- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Padavan firmware
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- Crypto Trade
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
Szép, új, csendes..
De ezzel az aksi technikával el kell felejteni a zelektromos kocsit.
Pláne ezeket a tank méretű szarokat
Elektromos kocsi -> kicsi városi, város közi bejárós, dugóban araszolós, rohangálós, gyerek cipelős.
Minden másra csak erős kompromisszumokkal.
Arra meg fölösleges a 60kW meg tank méret.
200kW-os aksinak kellene lennie amit 30 perc alatt kell tölteni fullraMost nézd meg egy benzinkutat egy sűrűbb városban 5-10 percenként váltják egymást a kocsik és 600-1000km megy bele üzemanyag.
Most a 200-300km-er hatótávval 1-4 órányi töltögetéssel ugyan ennyi kocsit képzelj el.El lehet képzelni, minden sarkon 10-30 kocsit kellene töltögetni
Ehhez rakd hozzá a villanyhálózatot ami alkalmas 500K-1MW csúcsterhelésre utcasarkonként meg a kiszolgáló erőművet mögé.Az egész egy halott ötlet, csak azért mert a villany ára alacsonyabb kw-ra számítva pillanatnyilag (nem fizet jövedéki adót, se útkarbantartást se)
A benzin ára meg sok relatíve.És akkor nem beszéltünk az akku degradálódásról, hogy 200e km után X millió Ft költség
Mellesleg az összes koreai kocsi más márkák másolatának a másolata, nekem kifejezetten szúrja a szeme, hogy nincs semmi egyéni ötletük, más márkák vonalait, stílus jegyeit látom benne.
A motorháztető eleje vw scirocco, a lámpa seat cupra, a hátsó lámpa Toyota prius 4, a szárny e-mach...hát[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
Ez ennél kicsivel bonyolultabb. Városban korlátozni szeretnél az együttélés -tehát más emberek- miatt, de itt felmerül a kérdés, hogy a másik ember ebből kifolyólag miért tegye ki a családját és a gyerekeit súlyos baleseti kockázatnak egy autópályán vagy főúton? Két város között, vagy nagyobb távokon főutakon, autópályákon egy kisautó minden, csak nem életbiztosítás. Rengeteg az ingázó agglomerációból, akik egy darabig ilyen utakon közlekednek a városig. Ki dönti el, melyik "másik" ember érdekei élveznek prioritást? Ráadásul még az sem érv, hogy a városból kitiltjuk a nagyobb autókat és akkor majd nem tudunk meghalni a kicsikocsiban sem, ha netán egy nagyobb tömeggel ütközünk, mert tömegközlekedés és áruszállítás (teherautókkal, furgonokkal) ettől még továbbra is lesz a városban.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Parfüm topik
- Mozilla Firefox
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen