Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sweet Lou 6

    addikt

    Szerintem sem lett klasszikus, de azért az érdekes, nyitva hagyott* története miatt tetszett. Bár DiCapriot csípem, ugyanígy tetszett a Viharsziget is, ott pl. el lehetett gondolkodni eléggé az utolsó jeleneten (hősként haljon meg vagy gyilkosként éljen)

    *ezen én is csak utólag gondolkoztam el: "A film Cob saját magán végrehajtott incepcióját mutatja be saját magában ülteti el annak lehetőségét hogy újra láthassa gyerekei arcát az egész egy álom csak egy pár példa de van még párszáz: milyen véletlen hogy az építészkiscsaj neve Ariadné aki a Minotaurusz útvesztőjéből vezeti ki Thészeuszt és mit rajzoltat Cob az elején a csajjal csak nem egy útvesztőt.A totem tökmindegy hogy megáll e vagy sem mert az Cob halott feleségéé így nem használható. Az összes szereplő Cob tudatalatti kivetülése ugyanis róluk nem tudunk meg háttérinformációt csak Cobról amit ők mondanak.Hogy lehet hogy minden álomban jelen van Cob felesége abban is amit elvileg nem is ő álmodik? A végén pedig azért nem nézi meg hogy pörög e vagy sem mert sikerült a beavatkozás lényegtelen hogy álmodik vagy sem újra láthatta a gyerekei arcát."

    forrás: filmkatalógus

    sweetlou6.wordpress.com

  • Sweet Lou 6

    addikt

    válasz Huma #49 üzenetére

    A tökéletes trükk is jó film :K
    Persze, nem mondtam, hogy így kell értelmezni, de a film megnézése után én is elgondolkodtam ezen. Az ilyen filmeket amúgy sem lehet egyféleképpen felfogni, mindenkinek jelenthet mást és mást.
    A Viharsziget pörgősebb volt, meg hát a csattanó a végén :)

    sweetlou6.wordpress.com

Új hozzászólás Aktív témák