Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz arktos #1914 üzenetére

    Igen sajnos a Lenovo így a szoftveren vérzik el, mert ugye a hardveres gondok orvosolhatók egy "jó" szervizzel, de a szoftveres részel a szerviz sem tud mit kezdeni ha a gyártó nem foglalkozik vele, holott a készülék bizony elég időtálló tudna lenni, és ha egy kicsit nagyobb marketinget csináltak volna neki, szerintem lényegesen többet is el lehetett volna belőle adni, na meg a szoftveres hibajavítások gyorsabb megoldása is adhatott volna egy nagy lökést az eladási számok növeléséhez.
    Attól tartok ha a lenovo marad ennél a stratégiánál szoftveres szinten akkor nálam nem biztos hogy a következő készüléket ők fogják adni, pedig ez a készülék könyörög a hibajavításokért, és annak a fényében hogy erre a hardverre más gyártó bizony kiadja a 8-as verziót és a lenovo meg nem akarja így a cég nálam nagyon nagy fekete pontot szerzett összességében.
    Azt is megértem, hogy ez a készülék nem hoz akkora profitot a cégnek mint ők szeretnék, de erről nem a felhasználók tehetnek, hogy a cég marketing szempontból elhanyagolja ezt az árkategóriát, és így az eladási számok sem olyanok amik kiugróak.

    ''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

Új hozzászólás Aktív témák