-
IT café
Huawei P30 Pro összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kp78
addikt
válasz knox83 #18151 üzenetére
Én is együtt élek vele, de az elején szokni kellett nekem is.
Akinek ez az első ilyen ujjlenyomatolvasós telefonja, annak fura lehet a hagyományos után.
P40 Pro-ban már sokkal hatékonyabban teszi a dolgát a kijelző alatti érzékelő.„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
-
bandigyerek
senior tag
Cseréltetett már valaki kijelzőt? A kecskeméti Firstphone-ban azt mondta a pók, hogy csak aksival együtt megyen és 66 pénz. Mennyi idő alatt cserélik vajon?
-
bontabela73
aktív tag
válasz bandigyerek #18154 üzenetére
Szia!
Akkumulátort cseréltettem még a P9-nél 2018-ban. A miskolci Firstphone-ba adtam be és 1 héten belül már vissza is kaptam. Felküldik Pestre, helyben nincs szervizelés.
Da pacem, Domine!
-
AtHoS
nagyúr
válasz bontabela73 #18155 üzenetére
Aha, mondjad még 3 év távlatából
Csak mondom: P30-amat 2 óra múlva kaptam vissza akkucserét követően idén szeptemberben. Szóval most már van szervizes, bár nem minden nap, viszont arra a napra egyeztettünk időpontot, amikor volt
szerk. Miskolc-on természetesen
[ Szerkesztve ]
read-only mode on the forum
-
jansky1
senior tag
Hogyan tudom visszavarázsolni a gyári naptárat, ha eltüntettem valahogy az ikonját?
-
Pistike1985
aktív tag
Sziasztok! Újra itt. Sajnos előző p30 pro-val nem volt szerencsém. Ezért egy ideig egy Xiaomi Mi11 lite-at éltem a napjaim. De ma adódott egy lehetségem egy ilyen külsőre hibátlan készüléket venni, így a Xiaomi fel is került ide az apróra. Remélhetőleg a belsővel sem lesz gond. Szerintetek érdemes volt cserélni? Lehet még hosszabb távon használni egy p30 pro-t?
Google Pixel 7 Pro, Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
-
sajby
senior tag
válasz Pistike1985 #18159 üzenetére
Ha magamból indulok ki, hogy 2024 fabruárig garis a telóm, simán 😆
-
kp78
addikt
válasz Pistike1985 #18161 üzenetére
2021.08. hóban lett véve az övé is, ekkor még éppen élt a lehetőség a garancia kibővítésére (+ 6 hó).
Az enyém is 2024.02.28-ig garis[ Szerkesztve ]
„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
-
knox83
senior tag
válasz Pistike1985 #18159 üzenetére
Szia, mi történt az előzővel?
-
Pistike1985
aktív tag
válasz knox83 #18163 üzenetére
Mikor megvettem nem működött az 1.sim, de mivel jó áron volt, nem foglalkoztam vele. Aztán pont itt olvastam hogy egy srác letiltottat vett és annak is az 1.sim része nem működött. Kíváncsi lettem és lekértem a mobil adatait imei alapján és kiderült hogy az enyém is feketelistás. Szerencsére vissza tudtam vinni, mivel Gsm üzletben vásároltam. De még így is küzdeni kellett az eladóval mire végül ő is lekérte és látta hogy mi újság. Remélhetőleg ezzel a mostanival nem lesz ilyen gond.
Google Pixel 7 Pro, Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
-
xcsabo
senior tag
válasz Pistike1985 #18164 üzenetére
Én voltam. A rendőrségen van az ügy. Kíváncsi leszek a fejleményekre. Remélem nem küld rám az eladó verőlegényeket.
[ Szerkesztve ]
-
Pistike1985
aktív tag
Másnak is van por a lencsék előtt? Hogy megy be oda? Képalkotásban egyelőre nem vettem észre. Szokjam meg? Vagy ki lehet tisztítani?
Google Pixel 7 Pro, Samsung Galaxy Watch 5 Pro LTE
-
knox83
senior tag
válasz Pistike1985 #18164 üzenetére
Aah sajnálom. Így beugrott a történet.
-
Dennis47
csendes újonc
Üdvözlet.
Másnál is beszaggat néha a beállítások menü ha görget? Minden tekintetben fluid a rendszer de a menünél szaggat. (aztán egy darabig simán megy, de később ha belépek ismét akadozik) Oké, hogy nem nagy dolog, de ha a kis p20 telómon vaj simán görgetem, azért elég bosszantó.[ Szerkesztve ]
-
bontabela73
aktív tag
válasz Dennis47 #18170 üzenetére
Helló!
Még nálam sem fordult elő ilyen jelenséég.
Esetleg a következőt lehetne megpróbálni:
Beállítások > Kijelző és fényerő > Képernyőfelbontás, itt az Intelligens felbontást ki kellene kapcsolni és a Magas opciót választani.
Illetve, Beállítások > Kijelző és fémyerő > Szemvédelem, itt legalul a villogáscsökkentés opciót bekapcsolni.
Da pacem, Domine!
-
Dennis47
csendes újonc
Köszönöm a válaszokat. Mindent próbáltam. És csakis kizárólag a beállítások szaggat néha. Minden más normális. Mindegy. Annyira nem vészes, de azért zavaró.
-
bontabela73
aktív tag
válasz Dennis47 #18175 üzenetére
Esetleg még 2 dolgot lehetne megnézni:
1. Beállítások > Kiesgítő lehetődégek > Kisegítő lehetőségek > Nagyítás be van-e kapcsolva? Nálam már előfordult, hogy valamikor egyszer bekapcsoltam a nagyítást valamiért, aztán úgy maradt és utána volt olyan app, ameliknél akadások voltak. Kikapcsoltam a nagyítást, utána minden rendben volt.
2. Ugyanitt, a kisegítő lehetőségeken belül van egy olyan menüpont, hogy Speciális vizuális hatások. Ez alapból be van kapcsolva (legalábbis nálam be volt mindig az első beüzemelés és gyári visszaállítás után is). Ezt kellene kikapcsolni.
A beállítások módosítása után érdemes újraindítani a telefont.
Ha ezek sem segítenek, akkor esetleg adatok mentése és gyári visszaállítás. Ez a jelenség mostabában jött elő? Mióta van meg a telefon? Újonnan vagy használtan lett vásárolva?
Ha a gyári visszaállítás után megoldódik a helyzet, akkor szoftveres problémáról lehet szó. Ha nem, akkor a kijelzővel lehet baj. Azért kérdeztem, hogy újonnan vagy használtan lett-e véve és, hogy mennyi ideje van meg a készülék, mert sajnos, semmi nem tart örökké és előfordulhat, hogy valamelyik alkatrész kezdi megadni magát. Vagy ha esetleg volt előző tulaj, akkor ott érhette a telefont valamilyen behatás, amely lehet, hogy kívülről esetleg nem látszik, de előjönnek apróbb hibajelenségel.
Csak találgatni tudok, mert nem ismerem a részleteket.
[ Szerkesztve ]
Da pacem, Domine!
-
Dennis47
csendes újonc
válasz bontabela73 #18176 üzenetére
Minden vizuális dolog ki van kapcsolva. Nem tudom meg mondani mióta áll fent ez a probléma. Talán két három hónapja. De eddig nem tulajdonítottam különösebb figyelmet neki. Ha egyszer belépek és a szokásos szaggatásos görgetés megvolt, sokáig minden okés. Aztán másnap újra előjön. Mintha a memória fogyna el vagy mittomén... De minden más fluid. Csak izgat, hogy miért pont a bellítások görgetése zavarja a telót.
A teló vodás és vagy másfél éve van meg. Gyári visszaállítást nem szeretnék. Legalábbis emiatt nem. Mindenesetre csak alig pár program van alapindításban, a többit kilőttem már első nap. Nem vagyok kényszeres app gyűjtő sem. 😃 6/128 gb verziós. Játékok (az a pár darab) sem töltődnek be indításkor. Viszont ha játszom velük minden fasza.[ Szerkesztve ]
-
bontabela73
aktív tag
válasz Dennis47 #18177 üzenetére
Nos, van rá mód, hogy ki lehessen deríteni, hogy nem valamelyik telepített app (játék) zavar-e be. Ehhez a biztonságos módba (Safe mode) kell belépni. Ez nem gyalul le, nem töröl semmit, csak annyi történik, hogy a telefon újraindítása után a gyárilag telepített appok lesznek láthatók/elérhetők. Ha a Safe Mode-ban minden OK, akkor nagyon valószínű, hogy valamelyik utólag telepített app zavarhat be.
A Safe Mode-ba belépés egyszerű, a reocvery menübe kell belépni.
1. A telefont ki kell kapcsolni.
2. A hangerő fel gombt kell lenyomni és nyomva tartani, valamint a bekapcsológobot is. A 2 gombot egyszerre kell nyomva tartani pár másodpercig. Amint megjelenik a Huawei felirat, a bekapcsológombot el kell engedni, a hangerő fel gombot továbbra is nyomva kell tartani.
3. Ha minden OK, bejön a recovery menü, amely angol nyelvű. Itt több opció is van: újraindítás (Restart), adatok törlése (Clear data) és alul a Safe Mode. A hangerő le gombbal kell lefelé navigálni.
4. A Safe Mode kiválasztását a bekapcsológomb egyszeri megnyomásával kell megerősíteni.
5. A telefon újraindul, és csak a gyárilag előre telepített appok lesznek elérhetők/láthatók.
6. Meg kell nézni, hogy ilyenkor is akadozik-e a beállítások menü. Ha igen, akkor a gyári visszaállítás esetleg segíthet, de ha ezt nem akarod, akkor még van egy lehetőség: a cache (gyorsítótár) törlése.
7. Ehhez a telefont ki kell kapcsolni. Majd a fent leírtak szerint űjra be kell lépni a recovery menübe.
8. Ezúttal a Clear data (adatok törlése) opciót kell választani.
9. A Clear data menün belül pedig a Wipe cache opciót. A bekapcsológomb megnyomása után megtörténik a gyorsítótár/cache törlése. Ezután a hangerő gombokkal a Back (vissza) opciót kell választani.
10. Majd a legfelül lévő Restaart opcióra kell navigálni és a bekapcsológombot megnyomni. A telefon újraindul.[ Szerkesztve ]
Da pacem, Domine!
-
Dennis47
csendes újonc
válasz bontabela73 #18178 üzenetére
Az általad írt eljárásokat ismerem. A wipe cache-t havonta egyszer megejtem. De mivel a probléma random fordul elő, vagyis újraindítás után néha, vagy akkor sem, így bármilyen változtatás vagy praktika tesztelése lehetetlen. Nagy a gyanúm, hogy valamelyik frissítés okozza ezt a dolgot. Mindenesetre köszönöm az időt amit a válaszodra fordítottál. Respect.
Egyelőre elengedem a dolgot. -
Dennis47
csendes újonc
válasz szemesi69 #18180 üzenetére
Nincs bekapcsolva. Teljesítmény módban is random előjön a dolog. Vagy frissítés vagy téma lehet a háttérben. Igazából az, hogy időnként beszaggat a setup görgetésnél, nem egy nagy dolog tekintve, hogy minden más tökéletes a telón. Csak persze bacca kicsit az ember csőrét. De elengedem most már. Köszönöm a válaszod.
-
ZPKing
tag
Sziasztok,
Valaki másnik is jelentkezett már olyan probléma P30porval hogy kitágul az USB C töltő lyuk és kicsúszik belőle a töltő kábel?
két év 4 hóposa és alig áll meg benne a töltő kábel.
Szuper töltés még szerencsére megy.
Mennyiért cserélnek usb c aljzatot? -
-
Nikaré
őstag
válasz ZPKing #18188 üzenetére
Félreérthető volt a válaszom mert az írásodban a csatlakozó cserét kérdezted és arra válaszoltam.
Összesen 13 ezer volt, így emlékszem.
Az enyém sem volt garis.Itt cseréltettem:
Huawei Customer Service Center Buda. Cím: Hillside Offices, 1123 Budapest, Alkotás utca 55.[ Szerkesztve ]
-
Ferenczi Áko
addikt
válasz ZPKing #18185 üzenetére
Szerintem tűvel, óvatosan.. Nekem is megrekedt ott évek alatt a szösz, beletömörült, aztán nem kattant az USB csatlakozó mikor töltőre dugtam. Addig piszkáld, míg fém színű nem lesz belül a lyuk.
Honor 200 Pro - Playsation 5 - Honor Watch Gs Pro - Hisense 55U8QF & 65U8QF
-
kp78
addikt
válasz Ferenczi Áko #18190 üzenetére
Esetleg ha még a porszívócsövet odatartod miközben piszkálod, lehet könnyebben kijön, ami nem oda való.
„El szeretném magyarázni” vagy „szeretném elmagyarázni”. De semmiképpen sem "elszeretném magyarázni". Biztos, hogy le tudod írni helyesen. :) Egyenlőre a sorozatgyilkos darabol fel, de ezt egyelőre nem szeretném :)
-
Occon adom
aktív tag
Telefon alkalmazásoknál ott van az ikeralkalmazás, mellette "nincs engedélyezve."
Van erre valamilyen menü ahol mégis lehetne?
Nem csak ami alatta van felsorolva? -
Ernesst
aktív tag
válasz kenzoli #18197 üzenetére
A kábelt és adaptert nem vettem meg, mert volt itthon pluszban type C kábelem (gamepad kábele), amihez egy ősrégi Huawei "travel chargert" használok, jól működik ezzel is. Viszont van hogy a P30 Pro töltőkábelét és adapterét használom hozzá, azzal érezhetően gyorsabban tölt (és jobban is melegszik).
[ Szerkesztve ]
-
Macika66
őstag
válasz bontabela73 #18178 üzenetére
Létezik egy ennél egyszerűbb mód is, a MyHuawei appon belül.
Támogatás -> Gyors Szervizmegoldásaok -> Karbantartási mód
Ez gyári alapállapotba állítja a készüléket, úgy, hogy a felhasználói terület minden bájtját biztonságba helyezi, a gyári tesztprogrammal is le lehet tesztelni a készülék paramétereit, nem szükséges a teljes gyalulás.
Majd a végén kikapcsolva a Karbantartási módot egy újraindítás után MINDEN az eredeti helxyén lesz, az utolsó bájtig....
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest