- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
válasz Tikakukac #50 üzenetére
Az emberek egy jelentős része (szerintem a jogosítvánnyal rendelkezők fele kb.) szeret vezetni, mert van olyan szerencsés hogy ne napi rendszerességgel kelljen neki ugyanazt az unalmas utat megtenni. És nem abból áll neki az autózás 95%-a, hogy az autópályán mered maga elé 3 órán keresztül. Tehát nem arról van szó, hogy pár fanatikus kedvéért kéne meghagyni a normális autózást, hanem tömegeket kéne belekényszeríteni abba, amit nem akarnak. (És a korábbi veszélyek helyett másfajta – nem garantáltan kisebb – veszélyeknek kitenni őket.) Mivel a nagy utópista álom (ti. zéró baleset) csak akkor valósulna meg, ha csak önvezető járművek vannak, és abba nem rondít bele a Józsi bácsi a Suzuki-val.
@jeriko (főleg #53)
Gondolom mindenbe belekötő megmondóember vagy Szerintem egy értelmes embernek se kell magyarázni, hogy a forgalomirányító rendszerek "szabadságkorlátozó hatása" és az ember által irányított járművek betiltása között sok nagyságrendnyi különbség van. Ekkora jogfosztás még sose volt a szabad világban, mint amire egyes bircák vágynak, most is lehet közlekedni bármivel amivel régen lehetett (lovas kocsival, '30-as évekbeli autóval, triciklivel).
És valóban nincs semmi hárombetűs eszköz se légzsák egyik autómban se, mégis élek, ahogy néhány tíz évvel ezelőtt se pusztultak ki az emberek"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)