Keresés

Aktív témák

  • bdav

    őstag

    1. a nonlineáris gameket nem szeretem annyira. Pl. egy Jedi knight 2-t 5ször végigtoltam, mert bejött a története. Baldur's gate-ban a 3. chapter elejéig jutottam, mert nem volt story ami magával ragadjon (csak egyes halvány utalgatások, fater halála, stb...). Nekem fontos az hogy legyen egy jó történetvonal a játékban (elágazások, mellékszálak lehetnek ofkorz). Szerintem egy játék hangulatán sokat tud dobni egy jó story.

    2. mesterséges intelligencia: próbáld meg a civilization 3-mat megynyerni emperor fokozaton mondjuk (én nem próbáltam, már kisebben is dög nehéz). Ott nem igazán csal a gép... :)) (Mingyar yo kimegyek repkedni egy kicsit miközben karaktereire bontok szét egykét ügynökprogit :DD)

    10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

  • bdav

    őstag

    válasz khalox #21 üzenetére

    Lehet. De akkor sem tud reagálni egy előre nem kódolt helyzetre úgy mint egy ember. Innentől kezdve még messze van az intelligenciától. (ha jól képzelem úgy csinálják ezeket az AIkat, hogy azt csinálják, amit egy adott helyzetben egy ember legvalószínűbben tenne)

    10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

  • bdav

    őstag

    válasz Egon #26 üzenetére

    Civ3 ból kiindulva: ott a jobb AI azt jelenti, hogy sokkal gyorsabban tud terjeszkedni és elsősorban a városmenedzsmentje jobb (ugye minimum egy kultúrális szintet össze kell hozni, különben nem tudsz max. termelni, na pl. ezt egy gyengére állított gép késve teszi meg). Egy rts esetében pl. lehetne direkt lassítani a gép bizonyos lépéseit, pl. felesleges dolgok megépíttetésével (nem limitre épít házat, hanem többet mint kell, vár a korváltással//unitot vesz a pénzből, stb...). Másik járható út erre, ha a gépnek pl. drágábbak a cuccok (na ezzel biztos nem értetek majd egyet :))) ez mondjuk egy kezdőnek alternatíva, amíg belejön a játékba. Különben az AgeOf vonal, illetve a blizzard stratégiái (war3-ig) a hadjáratban úgy nehezítették a dolgozt, hogy egyre több ellenfél legyen. Ha skirmisht inditsz pl. AgeOfban vagy StarCraftban, egy gép nem ellenfél (war3 ilyen szempontbol jobb, ott egy gép is elég erős, bár elsősorban rusht nyomat mindig :)))

    10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

  • bdav

    őstag

    válasz Egon #34 üzenetére

    nem mondtam hogy jó aik vannak (játékokról beszélek szigotúan). Vannak rossz aik meg jobbak. Van egyfajta fejlődés, és egyre kevesebbet csal a gép szvsz. A Craftok Aijai asszem látják a kezdőpozíciókat (ezeket tuti). Ha pl. bevéded magad akkor nem támad egyből, de ha techelsz akkor igen. Civ3 lehet hogy magasabb szinten csal. Az már nem igaz rá, hogy a harckocsi lenyomja a tankot (vannak nem kiegyenlített cuccok, de ennyire durva azért nincs). (Másrészt mire tankod van, addigra az ellen se harckocsinál jár már :))) Nemtom magasabb szinteken pontosan mit és hogy csinál, alacsony fokozaton én korrektnek nevezném.

    ''Látni fogod, hogy a gépnek érdekes módon fullra felépített bázisa van...'' [/i] hadjáratban ezt teljesen normálisnak tartom. a story úgy jön ki. Van amikor te is felépített bázissal kezdesz...

    10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

  • bdav

    őstag

    válasz DcsabaS #62 üzenetére

    ''hogyha tényleg beindul a MI önfejlődése, akkor mi, emberek, valószínűleg pillanatok alatt elveszítjük majd a fonalat...''

    előre is leszögezném nem értek hozzá annyit mint ti (csak íolesik belepofázni na :) ) de ahogy én gondolom csak akkor tud fejlődni a cucc, ha van mihez alkalmazkodnia. Tehát ha pl. bezárjuk egy szobába, nettől elvágva meg minden, senki nem nyul hozzá, akkor egy bizonyos szint után nem fog fejlődni, nem?

    10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''

Aktív témák