Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz eazypeezy #102 üzenetére

    A Tékozló Homár már régóta a trollok, fizetett fikázók és félhülye idióták szócsöve. Régen még volt szerkesztői szűrés, mikor még megválogatták, hogy mi mehet ki és mi nem. A színvonal drámai esését jól mutatja, hogy régen még érdekelte a cégeket, hogy ne kerüljenek fel (én kétszer kaptam kárpótlást ottani reklamáció után, ezek vezető nagyvállalatok voltak), mert az még tényleg ciki volt.

    Most már mindenki leszarja, senki nem veszi komolyan. Ma már körberöhögik a Tékozló Homárt.

    Beleolvastam egy tucatnyi Extreme Digital fikázásba az utóbbi pár hónapból és egy csomó esetben csak az ügyintéző aktuális hangulata és bunkó hangsúlya volt egyedül kritikára érdemes, egyébként meg a tisztelt ügyfél volt balfasz és nem érti az ügyintézés menetét vagy egy webshop működését és az érdekérvényesítés törvényes módjait.

    Ezzel a Tékozló Homár elveszítette közszolgálati és/vagy fogyasztóvédelmi jellegét. Az eladó szájszagára, hangvételére, kompetenciájára vonatkozó kritikának is megvan a megfelelő helye ahol le lehet pontozni, de ezek nem szorosan fogyasztóvédelmi esetek.

    Az Árukeresőn például folyamatosan 4,5 csillag körül van a megelégedettségi indexe a boltnak (eddig közel 20 ezer értékelés alapján).

    Megjegyzés: Nem vagyok, nem álltam és elég valószínű, hogy soha nem is fogok munkaviszonyban állni az Extreme Digitallal, nem védem őket, nem érdekel a sorsuk vagy a megítélésük, csak éppen a Tékozló Homár mélyrepülésére és szereptévesztésére igyekszem felhívni a figyelmet.

Új hozzászólás Aktív témák