Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #133 üzenetére
Vannak projektek és autók, amik V2G képesek, ha el szeretnék terjeszteni a hálózat kiegyenlítés miatt, szerintem nem lesz túl bonyolult a dolog. Jelenleg ez még nem olyan fontos, de idővel az lehet.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Shadowbull #91 üzenetére
"Ez egy teljesen légbőlkapott szám."
[link] -
Peat;)
veterán
válasz Shadowbull #189 üzenetére
Ja biztos nem nagy, csak az európai városok kicsik hozzá? (messze nem csak Bp-ről van szó)
Mindegy is, ameddig státusz stb dolog sokaknak egy autó addig ez marad, ezért nem az emberek szintjén kell vizsgálni hanem engedély szintjén.
Aki s-max-al jár sosem néztem ki, ott elhiszem hogy a család miatt van. X5-nél én nem is emlékszem olyanra hogy családot láttam volna vele közlekedni, ritkább autó, de nem ugrik be.
Meg azt sem nézem meg (úgy) aki mazda mx5-el jár pl, inkább sóvárgok nem a tank méret adja az élvezetet az úton véleményem szerint. Vezetési élményben semmiképp. De ez egyéni vélemény. Ha más élvezete másoknak hátrány okoz viszont akkor az nem oké és én is már álldogáltam egy kereszteződésnél míg a suv-jával kikanyarodott a kedves soffőr, mert nem fértem be, ugyanis átlógott a sávomba olyan 40-50 centit. Egyedül volt benne, nem családdal, lehúzott ablak, telefon a kézben, nem család. Ha család és olyan az autó is ami azt az igényt szolgálja ki még elnézném a kényelmetlenséget.[ Szerkesztve ]
-
tthom
senior tag
válasz Shadowbull #189 üzenetére
Egyfelől igazad van, ha megkereste rá a pénzt és az tetszik neki, vegye.
Másrészről a város mindig az együttélésről szólt. El kell fogadni, hogy bizonyos dolgokat korlátozni lehet / kell. Ahogy az épületeknél sem csinálhatsz akármit, vannak előírások méretekre, elrendezésre, el lehet képzelni azt is, hogy a járművekre is lehessen. (persze akkor ugye a vidékről behajtást is korlátozni kellene, az pedig nem kicsi ellenszenvet szülne)Kicsit kisarkítva, ha mindenkinek a RAM 1500 tetszik és vesz, elég hamar el fog fogyni a hely a városban, ugyanis nem arra vannak méretezve a parkolók és az utcák, legalábbis Magyarország megyeszékhelyei általában nem.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Shadowbull #191 üzenetére
Teljesen mindegy a birtoklási ok, a forgalomhatás a lényeges amit ha valaki tagad európai város + bitang autók kapcsán akkor az elfogult. Vegyen B autónak akkor ilyet az aki szeretne, városba meg másikat. A státusz hogy mekkora része fogalmam sincs, azért van ott a stb. Csak azt tudom hogy részét képezi a halmaznak. A német városlakók mindenesetre már szeretnének valamit lépni az ügyben.
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #202 üzenetére
+1
Nagy autóba lehet kicsit pakolni, de kis autóba nem lehet nagyot. Mondjuk, nemtom, hogy jön ide az X5. Abban még az üléseket sem lehet összeforgatni. Tán még az ágyam se férne be.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #201 üzenetére
"mert a tulajok nem használják gyorstöltőn"'
Inkább ha beletennék, annyiért tényleg senki sem venné meg. -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #211 üzenetére
De hát ki van fejlesztve, hiszen nagyobb autókhoz kínálnak gyorstöltőt, és hát ez lenne a moduláris platform előnye szerintem pont, hogy legózhatnak a felszereltséggel és mérettel. Persze az s-UP még nem az új platformra épül, ott érthető, hogy nem kínálják ezt, de majd az iD2 vagy akárminek hívják azért megléphetné ezt a kihívást.
Oké, a 200+kW-os töltés kis akkuval necces, de egy 50-100 körülit azért csak bele tudnak tenni (e208 is kisautó és van benne 100kW), azért az már sokkal jobb mint a 11-22kW. -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #216 üzenetére
És? Nem is kell eltüntesse. A 2 literes turbós 208/Fiesta/DS3 sem annyiba kerül, mint az alap változat, aki akarja, majd kifizeti. Vagy nem tudom, te nem érted az opció fogalmát ezek szerint?
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #219 üzenetére
Még mindig nem hoztál érvet ellene. Miért ne rendelhetnék meg ezt is annyian? Egyelőre bármit is el lehet adni EV-ből, annyira nagy a kereslet rájuk. Miért pont ezt ne lehetne.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #224 üzenetére
Lehet, de szerintem a 2 literes turbóra sincs a tulajok túlnyomó többségének szüksége, mégis létezik (vagy hát létezett az EURO szigorítások előtt) és veszik is biztos páran. De hogy ne csak teljesítmény, hanem praktikum is legyen, a Countryman is létezik és veszik is, mert praktikus a nagyobb raktér hátul. Egyelőre nincs kialakult EV paletta kb senkinél, a legtöbb gyártó még most jön az első próbálkozásokkal csak.
[ Szerkesztve ]
-
Neck
veterán
válasz Shadowbull #197 üzenetére
Az egy gyufásdoboz, nem autó. 3600mm.
A VW Polo annyival nagyobb, hogy van csomagtartója is (4000mm) VW Polo méret alá nem mennék.An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
Squirrel
őstag
válasz Shadowbull #272 üzenetére
Nem a célközönség volt a kérdés fenn, hanem hogy hogy néznek ki designban. A többség szerint az ix ugy néz ki, mint egy fos. Minőségben meg nem kell elájulni az id-ktől, nem egy nagy számok. Szerintem semmivel nem jobbak, mint a koreai vagy kinai autok. Fikázták a teslát állandóan a kidolgozás miatt, hát semmivel se jobbak.
-
Squirrel
őstag
válasz Shadowbull #274 üzenetére
Pedig én is a célközönségbe tartozónak vélem magam (van is nem éppen belépő kategóriás bmw-nk es egy tesla is) és kb az összes ismerősöm, akiknek hasonló kaliberű autójuk van egyöntetű véleménye, hogy fosul néz ki, inkább márkát váltanak, de ix-et nem vesznek. Gyártani meg kb. semmiből nem tudnak eleget, mert mindenhol chiphiány van. A Wallisnál beszéltünk egy ismerőssel, hogy van kuncsaftja, aki 1 éve vár a sima X5-ösre, ezalatt 2x emelt az importőr árat és még mindig nem kapta meg (a beszélgetés ősszel zajlott) mert nem tudják a körpanorámás kamera rendszerrel szállítani. Nem véletlen kerülnek többe most a használt autók, mint 1 vagy 2 éve. Illetve azért egy Nio vagy Xpeng, Mustang vagy bármely koreai autó nem az ix vagy a hasonló kategóriájú németek árszintje. A német prémiummárkák közül szerintem az audi etron, etron gt design-ja sikerült a legjobban. Azok tényleg kívül-belül szépek, csak sajnos nem tudsz velük annyit menni, mint a teslákkal. Es rendesen felextrázva nem éppen kedvező áruak azok se sajnos. A tesla meg tesla én meg vagyok vele elégedve. Nem hasonlítható egy x-es vagy 5-östől felfele bmw-hez, de ez általában elmondható az amerikai autókra. Nekem minőségi problémám nem volt vele, a hifije nem szól rosszabbul furcsa módon, mint a nem alap B&O hifi a bmw-nkben (más szerint se, biztos rossz a hallásunk ). Nem zörög, hosszú ut után se jó érzés végre kiszálni belőle. De minőségre semmivel nem lettek jobbak az id-k a vw-től se sajnos. Amit nem próbáltam, azok a polestarok.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #274 üzenetére
Globális hiány idején nem tudnak eleget gyártani, meglepő Ennyi erővel a Cybertruck mondjuk még nagyobb siker, hiszen évek óta nem tudnak belőle eleget gyártani (konkrétan egy darabot sem, de akkor ettől most tekintsünk el). Senki semmiből nem tud eleget gyártani, szóval inkább az lenne a ciki, ha nem lenne várólista rá.
-
Squirrel
őstag
válasz Shadowbull #278 üzenetére
Jelentkezem. Baszott ronda. Probálom néha hunyorogva nézni, akkor se lesz szebb.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #278 üzenetére
Itt áll a garázsban három darab 7-es egymás mellett, azok is ocsmányok élőben, pedig még nem is SUV-ok. Mondjuk az iX orra nekem még ezeknél jobban bejönne, ha nem lenne ilyen magas építésű monstrum. Mondjuk egy 3-ason talán jól mutatna (majd ha egyszer oda is eljut).
Nem értem miért olyan nehéz felfognod, hogy valakinek nem tetszik, és hogy esetleg olyannak sem tetszik, akinek lenne rá pénze. Tudom tudom, neked azt mondták a cégnél, hogy imádják az emberek. Az EA részvényes gyűlésen is előadták, hogy az emberek imádják a legújabb Battlefield-et, közben meg kb csak negatív vélemény van róla az egész neten. -
nagyúr
válasz Shadowbull #278 üzenetére
Szerintem kepen ronda, de eloben tok rendben van.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Shadowbull #285 üzenetére
Eleg oncelu design mondjuk, ahogy egy csomo friss BMW, meglepne, ha olyan jol oregedne, mint peldaul az eredeti Bangle-fele 5-os (amit rengetegen utaltak anno, aztan szerintem nagy klasszikus lett).
Mondjuk szerintem ez az EV6/Ioniq 5 is jo kombo.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #284 üzenetére
Ugyan honnan tudnád hogy nekem mit mondanak a cégnél?
Nem annyira nehéz kitalálni, mert minden létező autós topikban azt hajtogatod egye ideje. -
Squirrel
őstag
válasz Shadowbull #290 üzenetére
-
Squirrel
őstag
válasz Shadowbull #295 üzenetére
Most csináltam. Persze szándéknyilatkozat, de ha nem szánnának ide, miért lenne egyáltalán az opcio fenn? Mi a bajod a teslával, hogy ennyire bele akarsz kötni?
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #296 üzenetére
4250Kg -ba beleférhet. Ezt találtam a B kategóriára:
"Legalább két éve érvényes „B” kategóriájú vezetői engedéllyel – amely nem kezdő vezetői engedély – belföldön a 3500 kg-ot meghaladó, de 4250 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegű, pótkocsi nélküli, alternatív üzemanyaggal működő jármű is vezethető, feltéve, hogy - a 3500 kg feletti tömeg a meghajtó rendszernek az ugyanolyan méretű, külső gyújtású vagy kompressziós gyújtású hagyományos belső égésű motorral ellátott jármű meghajtórendszeréhez viszonyított többlettömegének eredménye, valamint - a teherbíró kapacitás ugyanezen nem alternatív üzemanyagú járműhöz viszonyítva nem nagyobb.” (2021 május 23-tól)"
Persze, ez is kolátos, mivel csak belföldön érvényes.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #289 üzenetére
Mármint az összes hsz-ed, ahol szarfos a Tesla, de bezzeg a BMW milyen király és sikeres? Keress rá a saját nevedre, meg fogod találni.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #302 üzenetére
Ja, azzal a 100 frankos foglalóval fognak meggazdagodni, amit letesz pár ezer ember a Cybertruckért Te ezeket el is hiszed, amiket leírsz?
#303: Á igen, ismét megjött a bunkó stílus. Lehet ez alapelvárás a márkánál.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #306 üzenetére
Én nem személyeskedtem, azt te szoktál sajnos.
-
Kamikaze75
tag
válasz Shadowbull #271 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Kamikaze75
tag
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #308 üzenetére
Ez neked személyeskedés? Ó az a galamb lelked...
Squirrelb: Azért mondtam csak ilyen Lucid meg EQS jellegű autókat, mert a Tesla+BMW kombóból gondoltam, hogy nem annyira korlátozó az ár azért, de persze az jogos, hogy nagyon drága. Ettől függetlenül mondjuk a térkép szerint ilyen 10 fokban nem tűnt annyira sokkal többnek az út egy Teslában sem. De értem amúgy, ha a másfél óra soknak tűnik, de őszintén én csodálkoznék, ha gyerekkel nem kellene amúgy is megállni többször, mert enni-inni-pisilni szeretne.
Kamikaze75: Nekem őszintén szólva za iD3 belső tere marhára bejön amúgy fehérben, csak az érintőgombokkal kellene barátkozni (meg azok zongoralakk bevonatával, de mattban tökéletes lenne).
-
Uzi74
senior tag
válasz Shadowbull #337 üzenetére
Mióta a 94-est meghosszabbítottak "+20-as szabállyal" Bud-Muc is megvan este kényelmesen 4:45- alatt, 19:00 - 19:30-as indulással
-
válasz Shadowbull #361 üzenetére
Létezik most olyan európai város, ahonnan konkrétan ki vannak tiltva a (modern) belső égésű motoros autók, és csak villanyautóval lehet behajtani? Mármint ez létező probléma, hogy valaki rá van kényszerítve jelenleg a villanyautóra, miközben nagy távolságokat utazna?
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #361 üzenetére
Ráadásul egy csomó kedvezményben részesülnek úgy, hogy azoknak a terheit is a benzinesekre/dízelekre terhelik. Pl. az útalapot is a benzinárba építették be, miközben a villanyautók nehezebbek, jobban terhelik az utakat. A parkolási díjmentességet sem értem. Három villany SUV helyére beállhat 5 benzines Smart. Mindezt úgy, hogy zöld rendszámmal többnyire olyan autókat látok, amiknek a vásárlói nem nagyon szorulnak rá semmilyen kedvezményre, támogatásra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sakal83
addikt
válasz Shadowbull #391 üzenetére
Akkor miert vettek akkor ennyivel tobben? Hirtelen ennyivel tobben jartak vele munkaba? amikor nem is kellett bejarni sok helyre?
Tenyleg várom valaszod a vélt okokról.
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
válasz Shadowbull #395 üzenetére
A HO es a pandemia miatt. Plusz le volt tiltva a bundesliga:) igy bicajoztak:)
Plusz Bpen en feltenem a csaladom es magamat is hogy biciklire üljenek. Ez nem falu ahol mehet a bringa/roller/kismotor nyugodtabban.[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
válasz Shadowbull #398 üzenetére
Kerdes. Jarvany elott munkaba biciklivel mentetek? Mi a foglalkozasotok? Hany es milyen hajtasú kocsitok van? Milyen tavolsagra van a munkahely?
Nem vajkalni szeretnek csak tisztanlqtas vegett. En setalva jarok meloba oda vissza. Mar buszra sem szallok de ez nem epp atlagos mer 2.0kmre van a melohely de nyaron esoben/hoban mar mem fog menni setalva.
-
nagyúr
válasz Shadowbull #413 üzenetére
+1, Münchenben a másfél éves gyereket bringával hordtuk bolcsibe, szuper jó bringautak vannak.
kiveve amikor az unatkozó rendőrök Solln-tol délre a két méter széles, nyílegyenes, üres bringauton traffipaxolnak bakker, és a harmincnyolccal relaxaltan guruló orszagutisokat büntetik.while (!sleep) sheep++;
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #413 üzenetére
Budapesten teljesen jók a bringautak, csak megfelelő bringát kell használni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sakal83
addikt
válasz Shadowbull #413 üzenetére
Kb mint Budapesten keruleten belul a tavolsag. Erre is mondom hogy elenyesző az érintett kör aki biciklizhetne. Itt nem bérlakás rendszer van - aholba melihelyhez kozel berelsz- hanem veszel x keruletben egy lakast hazat 80m-100mert eleted vegeig eladosodva es kozben lesz majd 10 munkahelyed amig ott laksz persze random helyeken Bpen.
Plusz ez relativ kozeli munkahely nemeteknel sem jellemzo aki sajat ingatlant vesz.
Plusz amit mondasz Bpen mas az infrastruktúra.
Es amit nem nagyon értek meg. A koztudatban Bp a belvaros. Lasd Karacsonyek is erre fokuszalnak. Holott Bp 25-30%a csak a népszerű keruletek. Tipikusan realitast vesztett nezopont. A jo x xxii xxi xx es a tobbi nem belvarosi kerület nem epp nyugat európai... Es finoman fogalmaztam. Nem a bringaut a top probléma...Az a gond hogy sok velemenyalkoto nem Bpen él:) (ertem ezalatt hogy dolgozi lakik stb. Nem tanul lezeng pihenget) vagy egy max ket keruletben vagy tavol bptol
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
válasz Shadowbull #413 üzenetére
Plusz ajaj nagy benzines csimya auto rosszfuj
Egyebkent viccet felreteve az egy kivalo gk. Csak hat ugye nem elektromos...
-
sakal83
addikt
válasz Shadowbull #420 üzenetére
Ezekre a tavokra pesten sem hasznalnak az emberek kocsit a belvarosban. A forgalom nem ebbol adodik ossze. Ezert is mesterkélt ez a problemakor. A korut biciklisavja különösen PR volt. Pont a 4 6 vonalan sok ertelme nem volt. Kozben Bp 510km2 plusz az aglo cca lassan 1m nepesseggel. Sbahn meg PR parkolo sehol csak a sajtotajekoztatokon.
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #432 üzenetére
Ez mondjuk pont arra pelda, hogy teljesen nagyon jol mukodik, egy ertelmes ember sofor ugyanebben a helyzetben pont ugyan ezt csinalna...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #435 üzenetére
Ha egy kicsit felreraknad ezt a melyrol jovo, irracionalis tesla-utalatod, levenned a szemuveged, akkor latnad, hogy:
- Tudott rola, hogy 2*2 savos utra fog kanyarodni.
- Tudott rola, hogy ket auto kozott fog elmenni, ahol kenyelmesen elfer.
- Amikor atmegy a ket auto kozott, megtorpan egy pillanatra, hogy "korulnezzen".
- Szepen latja, hogy szembol is kik es mikor es hogyan/hova kanyarodnak.
- A letezo legbiztonsagosabb modon a belso savba kanyarodott be (itt hezitalt kicsit), es utana valtott savot, mert nemsokara jobbra kell kanyarodnia.Ha ugyanezt egy VW, Merci vagy BMW csinalta volna, itt csapolnal, hogy mekkora kiralysag, bezzeg a szartesla.
Es tovabbra is, nagyon nem vagyok Tesla fan. Nagyon nem. Most nezek autokat ~Tesla arban, erosen agyalok rajta, hogy a kozeljovoben vegyek, es a Tesla kb fel sem merul. Perpill az ES300h all nagyon nyeresre. Egyedul az elsokerekessege zavar, de miota csalad van, ugyis a sima, halk, kenyelmes suhanos vezetes a modszerem, abban pedig ebben az arban nagyon nyero.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
válasz Shadowbull #435 üzenetére
De ezt miért gondolod, amikor van térképe, látta a kereszteződést, amikor érkezett, stb?
while (!sleep) sheep++;
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #442 üzenetére
Engedjuk el, annyira nincs ertelme veled errol beszelgetni, hogy hihetetlen. Szinte latom magam elott, ahogy random estenkent veritekezve ebredsz, hogy "hulye kocsog ipari hulladek tesla!", aztan kell egy feles, hogy lenyugodj es vissza tudj aludni.
Egyszeruen ha szoba kerul a tesla, barmilyen ertelmes kommunikacio valamiert lehetetlenne valik veled. Nem ertem miert van ez, mert amig nem kerul szoba, addig teljesen jot lehet beszelgetni, de amint de... Lejon a voros fuggony es eszetlenul csapkodsz jobbra-balra, lathatoan idegbol, mindegy mekkora baromsagot irsz, csak szar legyen a Tesla, es minden, amihez akar csak erintolegesen is koze van.
Szoval, engedjuk el inkabb szerintem."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #444 üzenetére
Ha a mondatodba a német prémium autó söfőröket helyettesítjük a Tesla FSD helyére, akkor lesz az igazi. Csak sajnos abba meg szoktak halni emberek Jellemzően a vétlenek
sakal83: Szoktam és fogok is, köszi.
opr: Az is szép Volt amúgy ugyanitt a Gyömrői útnál egy olyan, hogy a "chicane" után, amit a busz felhajtója miatt alakítottak ki oda, sorolnék be a belső sávba, mivel a külső megszűnik, index, visszapillantó, oldalra pillantás, sehol senki, majd kb 0,2 másodperccel később az átsorolás közben olyan 100-150-nel elhúz mellettem balra egy speedbike. Még az volt a szerencséje, hogy nem értem be rendesen a sávba, így is talán ha fél méteren múlt max, hogy nem akadtunk egymásba. Mondjuk ott ő halt volna meg, nekem meg kb a lökhárítóm horzsolja le kicsit.
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #453 üzenetére
Én úgy 30 évre tippelem a dolgot minimum.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #454 üzenetére
Itt nulla darab tesla fan van ebben a beszélgetésben. Az egyetlen irracionális, végletekbe menő megnyilvánulást jelenleg Te csinálod. És amikor szólva van, hogy hagyd már abba, mert semmi értelme nincs, mindig jösz ezzel a teslafan dumával. Engedd el, baromság. Igen, van pár idióta, aki azt hiszi, hogy a tesla fingotta a passzátszelet, direkt, hogy mindenkinek jó legyen, de erre nem az a megoldás, hogy páros lábbal szállsz bele olyan beszélgetésbe is, ahol teljesen objektíven van megközelítve a dolog. Azért nem, mert semmit nem érsz el azon kívül, hogy a vita színvonalát csökkented.
Van, amiben jó a tesla. Van, amiben a legjobb a tesla. Van, amiben kb közepes, van, amiben nem túl jó, és van, amiben egyenesen foshalom az egész. Értelmes vitát csak azzal és csak úgy lehet lefolytatni, hogy ezeket elismerjük, pláne ha triviális, nem szubjektív dolgokról van szó.
Az, hogy ha bármikor feljön a tesla, egy amúgy teljesen normális társaság teljesen normális társalgásába beleállsz ilyen végletes hülyeségekkel, erősen kontraproduktív, számodra is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #456 üzenetére
Teljesen mindegy. Ha holnap megtörténik a hatalmas áttörés, annak még akkor is piacra kell kerülnie, el kell terjednie, és a mostani modelleknek is ki kell futnia, utána ki kell kopnia. Egy jobb japán kocsi 30 évig simán az úton van, ha nem cseszik szét, minimális mennyiségű hibával. Még a leggazdagabb országokban is lenne vagy 10 év, mire többen lennének az önvezető autók, mint a simák, onnantól kezdve, hogy a technológia elérhető és megfizethető kb focus/golf/corolla szinten. Így belegondolva azzal a 30 évvel még sajnos bőven alá is lőttem, lesz az 40-50 is.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...