Új hozzászólás Aktív témák
-
somogyib
őstag
válasz Tikakukac #27 üzenetére
Belenyúlni a kormányba az már elég gázos eset lehet. Nekem volt olyan, hogy kollégának jeleztem a veszélyt, de nem nyúltam bele, csak készültem az ütközésre ... szerencsére elmaradt
Az se gond, ha Puntoval végigvered a sort, csak ne legyen benne egy M6-os BMW, mert akkor ráb*sztál.
-
válasz Tikakukac #27 üzenetére
"nem egy barátomnak a csaja úgy vezet, hogy nem mernek beülni mellé. ... Innentől kezdve az ég áldja a szoftverfejlesztő kollégákat, hogy segítenek megoldani ezt a problémánkat": tudnak szoftvert feltölteni a csajokba? mondod a telószámukat?
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
btprg
senior tag
válasz Tikakukac #50 üzenetére
Az emberek egy jelentős része (szerintem a jogosítvánnyal rendelkezők fele kb.) szeret vezetni, mert van olyan szerencsés hogy ne napi rendszerességgel kelljen neki ugyanazt az unalmas utat megtenni. És nem abból áll neki az autózás 95%-a, hogy az autópályán mered maga elé 3 órán keresztül. Tehát nem arról van szó, hogy pár fanatikus kedvéért kéne meghagyni a normális autózást, hanem tömegeket kéne belekényszeríteni abba, amit nem akarnak. (És a korábbi veszélyek helyett másfajta – nem garantáltan kisebb – veszélyeknek kitenni őket.) Mivel a nagy utópista álom (ti. zéró baleset) csak akkor valósulna meg, ha csak önvezető járművek vannak, és abba nem rondít bele a Józsi bácsi a Suzuki-val.
@jeriko (főleg #53)
Gondolom mindenbe belekötő megmondóember vagy Szerintem egy értelmes embernek se kell magyarázni, hogy a forgalomirányító rendszerek "szabadságkorlátozó hatása" és az ember által irányított járművek betiltása között sok nagyságrendnyi különbség van. Ekkora jogfosztás még sose volt a szabad világban, mint amire egyes bircák vágynak, most is lehet közlekedni bármivel amivel régen lehetett (lovas kocsival, '30-as évekbeli autóval, triciklivel).
És valóban nincs semmi hárombetűs eszköz se légzsák egyik autómban se, mégis élek, ahogy néhány tíz évvel ezelőtt se pusztultak ki az emberek"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
btprg
senior tag
válasz Tikakukac #59 üzenetére
Ez biztosan nem reprezentatív mintacsoport, de az én (nem kifejezetten hobbiautós) ismerőseim között megállja a helyét az 1/2-es arány. De lehet hogy a lustaság több emberen elhatalmasodna, és inkább mégis face-zne a kormánytekergetés helyett, sose lehet tudni
#60
Remélem csak viccnek szántad."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
-
giacomo gess
kezdő
válasz Tikakukac #59 üzenetére
"Hány embert ismersz, akinek élvezetet okoz a nem autópályán vezetés akár?"
Válasszuk már külön a vezetést, meg a közlekedést!
Vezetni, a gépet (vagy bármit) uralni mámorító érzés, minden ember (aki valamilyen szinten képes,) szereti.
Közlekedni, nap mint nap, a belvárosi, elővárosi dugóban pl., az meg egy teljesen más kérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- YouTube
- Stellar Blade
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Robot fűnyírók
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Formula-1
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...