Új hozzászólás Aktív témák

  • speed471

    aktív tag

    válasz BiP #100 üzenetére

    Radart lehet zavarni! a gps baszik sok helyen jól működni! ha hibázik a gép csak 1szer a 1000 helyzetből beléd rongyolnak hátulról, oldalról szemből! A én életemet ne gép határozza meg. Rengeteg olyan helyen mászkálok ahol vagy elvan hanyagolva a tábla, vagy nincs :U mit csinál a okos autód? sárgára vált a lámpa alatta vagyok én gázt nyomok a gép hibázhat satuzik belecsusszan a kereszteződésbe. Életképtelen ilyen autó mert a utak nagy %-ban nincs helyesen kiépítve a közlekedés.

    Ember ember marad igen mi is hibázunk. De sokkal kevesebbet mint egy gép aminek 100meg 100 hibája lehet, és egy relé miatt a elektronikában mert épp beragad, vagy elmegy egy ellenállás vagy adott esetben pl a nagy hidegekben minden számítógép be fagy mint a valagam és későn reagál. nyáron pl toyota corrola automata, melege lett kidobta a váltót üresbe a kereszteződés közepén, eltolni se tudod!! Addig játszottam vele még észhez tért nagy nehezen. Egy számítógép meg annyi hibát fel tud mutatni. Mellesleg én nem rántom félre a kormányt és ezért kéne gyakorolni a vezetést. Ha pl sárga a lámpa és meg tudnék állni de mögöttem lévő toll inkább vagy átmegyek rajta vagy sávot váltok és ő hagy menjen.

    Szerintem nem életszerű maga a technika sem itt sem máshol.
    Ha beülök egy autóba akkor hagy döntsem el én és ítélkezzek mi a jó és mi a rossz.

    Ezek a önvezetős járműveket kizárólag zárt pályán engedném használni ahol nincs 300 méterenként lámpa kereszteződés gyalogátkelő, biciglis.

    Jah tényleg ez a drága autó mi a jó büdös fenét csinálna a melletted közlekedő motorossal biciglisel? Megáll és letolja mert jön egy balról miközben szemből is jönnek esetleg egy előzés közepette? Talán először a bicigliseken kéne megtanítani hogy zebrán nem tekerünk át hanem leszállunk! A autósokat meg arra hogy egy 50ccm robogót nem toljuk le a útról ami össz vissz 82kg és a szél dobálja lehet azért nem megy a szélén vele.

    Meg szabályoztatni kéne hogy nincs átsunyulás a vizsgán, nincs lefizetés lehetősége hanem igen is meg kellene tanulni vezetni és addig járni oktatásra amíg jól kezeli a ember a autót.

    Számomra nem életszerű amikor kijárok 1 hónapba 50 telephelyre olyan utakon ahol egyirányú, híd, patak ,domb, bucka, macska, kis kakas, néha befigyel egy őz, nuku tábla. De ha még lenne is akkor sem.

    Csak még egy példa: mész fel kis autódal dobogókőre kanyargós utakon egyszer csak kiszalad eléd egy őz (vagy szimplán be hal a autód).. Nem jelez a többi autó felé. Állsz a út közepén, átlagba 90km/h val száguldoznak a motorosok és a vaddisznók de tegyük fel csak ilyen önvezetős autó megy arra! nem látja hogy te ott barangolsz mivel pl behalt a elektronikád. Jelen esetben manuálisan tudok fékezni. Azt se tartom jónak hogy fél önvezető legyen mert a ember nem összpontosít kis autójára.

    Visszatérve motorosra, aki kielőz bevág eléd, vajon beijed a autó és félre áll? ;]
    Vagy 2025 nem akarnak motoros forgalmat ami kizárt meg az is hogy önvezető legyen.

    Jók ezek a autók zárt pályán irányítottan, mint a metró.

    Nah sorry részemről kiveséztem a témát. :R

    [ Szerkesztve ]

    Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."

Új hozzászólás Aktív témák