Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tetsuo

    aktív tag

    válasz llax #103 üzenetére

    Igen, én a cikkekre értettem. Te mire?
    Ha valamit szenzációként tálalnak, és nem az, akkor a cikk hazugság.
    Az ilyen PH-cikkek, amik inkább marketing, mint hír, semmilyen értéket nem kévisel, sőt, káros.
    Ugyanez elmondható a cégek és "kutatók" prezentációiról.
    Miért nem közlik, mi az a három összetevő a "tengervízből"? És miért kell azt sugallni, hogy a tengervíz-összetevők használata miatt kevésbé környezetszennyező, mikor a technológia erőforrásigénye legalább olyan lényeges?
    Az ember egyre inkább hazugságok között, hamis világban él.
    A 70-es években egy technó-cikknél tudod mi volt? Szépen elmagyarázták, mi hogy működik és tényeket sorakoztattak fel úgy, hogy összeálljon a kép - minden folyóirat a maga szintjén.
    Már az negatív dolog, hogy a fontosabb adatokat a cikkek végére hagyják (pl. ár), ehelyett azokkal illene kezdeni.
    A 999-végű árazás eleve manipuláció, az életérzés-kapcsolódású reklámokat nem is említem.

    Ebből a cikkből mi derül ki? Csak hogy néhány cég összefogott egy új akkumulátortípus miatt. Húha! Az adott számok, amiket közöltek, pedig valószínűleg nem pontosak sőt, lehet köszönőviszonyban sincs a valósággal.
    Nem mondom, hogy ebből semmi sem lesz, de ez még nem hírérték.

    És ha olyan nagy kutatás volt, akkor elvárnám azt a cikket is, ahol leírják, miért nem jött össze a dolog. Ezek is sorban elmaradtak, méghozzá a márkaérték befolyásolása miatt (negatív versus pozitív hír).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák