Új hozzászólás Aktív témák

  • inferno88

    őstag

    válasz erdoke #14 üzenetére

    Az,hogy az érintés természetesebb,az részigazság ebben az értelemben.
    Ha leütsz egy billentyűt gépelés közben,akkor tudod,hogy éppen melyiket ütötted le és az agyad egy visszajelzést kap arról,hogy megtörtént a leütés,abban a formában,hogy a gomb leért a bill. aljára.Ha az egérrel mozgatsz,akkor a kezed relatív állásából is az agyad kap egy visszaigazolást,és a mancsod más pozícióba kerül,stb.
    Tehát ezek lényege:-gyors válaszidő(csak az agyad fogja fel)
    -egy fixált pont,ahonnan mindig indulsz(billentyű felülete f és j-nél,egérnél a csuklód van fixálva)

    Amikor egy tükörsima kijelzőt simogatsz,akkor az egyetlen visszajelzést a képernyőn kaphatod,sehol máshol,gyakorlatilag nem kapod meg a tudatalatti jóváhagyást,hogy azt csináltad,amit akartál.
    Ha lassan kell pötyögnöd,mondjuk menüben mászkálni,böngészni,ahhoz nem kell nagy teljesítmény,ehhez még elég a touchscreen,viszont mikor nagy sebességgel kell tudni dolgozni,akkor tudat alatti visszajelzésekre van szükséged.Ez bizony már az FPS-ekre vagy más,pörgős játékokra is igaz.

    Ami ezt életképessé teheti,az az a technológia,ahol az érintőképernyő egy érezhető kitüremkedést generál a felületén.És lám,ez már nem is az a beviteli mód,amiről te beszélsz.

    Ami a hangvezérlést,mimikát illeti: ezek csak és kizárólag nem real-time műveletekhez hasznos.Parancsokat nem tudsz megadni a másodperc töredéke alatt,többször egymás után.

    Ha azt mondod,neked mindez mégis megy,csak gondolj bele,hogy milyen gyorsan kezeled a számítógéped,mikor belemerülsz.Hány parancsot tudsz kiadni,milyen ezekre a te reakcióidőd,stb...

    Próbáltam érthetően fogalmazni.

    [ Szerkesztve ]

    Semper fi!

Új hozzászólás Aktív témák