Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz sh4d0w #130 üzenetére

    Ahhá... De miért fordul elő mégis?

    Hivatalosan az OEM Win esetén a végfelhasználó felé a az original equipment manufacturer, tehát a gyártó biztosít supportot (és a gyártó felé a Microsoft - mellesleg sokszor a gyártó nem is old meg neked semmit, hanem egyszerűen közvetíti a te [jó esetben némiképp feldolgozott] problémádat az MS felé).
    A retail esetében ugyebár közvetlenül az MS-től kapod a supportot, hiszen nincsen közbeiktatott csatorna.
    Szóval azért fordul elő, mert hivatalosan elő kell, hogy forduljon. Az, hogy gyakran erre magasról tesznek (a'la termékaktivációs procedúra), az egy szerencsés dolog, de nyilván nem kell alapul venni, és nem is szabad felháborodni.

    Istenigazából a két módozatnak a végeredmény szempontjából ekvivalensnek kell lennie. Az, hogy itt Magyarisztánban rengeteg cég nem illetve nem megfelelően tart fent képviseletet (én is hallottam pl. az ASUS-ról kellemeseket, pedig nekik elvileg kiépített supportjuk van, éppen notebookokra és netbookokra, na meg monitorokra), az már egy másik történet, de ezért meg ugye konkrétan az adott cég felelős.

    Persze értem, amire utaltál - hogy a papíron remekül kinéző supporttal valójában adott esetben nem tud élni a delikvens -, de ez alapvetően nem igaz, ha OEM esetében megvan a kiépített gyártói support. Ha ez ugye fontos, akkor szándékoltan olyan céget kell választani, akinek a Mo-i supportja is megüti a szintet.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák