Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    válasz eazypeezy #128 üzenetére

    Én megerősíthetem, hogy az Edigital sajnos kezd visszasüllyedni Emag szintre a vásárlók kérdéseit és problémáival való foglalkozás tekintetében.
    E-mailben elérhetetlenek, írtam nekik, kaptam automata választ, hogy levelemet megkapták, pár munkanappal megnövekedett a válaszadás ideje mert sok a megkeresés. Egy rendelt termékkel kapcsolatban kérdeztem, 3 hét alatt nem kaptam választ! Aztán írtam még 2x, erre még automata e-mailt sem kaptam.
    Ügyfélszolgálatot hívók készüljenek fel fél-hármonegyed óra zenehallgatásra (én konkrétan úgy mentem be megbeszélésre, hogy közben az asztalon hagytam a kagylót, 10 perc múlva visszamentem és folytattam a várakozást) majd ha kapcsolnak valakit az nem lesz kompetens semmiben, nem lát rá a dolgokra, nem tudja megsürgetni, szóval teljesen feleslegesen van ott, csak általános semmitmondó információkat tud szajkózni.

    Nekem egy dolog segített, írtam nekik egy panaszt, arra nagyon gyorsan válaszoltak.
    Saját dolgukat nehezítik, mert esetemben egy 14 napon belüli visszaküldés volt amire azt írták hogy 14 napon belül visszakapom az árát, ha ez megtörtént volna nem e-mailezek nekik és nem hívom őket, így nem terheltem volna le az amúgy is lassú rendszerüket.
    Szóval addig jó az Edigital amíg csak rendelni kell tőlük és várni a cuccot, ha probléma van és el kéne érni őket na akkor már gond van. :U
    Pár éve még ez a része is sokkal jobban működött a cégnek.

    Az árgépen pl. 2 csillagon állnak az 5 csillagból, az is beszédes.

Új hozzászólás Aktív témák