Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz dchard #6 üzenetére

    Mivel itt mozog a talaj a repülőgéphez képest, és a terepről visszavert jel frekvenciája a dopler hatás miatt eltolódik, ezért tarthat kifele ebből a sávból, pl.: jelentősebb sebeség különbség esetén. A "hülyék" meg tudták, hogy ha meredeken vágnak a sávszéleken, akkor ezekben az esetekben nem fogja látni a radar akadályt. Ami ha bekövetkezik kontraproduktív lehet ezen az alkalmazási területen.

    Amúgy olvastam ezt a helyzet elemzést, és cselekvési tervet: [link]

    Nem az látszik, hogy megoldhatatlan a probléma, csak be kell tartani a 5G tornyok biztonságos telepítésre és a kiszolgáló épületek árnyékolására az irányelveket. Az elsőben valószínű nem akarnak partnerek lenni a szolgáltatók, és ez okozza a "vészhelyzetet".
    Amúgy teljes megoldás lenne rá, az érintett gépeket kellene más technológiát használó magassági radar rendszerrel felszerelni, de az min. évekbe telik, a tanulmány szerint.

    [ Szerkesztve ]

  • #16939776

    törölt tag

    válasz dchard #14 üzenetére

    50Mhz-el arrébb ha kiteszel egy nagy teljesítményű adót az kifekteti a vevő részt, "végtelen" szelektivitással is túlterhelődik.
    Működött mert nem adtak ki adó engedélyt a környékére, azt hiszem 3700Mhz-től csak műhold-föld közötti fixantennás (parabola) átvitelre lehetett használni, ami azt jelentette, hogy semmi nem zavarta ezt a sávot és környékét.
    Természetesen egyetértek abban hogy elavult.

    [ Szerkesztve ]

  • #16939776

    törölt tag

    válasz dchard #16 üzenetére

    Igen azt elnéztem.
    A gépen lehet max. 30W adóteljesítmény, lefelé-előre irányított antennával "nyereséggel". Ha közelebb jön a földhöz talán 100-250mW -ra lemegy vele. Az 5G torony meg egyrészt ehhez képest sokan van, el van eresztve össz. adóteljesítménnyel ráadásul képes még ezt a teljesítményt fókuszálni az elemi antennák összekésleltetésével, fokozni a nyereséget. Mindkettő a Földfelszínre dolgozik, mindkettő visszaverődik onnan a gép felé. Ahogy nő a tornyok száma nem lehet azt garantálni, hogy egy nagyobb dózis RF ne verődjön vissza alacsony szögből a földfelszínről, és kapja telibe a gép alját - ahol az antenna is van- leszálláskor.
    Ahogy körbejártuk Innen max. elmenekülni lehet egy olyan technológiára, ami kibírja ha 50m-ernként raknak egy 5G átjátszót és azt full gázon veretik..

  • #16939776

    törölt tag

    válasz dchard #23 üzenetére

    A "b," tippem ez lett volna: az impulzus szerű jel reprodukálhatóságát a kimenetén a meredek, több fokozatú a szűrő nagyobb csoportkésése, fázis forgatása le tudja rontani.

    1 rendű bandpass szűrő, 4,2-4,4Ghz töréspontal:

    4 rendű szűrő, szintén ide méretezve:

    [ Szerkesztve ]

  • #16939776

    törölt tag

    válasz bambano #30 üzenetére

    Az ottani hírközlési felügyeletet is nyugodtan melléjük állíthatod, mert általuk szándékosan túl volt biztosítva ez a "200MHz", mert tudták hogy ez fail-safe funkció, és az optikai magasság mérés-megközelítés ennek fail-safe-je, ami rossz időben nem működik.
    Azóta annyira megbízható lett, hogy az idő 98%-ában rá van bízva a robot pilótára a gép irányítása, és elkényelmesedtek annyira a pilóták, hogy időnként kötelezően kézzel kell leszállniuk, hogy megmaradjon a rutin. Most erre azt mondták ki, hogy ja, ez a rendszer nem biztonságos, szájatok le ezentúl csak kézzel. Mekkora felelősséget raknak vissza a pilótára. Ugye a gép nem hibázik, csak valami nem működik megfelelően, általában emberi mulasztás miatt. Az ember meg stresszhelyzetben sokkal rosszabb találati aránnyal dolgozik. Ergo feleslegesen kockáztatják az utasok épségét. A fasznak hiányzik 1000-ból egy-két pity-puty eset helyett újra 80-90 ből 1-es arányra visszamenni, bizalmat veszteni.

    [ Szerkesztve ]

  • #16939776

    törölt tag

    válasz bambano #34 üzenetére

    Neked egy ready to use rendszert adnak a kezedbe, amiben annyi a kihívás, hogy szabályosan kell telepíteni, hogy szabályosan működjön, ne zavarja és ne zavarjon semmit az aktuális előírás mértékéig.
    A repülőn meg javarészt élesben, valamilyen szinten ember életek kockáztatása mellett fejlesztették ki "ott tökéletesre" ezeket a rendszereket, melyek 10-20-30 év után is, csak azokra az esetekre vannak felkészülve, ami ott fenn ez idő alatt szembe jött.

    Te látod előre a jövőt a bevezetésre kerülő szabványok leírásából, ők meg 5-10 év késéssel tudnak erre átfogó, kipróbált, bizonyított megoldással reagálni.
    Látszólag nincs szinkron a kettő között, való színű soha nem is lesz.

  • #16939776

    törölt tag

    válasz borg25 #46 üzenetére

    Egy ilyen, mint főnök olyan megoldást fog választani, ami a kezére áll, "természetes", így azokról a síkokról ahol ember-emberrel találkozna fokozatosan a kütyüzés irányába lesz terelve a problémák megoldásának a lehetősége. Így erőszakkal megszűnnek azok a gyakorlati problémák, amik ebből a helyzetből származnának jelenleg. így szépen lassan, nem is fogunk tudni megoldani olyan dolgot, amire nincs előre legyártva a megoldás.

    Pl.: párom apukájának bőrkötéses személyigazolványa van, nekik már nem lesz plasztik kártyája, amit 8 évente megújítani, mert az állam úgy ítéli meg, hogy abban a korban nincs rá szükségük, mert úgy sem ők intézik a dolgaikat..
    De egyik telefon/net szolgáltató sincs arra felkészülve, hogy valaki majd nem a /6db szám - 2 db betű/ formátumban adja meg a személy ig. számát, tehát az a mező "hibás lesz" egy egy online űrlapon. Így Ő nem tud önállóan elintézni egy adategyeztetést, vagy csomag módosítást, akármit a szolgáltatónál.
    Sőt a telefonos ügyfél-szolgálatuk is ugyan ezzel a felülettel dolgozik, így az sem tud ezzel a helyezettel mit kezdeni.
    Vélhetően a probléma, - mivel nem túl nagy az esetszám ahhoz, hogy foglalkozzanak vele - akkor fog lerendeződni, ha ezek a bőrkötéses személyigazolvánnyal rendelkező emberek meghalnak. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák