- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
- Linux - haladóknak
-
IT café
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bontabela73
aktív tag
válasz Dennis47 #18170 üzenetére
Helló!
Még nálam sem fordult elő ilyen jelenséég.
Esetleg a következőt lehetne megpróbálni:
Beállítások > Kijelző és fényerő > Képernyőfelbontás, itt az Intelligens felbontást ki kellene kapcsolni és a Magas opciót választani.
Illetve, Beállítások > Kijelző és fémyerő > Szemvédelem, itt legalul a villogáscsökkentés opciót bekapcsolni.
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Dennis47 #18175 üzenetére
Esetleg még 2 dolgot lehetne megnézni:
1. Beállítások > Kiesgítő lehetődégek > Kisegítő lehetőségek > Nagyítás be van-e kapcsolva? Nálam már előfordult, hogy valamikor egyszer bekapcsoltam a nagyítást valamiért, aztán úgy maradt és utána volt olyan app, ameliknél akadások voltak. Kikapcsoltam a nagyítást, utána minden rendben volt.
2. Ugyanitt, a kisegítő lehetőségeken belül van egy olyan menüpont, hogy Speciális vizuális hatások. Ez alapból be van kapcsolva (legalábbis nálam be volt mindig az első beüzemelés és gyári visszaállítás után is). Ezt kellene kikapcsolni.
A beállítások módosítása után érdemes újraindítani a telefont.
Ha ezek sem segítenek, akkor esetleg adatok mentése és gyári visszaállítás. Ez a jelenség mostabában jött elő? Mióta van meg a telefon? Újonnan vagy használtan lett vásárolva?
Ha a gyári visszaállítás után megoldódik a helyzet, akkor szoftveres problémáról lehet szó. Ha nem, akkor a kijelzővel lehet baj. Azért kérdeztem, hogy újonnan vagy használtan lett-e véve és, hogy mennyi ideje van meg a készülék, mert sajnos, semmi nem tart örökké és előfordulhat, hogy valamelyik alkatrész kezdi megadni magát. Vagy ha esetleg volt előző tulaj, akkor ott érhette a telefont valamilyen behatás, amely lehet, hogy kívülről esetleg nem látszik, de előjönnek apróbb hibajelenségel.
Csak találgatni tudok, mert nem ismerem a részleteket.
[ Szerkesztve ]
Da pacem, Domine!
-
bontabela73
aktív tag
válasz Dennis47 #18177 üzenetére
Nos, van rá mód, hogy ki lehessen deríteni, hogy nem valamelyik telepített app (játék) zavar-e be. Ehhez a biztonságos módba (Safe mode) kell belépni. Ez nem gyalul le, nem töröl semmit, csak annyi történik, hogy a telefon újraindítása után a gyárilag telepített appok lesznek láthatók/elérhetők. Ha a Safe Mode-ban minden OK, akkor nagyon valószínű, hogy valamelyik utólag telepített app zavarhat be.
A Safe Mode-ba belépés egyszerű, a reocvery menübe kell belépni.
1. A telefont ki kell kapcsolni.
2. A hangerő fel gombt kell lenyomni és nyomva tartani, valamint a bekapcsológobot is. A 2 gombot egyszerre kell nyomva tartani pár másodpercig. Amint megjelenik a Huawei felirat, a bekapcsológombot el kell engedni, a hangerő fel gombot továbbra is nyomva kell tartani.
3. Ha minden OK, bejön a recovery menü, amely angol nyelvű. Itt több opció is van: újraindítás (Restart), adatok törlése (Clear data) és alul a Safe Mode. A hangerő le gombbal kell lefelé navigálni.
4. A Safe Mode kiválasztását a bekapcsológomb egyszeri megnyomásával kell megerősíteni.
5. A telefon újraindul, és csak a gyárilag előre telepített appok lesznek elérhetők/láthatók.
6. Meg kell nézni, hogy ilyenkor is akadozik-e a beállítások menü. Ha igen, akkor a gyári visszaállítás esetleg segíthet, de ha ezt nem akarod, akkor még van egy lehetőség: a cache (gyorsítótár) törlése.
7. Ehhez a telefont ki kell kapcsolni. Majd a fent leírtak szerint űjra be kell lépni a recovery menübe.
8. Ezúttal a Clear data (adatok törlése) opciót kell választani.
9. A Clear data menün belül pedig a Wipe cache opciót. A bekapcsológomb megnyomása után megtörténik a gyorsítótár/cache törlése. Ezután a hangerő gombokkal a Back (vissza) opciót kell választani.
10. Majd a legfelül lévő Restaart opcióra kell navigálni és a bekapcsológombot megnyomni. A telefon újraindul.[ Szerkesztve ]
Da pacem, Domine!
-
kenzoli
csendes tag
válasz Dennis47 #18579 üzenetére
Flip tokot használok, de sajnos a munkahelyi eséskor nem tudta megvédeni a kijelzőt.
Tény, hogy nagyon szerencsétlenül, pont egy fémkeret szélére esett és onnan a földre zuhanva láttam, hogy ki is nyílt a fedőlap, így (hiába a fólia) oldalról, a keret mellől végigfutott egy vízszintes repedés, mintha ketté lenne osztva a kijelzőm
Teljeskörű biztosítással hoztam el a voda-tól, így mindent (IS) a szolgáltató intézett(szervízbe küldés, biztosítási ügyintézés), nekem 2x kellett a márkaboltba bemennem(amikor leadtam és mikor készen átvettem) és "csak" a 20ezer HUF-s önrészem bánta, a teljes javítást-szervízdíjat a biztosító rendezte(több, mint 180ezer HUF volt a számlaérték, amit a szervíz kiadott).
Ez tavaly tavasszal történt, ezután pár héttel, még épp a garanciaidő lejárta előttvittem el mégegyszer külön a győri szervízbe akksicserére. Azóta van egy szinte új p30pro-m, ami eredetileg már közel 3 éves[ Szerkesztve ]
-
direwolf
őstag
válasz Dennis47 #19233 üzenetére
Senki sem sértődik meg azon, hogy neked mik a mobilhasználati szokásaid. Ellenben engedd meg kérlek, hogy mások máshogy lássák a dolgokat.
És egy jótanács: ha szeretnél meghallgatni más véleményeket, akkor kérdést tegyél fel, ne kinyilatkoztatást."I've seen things you people wouldn't believe"
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 11 64GB Független Megkímélt/1 hónap gar./Akku 100%/p3396/
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- Eladó iPhone 14 Pro 128 GB Silver szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1527
- iPhone 15 Pro Max / Black Titanium / 256 GB / Kitűnő állapot / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
- iPhone 15 Pro / 0 perces / Blue Titanium / 128 GB / Kártyafüggetlen / Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest