Új hozzászólás Aktív témák

  • Bati0501

    őstag

    válasz makkmarce #135 üzenetére

    Megmondom őszintén nem igazán értem amit mondasz.
    Nyilván azért perelték be őket, mert csaltak, és emiatt kellett új szoftvert kiadniuk, amivel legálissá tettek autóikat. Ezt írtam korábbi hsz-emben.

    Mindig is csak Európában volt erős a dízel személyautók piaca, sehol máshol a világon, mindenféle botrányok nélkül alakult így.

    Még jó, hogy nincs meg senkinek a joga, hogy kívülről leállíthassa az autót, és szerintem nagyon szomorú, hogy ebben az irányba tartunk.
    Nem tudom mi a baj a példámmal: adott kb. két hasonló áru autó, két teljesen más felhasználási célra tervezve. Az nem az autó hibája, ha arra akarják használni, amire nem igazán való. ( pl. dízellel rövid városi távok, vagy elektromos autóval sok száz kilométeres utazás /nem 110-el/, esetleg vontatás)

    Elnézést, de ez a folyton visszatérő érv, hogy "városlakók arcába pufog az autó, bezzeg az elektromos"...szűklátókörűségre utal, rendszerszemléletre lenne szükség.
    Németország lebontotta a szénerőműveit, hogy zöldebb energiába fektessen, a kieső árammennyiséget meg megveszi a lengyelektől, akik azt szénerőművekben állították elő...sokkal előrébb vagyunk. Ezen erőműveik gázai még véletlenül sem érnek el a városi emberekig, ugye?
    Majd ha fúziós erőmű valóság lesz, és az termeli az áramot, akkor igaz lesz, amit mondtál.

    Euro 7 normának még nincs meg a végső, hivatalos formája, ezért még bármi lehet, de igazad van, hogy nevetséges, hogy egy turbós V8-as környezetkímélőbbnek számíthat, mint egy kis lökettérfogatú motor.
    Rossz a szabályozás, rosszak a fogyasztói trendek (pl. suv mánia).

Új hozzászólás Aktív témák