódott.
    De. Ez a lehetőség eddig is adott volt a fuvarszervezőknél, csak a kutyát nem érdekelte!!!
    Mi az autóban most is, immár két éve online tableten kapjuk a fuvarokat, gps alapján, automatikusan a legközelebbi autóra osztva. Az utasnak, meg van lehetősége aplikáción keresztül rendelni. Csak éppen van lehetősége telefonon is. Ami elvárás, hisz a megrendelők 95%-a még ahhoz ragaszkodik.

    folyt.köv.

    hallotaxi.hu

Új hozzászólás Aktív témák