Új hozzászólás Aktív témák
-
mrhitoshi
veterán
Az érintésvezérléssel teljesen egyetértek. Egy divat az egész. Az igazán előre lépés a haptikus holografikus vezérlés lenne.... álmodik a nyomor.
Illetve szeretem ezt a fajta üzletpolitikát, pont annyira teszik nyílttá a platformjukat, hogy a vásárló megszeresse. Szóval (nem tudom hogyan mondják) nyugodt tudatlanság.
A mondanivalójának a többi része számomra majdnem érthetetlen, még a Linuxos rész meg is van, de a többi kicsit zavaros. Mindegy, ha tudnak mutatni értelmes alternatívát a Windows-on kívül, akkor nem fogok habozni a nyílt platform, és zárt platform között.PS4
-
mrhitoshi
veterán
Az hogy természetesebb, még nem jelenti azt, hogy sokkal precízebb, és hatékonyebb játékok terén, mint az érintés vezérlés. Szerintem teljesen röhejes, mikor iPaden akar valaki FPS-t játszani.
Szerintem sose lesz játékra alkalmas egyetlen egy érintésvezérléses technológia. Majd ha eljutunk odáig, hogy az agy teljes mértékben tud kommunikálni a gépekkel, akkor esetleg lehetne olyat csinálni, hogy a renderelt képet a gép átviszi az agyba, mintha az agy álmodna, és gondolatokkal lehetne vezérelni a gépet. Egyfajta virtuális valóság, de addig jók lesznek még a régi műanyag vackok. Viszont máshol teljesen jó az érintésvezérlés, de a mai technológia nagyon kezdetleges. Nincsen vissza csatolás az ember számára, hogy lenyomta azt a gombot stb...
Azt is elfelejtettem, hogy a hang alapú vezérléssel kapcsolatban is egyetértek a fickóval.Sose lesz ez se olyan precíz, illetve sok a technikai akadály. Nyelveken belüli elváltozások, azaz nyelvjárások, akkor szleng stb., mind olyan tényező, ami túl sok munkát igényel, és nem éri meg, mert lehet még ezen kívül lehet zajos a környezet, túl nagy számítási kapacitást igényel stb.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
mrhitoshi
veterán
válasz
Angel1981 #22 üzenetére
Sorry. A casual réteget leszámítva.
(#21) erdoke: A hang alapú vezérlés szerintem akkor sem alternatíva. Már most vannak olyan játékok, amiket az agy hullámok által lehet vezérelni, akkor mire elérné azt a szintet a hang alapú vezérlés, már ott ülne küszöbön a gondolat vezérlés, ami sokkal biztatóbb, mert nincsenek félreértések! Nyilván az is lehetséges, hogy lesznek olyan területek, ahova sokkal jobb választás lesz a hangvezérlés.
A konzollal nem akarok szembe menni, mert nagyon erős konkurencia (nem is versenyképes a PC a konzollal szemben), csak a hírre reagálva írtam.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
mrhitoshi
veterán
válasz
inferno88 #30 üzenetére
Ami ezt életképessé teheti,az az a technológia,ahol az érintőképernyő egy érezhető kitüremkedést generál a felületén.
Ha még mindig a játékokat nézzük, akkor nem hiszem, hogy a haptikus technológia ezen segítene. Jó megint itt van a casual réteg, de sajnos a Valve nem az a kategória.
Az érintésvezérlés komolyabb (!) játékoknál szerintem sehogy sem életképes.[ Szerkesztve ]
PS4
-
mrhitoshi
veterán
Most ugrott be. Egy haptikus holografikus beviteli eszközön mekkora királyság lenne már játszani, mondjuk stratégia játékot. Minden egyes gombnak hozzá lehetne rendelni egy helyzetet a holo megjelenítőn, és az egeret helyettesítené egy olyan beviteli eszköz, mint a kinect, csak mondjuk nem a levegőbe hadonászva, hanem a holografikus eszközön.
FPS-hez meg virtuális valóság. Megyek levédetni, nehogy elkapkodják az ötletet.(#89) pereces: Emberek! Az FPS az elsődleges műfaj a játékiparban. A COD7-ből azt hiszem 1 hét alatt valami 600 millió példány fogyott.
Szerk.: Sorry, nem 600 millió példány, hanem 650 millió $ 5 nap alatt.
[ Szerkesztve ]
PS4
Új hozzászólás Aktív témák
it A Valve társalapítója beszélt a játékipar, a hordozható számítógépek és a Windows 8 jövőjéről.