Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Polllen #372 üzenetére

    Én olyan szolgáltatónak fizetek a gigás netért, ahol este is stabil a kapcsolat és nem okoz problémát a késleltetés. (Meg mellette még megy 2 IPTV is gond nélkül.)

    És ez egyből azt jelenti, hogy stabilan Gaming-streaming képes a neted egész este akadozások nélkül? Egyáltalán meg tudnád mondani ha nem lenne az?

    Néhány száz ms alkalomszerű késleltetés-ingadozást nem vesz észre az ember böngészés közben, video streaming esetében meg végképp nem, mert sokkal nagyobb pufferrel dolgozik a média boxod, ami elrejti a kisebb ingadozásokat.

    Még a jelenlegi internetes online multi címek esetén is alig-alig vesz észre az ember 100ms-os alkalomszerű ingadozásokat, mert nem a megjelenítés, hanem csupán a sebzések detektáslására illetve a játéktér-állapotának szinkronizálására vannak ezek az ingadozások kihatással.

    Egy online game-streaming az minőségileg más. Itt a megjelenítés késleltetése hozzá van kötve a hálózati késleltetéshez, ezért bármikor is és bármilyen rövid időre nő mondjuk 100-200ms-ra a kontroller/egér/Billentyűzet ==> megjelenítő közötti késleltetés azt azonnal észre fogod venni és ez sokkal ocsmányabb érzés, mintha egy normál online multi játékban szimplán magas lenne a pinged.

    Van az a pénz, amiért van megoldás. És ha van rá igény, ki lesz fizetve.

    Nyilván növekedni fognak a sávszélességek, csökkenni fog a jitter, késleltetés, kérdés, hogy azért mert a technológia és az igények szépen oda fejlődnek, vagy azért mert a Google most szart valamit és minden piaci szereplőnek kötelessége ráugrani.

Új hozzászólás Aktív témák