Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz #16939776 #31 üzenetére

    és hol lesz a határ?
    megint az van, hogy valakik nem tudják a befektetésüket használni, mert másvalakik trógerkedtek, a tróger hozzáállásukkal egy rakás pénzt megspóroltak, és ezek után elvárják, hogy más fizesse ki a spórolásuk terheit. az nem normális, hogy a haszon nem ott képződik, ahol a költség.

    az pedig az én személyes tragédiám, hogy valahogy mindig a távközlési cégeket csesztetik, ami engem is érint. ha minden jogszabályt betartanának, nem lehetne internetet szolgáltatni sehol.

    egyébként pedig amikor a bőingesek kavartak és két gépnyi ember lezuhant, az rendben volt? hogy lehet, hogy még mindig hullanak ki a csontvázak a szekrényből? hogy nem lehetett valamikor eldönteni, hogy akkor most elég volt a kendácsolásból és az elejétől a végéig mindent leellenőrzünk? a légitársaságoknak már megint mindent szabad?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • asdf_

    veterán

    válasz #16939776 #31 üzenetére

    Azóta annyira megbízható lett, hogy az idő 98%-ában rá van bízva a robot pilótára a gép irányítása, és elkényelmesedtek annyira a pilóták, hogy időnként kötelezően kézzel kell leszállniuk, hogy megmaradjon a rutin.

    Ez szerintem nem így van. Alapesetben kézzel teszik le a gépet, a felszállás utáni és a leszállás előtti 5-10 perc megy kb. kézzel és a többit viszi a robotpilóta. Akkor mennek át gépi leszállásra, ha a látási viszonyok kézi megközelítésre alkalmatlanok. De ehhez a gépnek és a pályának is úgy kell felszerelve lennie, hogy mehessen az automatikus landolás (de nyilván egy mostani gép es egy standard repulőtér fel van, akit jobban érdekel: wiki)
    A parádé amiatt van, hogy ha a gép automatán landol, a pilóta nem lát szart sem, és közben téved mondjuk 10 métert a gép magasságmérője, akkor az ott kb. 100+ halott.

    (A kötelező gyakorlás az a ruszki metrón volt inkább, amikor villanyfék nélkül, csak légfékkel kellett fene tudja, talán naponta megállniuk.)

Új hozzászólás Aktív témák