-
IT café
LG G3 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brett001
aktív tag
válasz Szecska26 #35334 üzenetére
Én is szolnoki vagyok, de erről nem tudtam. A VIP-nél vettem a telót, tehát oda küldtem futárszolgálattal, ahova a garancia levél szól. Mellesleg utána érdeklődtem a NFH-nál, hogy mi a jelenlegi jogszabály a garanciális javítás időtartamára vonatkozóan, az alábbi választ kaptam:
" jogszabály szerint a kijavítást megfelelő határidőn belül kell elvégezni. Azt, hogy mi minősül az adott helyzetben megfelelő határidőnek, számos tényező – így például a termék tulajdonságai, a hiba jellege, a hiba gyors orvosolásához fűződő fogyasztói érdek – befolyásolhatja.
Minden esetben törekednie kell arra a kereskedőnek (illetve megbízottjának, a szerviznek), hogy a kijavítás tizenöt napon belül megtörténjen. A kereskedőnek / szerviznek nem kötelessége a javítás idejére cserekészüléket biztosítani. Nem létezik azonban olyan jogszabályi rendelkezés, amely kimondaná, hogy a javítási határidő túllépése esetén hány nap múltán lesz jogosult áttérni egy másik szavatossági igényre a fogyasztó.
Ezért azt javasoljuk, hogy írásban szólítsa fel a kereskedőt (szervizt) a javítás Ön által megadott határidőn (pár nap) belüli elvégzésére. Hívja fel a figyelmét arra, hogy amennyiben a javítás ezen határidőn belül nem készül el, Ön úgy tekinti, hogy a termék nem javítható, és kérni fogja a termék cseréjét.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben az üzlet/szerviz kicserélési/kijavítási kötelezettségének nyilvánvalóan nem tesz eleget (indokolatlanul és/vagy jelentősen túllépi a javítási/kicserélési határidőt), illetve ha például a minőségi kifogásáról a kereskedő nem vett fel jegyzőkönyvet, bejelentéssel élhet a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségen.
Amennyiben a fentiek nem vezetnek eredményre, jogainak érvényesítése érdekében bírósághoz, vagy békéltető testülethez kell fordulnia. A békéltető testületi út választását az eljárás gyorsasága, egyszerűsége, valamint költségkímélő jellege indokolhatja. "
Hát ez már jóval túl van a 15 napon (jövő kedden lesz pont 1 hónap). Azt hiszem holnap egy kicsit tüskésebb hangvételű levél megy a szervíznek.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
gjoco1
addikt
-
Balázs1986
addikt
válasz Szecska26 #35334 üzenetére
Ilyen van Szegeden is, szintén Samsung szervizben. Viszont ez is, és a szolnoki is szerviz felvevőpont, tehát nem 100%, hogy helyben fogják csinálni, van amit felküldenek a központba.
Egyébként tényleg sok ilyen hely van, nem tudom miért nem kap figyelmet. Itt kereshet város szinten mindenki, akinek problémája van a telefonnal. -
Joccc07
addikt
válasz Szecska26 #36191 üzenetére
Mindenben jobb mint a gyári kivéve az aktív használat közben bekövetkező melegedést. Nem sokkal de egy kicsivel melegebb mint a stock rendszer.
Sisakgyűjtemény eladó-- https://hardverapro.hu/apro/star_wars_sisakgyujtemeny/hsz_1-50.html -->Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen