Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LordX

    veterán

    válasz bambano #33 üzenetére

    Plusz kiadás a szolgáltatóknak? Na ettől mindig leakadok, hogy ezt hogyan gondolják.

    Talán a Facebook(/Youtube/stb.) nem fizeti ki az ő kapcsolatát, hogy a Facebook-forgalom plusz kiadást jelent a szolgáltatóknak? Nem véletlenül azt vette meg a Facebook, hogy őt bárkivel neten bárhol a összekapcsol, összesen ekkora és ekkora sávszéllel (ekkora prioritással, ekkora csomagvesztési aránnyal, stb.)? Ha igen, akkor miről beszélünk? Ha nem, akkor meg a szolgáltató a hülye, hogy átviszi az adatot. Vágja le a Facebook extra forgalmát, azt majd a Facebook vesz többet. De extra "adót" erre? Most komolyan?

  • BiP

    nagyúr

    válasz bambano #33 üzenetére

    Már miért lenne fail ?! Hát nemtom, én nap mint nap látok nem sárga rendszámos autókat, amikkel területi képviselők, áruterítők mászkálnak. Nem kamionok, de ugyanúgy pénzszerzésre, áruszállításra használt járművek.
    Ettől még igaz, hogy a pénzért szállító teherautók sárga rendszámmal vannak megkülönböztetve.

    [ Szerkesztve ]

  • #95561216

    törölt tag

    válasz bambano #33 üzenetére

    Hatalmas hülyeséget írsz. A google, skype igénybe vesznek egy szolgáltatást, aminek megfizetik az árát. Abból a netszolgáltatóknak profitjuk van, jóval több is, mint amit e cégek fizetnek. Gondolj bele hányan kérnek "iwiwet" a gépükre, ugyan ez nemzetközi szinten facebookkal. Ők termelik ki az igényt az egyéni kis internet-előfizetésekre, ők szállítják a tartalmat, amiért ma már nem csak egyetemek használnak internetet. Hovatovább egy mobilnetnek is mi értelme van? Gyakorlatilag benézel facebookra, megnézed hova mész google mapsen, msnezel. A szemetek ezzel forgalmat generálnak - meg igényt egy új szolgáltatásra. De nem fizetnek még harmadszor is azért a sávszélért, amit egyszer megvettek ők, meg egyszer az előfizető, hogy használja a google, facebook, skype szolgáltatásait. És ezért csak két helyről fizetnek, micsoda kommunizmus.

    Ugyan ez megy a fizetős hírordalakkal is. Csak pofáznak róla, mert elsőnek egyik se meri meglépni, mert a többiek röhögve kivárnák, hogy tönkre menjen. Ha nem fedezik az isp-k költségeit a bevételek, akkor emeljenek árat nyíltan, ne burkolják mézes-mázos ideológiába. Vagy akkor kellemetlen lenne megmagyarázni, hogy eddig is kvasok pénzt kerestek?

  • #06658560

    törölt tag

    válasz bambano #33 üzenetére

    a sárga rendszám csak a szállítás üzletszerüen folytató cégekre vonatkozik, amelyik cég a saját termékét csak saját magának szállítja, ezen kapacitását nem bocsátja rendelkezésre másoknak annak nem kell sárga rendszám autóira.

    Amennyiben van szerzödés midnkét fél által aláirva, elfogadva, akkor az isdp rábaszott, ha a forgalom mértéke nincs meghatározva, korlátlan a csomagja. S ha olyat ad el úgy, ahog,y s azt a szerzödéses partnerei ki is akarják használni. Ha irreálisan alacsony árat állapít meg, az az ö baja, neki kell gondoskodnia arról, hogy az árak és a költségei egyensúlyban legyenek. S hogy akar olyantól bevételt pénzt, akivel semmilyen jogviszonyban nem áll, köze nincs hozzá? S miért nyereség szerint akar pénzt fejni-a cikk szerint- s nem forgalom szerint?

Új hozzászólás Aktív témák