Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timyyy

    őstag

    válasz eazypeezy #102 üzenetére

    Nem csak az edigitalról érdemes olvasgatni, ha már előjött a homáros oldal, nézzetek utána az eMAG-os irományoknak, mi is megy ott a háttérben... akkor azoktól pláne nem éri meg vásárolni...

    Eddig semelyik bolt BF-én nem vettem semmit, most pont aktuális lenne egy hangfal illetve egy monitor, de mivel hónapok óta figyelem az árukat, így tudni fogom megvegyem-e, ez az egész hiszti csak így éri meg a vevőnek. Impulzus vásárlás a legdrágább móka!!!!! Úgy nem szabad.
    Ha szerencsém van, a 2 cucc közül legalább az egyik le lesz árazva, ha nem, akkor megveszem abban a boltban ahol most jelenleg a legolcsóbb.

    Meglátjuk. :))

    Szerk.: ja, még valami, külföldi rendelés témakörben. Ha drágább műszaki dolgot, vagy akármi vámhatár feletti összegű dolgot vesztek, dobjatok már egy privátot az eladónak (nyilván angolul), hogy a borítékra ne írjon valós értéket. Így esett meg az, hogy a 45e Ft értékű rendelésem csomagolásán 10 dolláros felirat csücsült, és úgy jött át csont nélkül a vámon, mint a kisangyal. ;)

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz eazypeezy #102 üzenetére

    A Tékozló Homár már régóta a trollok, fizetett fikázók és félhülye idióták szócsöve. Régen még volt szerkesztői szűrés, mikor még megválogatták, hogy mi mehet ki és mi nem. A színvonal drámai esését jól mutatja, hogy régen még érdekelte a cégeket, hogy ne kerüljenek fel (én kétszer kaptam kárpótlást ottani reklamáció után, ezek vezető nagyvállalatok voltak), mert az még tényleg ciki volt.

    Most már mindenki leszarja, senki nem veszi komolyan. Ma már körberöhögik a Tékozló Homárt.

    Beleolvastam egy tucatnyi Extreme Digital fikázásba az utóbbi pár hónapból és egy csomó esetben csak az ügyintéző aktuális hangulata és bunkó hangsúlya volt egyedül kritikára érdemes, egyébként meg a tisztelt ügyfél volt balfasz és nem érti az ügyintézés menetét vagy egy webshop működését és az érdekérvényesítés törvényes módjait.

    Ezzel a Tékozló Homár elveszítette közszolgálati és/vagy fogyasztóvédelmi jellegét. Az eladó szájszagára, hangvételére, kompetenciájára vonatkozó kritikának is megvan a megfelelő helye ahol le lehet pontozni, de ezek nem szorosan fogyasztóvédelmi esetek.

    Az Árukeresőn például folyamatosan 4,5 csillag körül van a megelégedettségi indexe a boltnak (eddig közel 20 ezer értékelés alapján).

    Megjegyzés: Nem vagyok, nem álltam és elég valószínű, hogy soha nem is fogok munkaviszonyban állni az Extreme Digitallal, nem védem őket, nem érdekel a sorsuk vagy a megítélésük, csak éppen a Tékozló Homár mélyrepülésére és szereptévesztésére igyekszem felhívni a figyelmet.

  • schawo

    titán

    válasz eazypeezy #128 üzenetére

    Akkor neked csak új boltokban szabad vásárolni. Azokról nincs rossz értékelés.:P

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz eazypeezy #128 üzenetére

    Én megerősíthetem, hogy az Edigital sajnos kezd visszasüllyedni Emag szintre a vásárlók kérdéseit és problémáival való foglalkozás tekintetében.
    E-mailben elérhetetlenek, írtam nekik, kaptam automata választ, hogy levelemet megkapták, pár munkanappal megnövekedett a válaszadás ideje mert sok a megkeresés. Egy rendelt termékkel kapcsolatban kérdeztem, 3 hét alatt nem kaptam választ! Aztán írtam még 2x, erre még automata e-mailt sem kaptam.
    Ügyfélszolgálatot hívók készüljenek fel fél-hármonegyed óra zenehallgatásra (én konkrétan úgy mentem be megbeszélésre, hogy közben az asztalon hagytam a kagylót, 10 perc múlva visszamentem és folytattam a várakozást) majd ha kapcsolnak valakit az nem lesz kompetens semmiben, nem lát rá a dolgokra, nem tudja megsürgetni, szóval teljesen feleslegesen van ott, csak általános semmitmondó információkat tud szajkózni.

    Nekem egy dolog segített, írtam nekik egy panaszt, arra nagyon gyorsan válaszoltak.
    Saját dolgukat nehezítik, mert esetemben egy 14 napon belüli visszaküldés volt amire azt írták hogy 14 napon belül visszakapom az árát, ha ez megtörtént volna nem e-mailezek nekik és nem hívom őket, így nem terheltem volna le az amúgy is lassú rendszerüket.
    Szóval addig jó az Edigital amíg csak rendelni kell tőlük és várni a cuccot, ha probléma van és el kéne érni őket na akkor már gond van. :U
    Pár éve még ez a része is sokkal jobban működött a cégnek.

    Az árgépen pl. 2 csillagon állnak az 5 csillagból, az is beszédes.

  • zsolt1225

    aktív tag

    válasz eazypeezy #102 üzenetére

    Tudsz olyan helyet amire nincs panasz? Ha nem olvasol róla max azért mert olyan kis üzlet, hogy senkit nem érdekel. Ahol több a vásárló több hiba csúszik be.

Új hozzászólás Aktív témák