Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viszlát

    addikt

    válasz concret_hp #251 üzenetére

    A számláló alapján tulajdonképpen, vezetsz egy ilyen menetlevelet, amin rajta vannak az induláskor, lerakókon, felrakókon és a kanyar végét jelző km állások (részletesebben a következő cikkben).

    A fogyasztás ugyanígy, tele tankkal indulsz, visszaérkezéskor, mielőtt lezárod a kanyart megint telerakod, az út alatti tankolásokat összeadod, elosztod a km-rel és megkapod az átlagfogyasztást. Ha több a normánál, akkor levonás, ha kevesebb, akkor a főnök örül, meg te is, mert legalább nincs levonás (a 7-ből 1 helyen fizették csak ki amit megspóroltam, azt is 200 Ft/liter áron, akkor amikor 350 körül mozgott a gázolaj itthon, de a franciáknál, németeknél meg már akkor is 400 forint fölött volt).

    Persze, hogy számít a súly, az se jó ha kevés van, az se ha nagyon sok. Nem egyszer előfordult, hogy bizony vissza kellett vegyem a tempót 80-ra, mert a kutyát nem érdekelte, hogy mennyi súllyal megyek, csak a norma. De ne is késs el, tehát a pihenő időmből adtam fel, hogy ne vonjanak le tőlem pénzt.

    [ Szerkesztve ]

    "How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Új hozzászólás Aktív témák