Új hozzászólás Aktív témák

  • Allihoppa

    aktív tag

    válasz bambano #18 üzenetére

    No és ha elhagyja a vevő akkor mi történik? :D Simán elköltözhet, véletlen kidobja a dobozával együtt. Mint magánember nem szoktam kidobni ilyesmit, szerencsére van hely neki, de sokan vannak akik nem tudják kényelmes helyen tartani a dobozokat (ez nem érdekes jótállás szempontjából, csak megjegyzés) és még nem is teszik pl. dossziéba a garancia jegyet. :D

    Ha megszűnik a kereskedő cég akkor a jótállási igényedet nem igazán tudod érvényesíteni. Legfeljebb a kereskedő cégtől származó számlával/jótállási jeggyel, ha esetleg meg van tudod igazolni a gyártó felé, hogy jogosult vagy szavatossággal élni, hiszen garancia időn belül vetted meg a terméket..

    Azzal nem értek egyet, hogy a jótállási jegy, legyen elektronikus vagy fizikai papír alapú miért szükséges ahhoz, hogy egy nagyobb webáruháznál egy laptopra érvényesíteni tudd a jótállási/szavatossági igényt. Ha a számlád megvan az önmagában nem mindenhol elégséges. :D Nem tudják megnézni sorozatszám alapján, hogy mikor adták el neked? Sajnos nem egyszer hallottam a garanciális kérelem elutasításáról a jótállási jegy hiánya miatt.

    Alapvetően sajnos több sebből vérzik a dolog és jóval bonyolultabb tud lenni. Valóban hülyeséget mondtam az elvétellel, de legalább bescannelni érdemes, hogy eltárolj egy példányt amennyiben az ügyfeled elvesztené, mert a viszonteladónak is szívás ezt ilyen esetekben intézni, ha annak ellenére is rád bízza az ügyintézést, hogy ő is tudná direktbe intézni a gyártóval. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák