Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz Tapsi #124 üzenetére

    És a Tesla alól is ki fog csúszni a talaj, amint a többi gyártó felfuttatja az elektromos kapacitásait

    Ezt már elég sok éve lehet hallani, aztán meg az van, hogy kijönnek a gyártók az elektromos modelljeikkel, a szaksajtó meg nagyjából egyhangúan megírja, hogy jó-jó, de elektromos autót továbbra is csak a Tesla tud gyártani.

    Ja, a belső térrel vannak gondjaik.

    Meg persze vannak minőségi problémáik meg egyebek, de az mondjuk a hagyományos gyártóknak is.

    Mennyi idő alatt? A Tesla tized akkora modellpalettával dolgozik, mint más gyártók, tényleg csodálkozunk, hogy ehhez kisebb gyár kell?

    ???

    A kecskeméti Mercedes csak A klassét gyárt, háromféle karosszériával, az éves max termelése százezer autó, kb. 800 millió EUR-ba került.

    A Gigafactory Shanghai Model Y-t és Model 3-at gyárt, évi kb. százezret, kb. kétmilliárd USD volt.

    Nem nagyon látom, hogy ehhez hogyan kapcsolódik az, amit írtál.

    Az meg gondolom elég evidens, hogy a gyárépítésnél nem a csarnokok felhúzása az, ami sokáig tart.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák