Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16820480

    törölt tag

    válasz #24737024 #6 üzenetére

    ha betartják a törvényeket, akkor nem tudom mit kellene velük szívózni. mert ha viszonot igen, akkor tessék szívózni a MS-tal is, meg az almával, meg még lehetne sorolni pár nagyobb vállalatot, akik sikeresek az utóbbi időben.

  • floatr

    veterán

    válasz #24737024 #40 üzenetére

    Nem nyereséges, de ha elbukta volna egy konkurenssel szemben, az nagyobb veszteség lett volna nekik. Erősen gyúrják a kiadói szövetségeket, hogy jó üzlet legyen belőle mindenkinek, hiszen a kiadók egyelőre csak a jogi ágazatba öltek nagy pénzeket ;] így meg az infrastruktúra nem lenne gond nekik.

    Amúgy ha a youtube "gagyi", akkor szerinted mi lenne az etalon, vagy legalább "nemszar"?

  • #06658560

    törölt tag

    válasz #24737024 #40 üzenetére

    Akkor asszem a Tesconak sem kéne kenyeret árulnia, pl. egy nagy cég megteheti, hogy bizonyos terüeteit a portfóliójának, amelyek közvetlenül nem hoznak bevételt csak viszik a pénzt más terültek bevételeiböl finanszíroz. Stratégiai okokból is vannak teüetek, ahol jelen vannak cégek, nem csak a profit miatt.

    Az earthben kikapcsolhatod, ami zavar. Nem kényszerítenek midnen megnézésére. A gmail miben butabb pl. egy hotmailnél? Vagy egy Freemailnél?

    [ Szerkesztve ]

  • floatr

    veterán

    válasz #24737024 #44 üzenetére

    FYI a chromium nem csak a marketingnek köszönhetően a leggyorsabb, és nem a tizedmásodperces betöltési előnyére gondolok. A renderelő és script motorjainak köszönhetően gyakorlatilag natív desktop alkalmazásokkal egy lapon említhető RIA fejlesztésekre van lehetőség, mindenféle bizbasz plugin nélkül. Nem véletlenül olyan natúr, és ha a júzer kedve úgy diktálja szétpimpelheti a legelvetemültebb bloatware-ré, és még akkor sem lesz sokkal problémásabb, mint az alapváltozat. Az lehet valakinek a baja vele, hogy "mert gugli", de azt kirakhatja dísznek nézegetni a "mert apple" és tsai mellé.

    Safarihoz képest nem volt rommátörve, firefoxhoz képest villámgyors de még a felülete is, az operát meg -- oprencer-az-oprencerben stuffware -- bár nagyot ugrottak előre, sztem hagyjuk (+ minden igyekezetük ellenére süllyednek mutatói még az EU-ban is), egyszerűen képtelenek egy hibatűrő böngészőt csinálni. Lehet látni, hogy a firefox-ból kiábrándult júzerek kezdik inkább használni a chrome/chromiumot

  • bigz

    tag

    válasz #24737024 #47 üzenetére

    A "marketinggepezet" abban a pillanatban leall, ahogy a juzerek az elso hasznalat utan elpartolnak a gagyin megirt alkalmazasoktol. Ami tre, az megszunik letezni, amint beut egy kisebb valsag. G, Amazon, Ebay es tarsaik (nyugodtan idesorolhatjuk az almat vagy a Microsoftot is) nem veletlenul veszeltek at az elmult 10 ev legnagyobb gazdasagi viharait.

    Egy reklammal teleb*szott videomegoszto nem sokkal idegesitobb, mint egy folosleges smiley-kkal teleb*szott hozzaszolas. Elnezest az alpari stilusert.

    [ Szerkesztve ]

    I <3 Razer Mantis Control.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz #24737024 #47 üzenetére

    Meglepödnél, tudnád a gmailt használók jelentös része nem a marketing miatt hazsnálja, hanem mert kényelmesebb neki, mitn a többi?

  • floatr

    veterán

    válasz #24737024 #47 üzenetére

    Bár nem sikerült levenni, arra szerettem volna utalni, hogy a chromiumról nem kering több nyitott törési lehetőség publikusan, nem tartogatták a tarsolyban a hekkerek a hétpróba előtt, vagy ha volt is megfelelő lehetőség, akkor időben foltozták. De ez csak a bulváros része a dolognak. Arra szerettem volna rávilágítani, hogy kissé fals álláspont alapján ekézed a chromiumot -- feleslegesen.

    A hülye hasonlataiddal meg nem tudom, hogy mit akarsz igazolni, de ha egy böngészőt arra optimalizálnak, hogy valid xhtml-t kezeljen, akkor durvanagy tévedésben vannak a vezető fejlesztők. A webes tartalom töredéke az, ami valóban valid, még a magyaropera blog sem az -- bár vszeg nem a szerkesztők tehetnek róla. Ez van, aki nem képes felismerni a valóságot, az mehet a süllyesztőbe a csilliárd muszáj feautre-rel együtt. A mozilla ezt képes volt felismerni, a gugli is, az apple is, sőt még a ms is belátta, hogy túl sokrétű a web. Amúgy miért kéne még opera alatt is letesztelni, amikor megírják exploderre, meg a szabványra, ami nagy százalékban ugyanúgy néz ki ff, szarafi, és chromium alatt? ;] Elmondom neked, hogy azért nem tesztelik opera alatt, mert nem éri meg. IE és FF alatt menjen, meg esetleg megnézik szarafi esetében az iFanok kedvéért, lévén h sok dizájner azt használ. Chromium alatt meg egyszerűen csak megy, az esetek nagy százalékában, opera alatt meg alapvető layout hibák jönnek elő.

    Évekig operát használtam, de feladtam, mert egy naaaagy hiábavaló küzdelem volt az egész. Még bugreportokat is küldtem pl az origónak tartalmi hibák miatt, amikre kb féléves késéssel reagáltak valamit (pedig orbitális hibák voltak, pl. vég nélkül töltött képeket míg ki nem fagyott a picsába). Aztán egy darabig rókáztam, és határtalan megkönnyebbülés volt a chromium -- minden böngészőnek ilyen gördülékenynek kellene lennie.

    Nem különösebben érdekel, ha neked valami tetszik, de hogy megpróbálsz objektívnek látszó de nulla értékű érvekkel lehúzni valamit, annak semmi értelme nincsen

  • #16820480

    törölt tag

    válasz #24737024 #60 üzenetére

    én meg azért választottam a gmail-t például yahoo-val szemben, mert tud ingyenes pop3/imap elérést, tud más kiszolgálóról automatikusan letölteni leveleket, tud automatikusan forwardolni leveleket, stb. meg a kezelőfelülete is számomra szebb, emészthetőbb formában vannak a reklámok rajta.

  • floatr

    veterán

    válasz #24737024 #60 üzenetére

    Hogyne számítana a marketing. Anélkül az Apple már rég tönkrement volna, és a szakma körberöhögte volna minden "innovációját". De kár is okokat keresni, mert lényegtelen, sokan használják, de lehet élni az egyes "komponensek" nélkül, mindegyik helyettesíthető külön-külön is

  • cucka

    addikt

    válasz #24737024 #47 üzenetére

    Én azt állítom, hogy a Google termékei átlagosak, a hatalmas marketinghátszélnek köszönhetően azonban a megérdemeltnél nagyobb részesedésre tesznek szert.
    Konkrétan a gmail-ről volt szó, amely úgy robbant be a köztudatba, hogy 1 giga tárhelyet adott, szemben a többi ingyenes szolgáltatónál akkoriban megszokott 10-20 megával. Úgy érzem, ez sokkal inkább tényszerű fícsör, mintsem marketing hátszél. Az Adwords és a Maps innovatív volt, mint ahogy a keresőjük is. Szerintem egyáltalán nem igaz, hogy a sikert a marketingnek köszönhetnék.

    Nem hibatűrő böngészőt kell írni, hanem valid weboldalakat.
    A weben található oldalak 99%-a nem valid, a böngésző feladata pedig az, hogy a weben található oldalakat megjelenítse. Ez van, a böngésző fejlesztőjének abból kell főzni, ami van. Ha a böngésző nem jeleníti meg jól a weboldalakat, akkor az nem számíthat jelentős üzleti sikerekre, még akkor sem, ha mellé megy a szájkarate.

    Szerinted a böngésző honnan találja ki, hogy a hibás kód mögött milyen szándék húzódott?
    Az elterjedt modern böngészők általában nagyon hasonlóan reagálnak a hibákra, kivétel az Opera. A problémát valamennyire megoldották a Firefox vagy a Chrome fejlesztői is, az Opera ebben le van maradva.

    Évek óta Operát használok, nem hibásabb mint más böngésző, csak egyszerűen sok fejlesztő nem teszteli le az olalt Opera alatt.
    Tehát akkor az Opera jó böngésző, csak nem jelennek meg benne jól a weboldalak :D . Ez tényleg nagyon meggyőző volt :D

    Amúgy ez az új 10.5-ös Opera végre valahára kezd normális böngészőként viselkedni, sokkal kevesebb a probléma vele, mint a régebbi verziókkal. Mondjuk sokkal jobb helyzetben lenne az Opera, ha az utóbbi években torrent kliens, levelezőkliens meg a tököm tudja mi helyett azzal foglalkoztak volna, hogy a böngészőjük minél jobban meg tudja jeleníteni a weboldalakat.

  • #24737024

    törölt tag

    válasz #24737024 #60 üzenetére

    csak egy böngészőre volt még szükségem

    Az Operával tudtommal böngészni is lehet :K Ha nem érdekel a widget motor, a mail kliens vagy az RSS olvasó, egyszerűen nem kapcsolod be, és olyan mintha ott sem lenne. Egyáltalán nem tolja az extrákat az arcodba, nem jelenik meg minden 10 percben egy figyelmeztetés, hogy "ejnye, ön már egy hónapja Operával böngészik, de még mindig nem használja a mail klienst". Ugynakkor mindezekkel az extrákkal együtt is kisebb helyen elfér mint mondjuk a sokkal szegényesebb Safari vagy Firefox:

    Opera 10.5x: 35 MB
    Safari 4.0.5: 45 MB
    Firefox 3.6.3: 55 MB

    (Mac OS X 10.6.3 alatt. Windowson nem néztem, de gyanítom, hogy ott is hasonlóak a méretek)

    Újabban a memóriahasználata is több mint elfogadható (nem ideális, de a Firefoxot így is kenterbe veri memóriakezelés szempontjából), úgyhogy igazán alaptalan a sok sárdobálás. :U

  • FTeR

    addikt

    válasz #24737024 #65 üzenetére

    eh, az vót az alap felvetés, h pont a böngésző része nem volt kielégítő. hiába tetszett nekem is opera 6-os környékén és most 10 fölött is, ha a fő funkció nem kielégítő.

    milyen következtetést is vonhatunk le abból, h a winyón pár megával kevesebbet foglal?
    persze az SSD-kkel reneszánszát éli tárhely hiány, de talán nem azon a 10 megán fog múlni. arról nem is beszélve, h a böngészők (mint minden normális alkalmazás) több helyre is "szemetel".

  • D4rkAv3ng3r

    senior tag

    válasz #24737024 #47 üzenetére

    Nem mondtam, hogy "butább", de nem is annyival "okosabb", mint azt sokan hiszik. :U

    Már meg ne haragudj, de ez hülyeség. Amikor nem volt akkora multi már akkor is ezeket használtam. Keresőt kár említeni mindenki tudja miért. GMail azért tetszett meg mert tényleg kevesebb rá a spam, tapasztalatből mondom, van hotmail, freemail és citromail címem is így nem csak GMailt használom. Másrészt az elsők között lehetett vele óriásfájlokat küldeni azért is használom régebb óta. Az sem mellékes, hogy sok regisztrációhoz szükséges aktiváló emailt nem kaptam meg pl freemail-re így arra is van egy külön címem a G-vel.

    Bőngészők terén FF-ről Chrome-ra váltottam, mert nem kellett semmi fölösleges funkció, csak, hogy gyors legyen. Most egy ideje Opera 10.5x-et használok és meg is vagyok vele elégedve.

    "Nem hibatűrő böngészőt kell írni, hanem valid weboldalakat."

    Ez is hülyeség már bocs, mert érdekes módon többi böngészőnek megy, csak Opera cseszekedik. Az viszont igaz, hogy manapság kevés oldallal van baj.

    [ Szerkesztve ]

  • Penge_4

    veterán

    válasz #24737024 #76 üzenetére

    "a Hotmailnél már 13, a GMX-nél azonban már 116."

    Ezt cáfolnám, GMX-et kipróbáltam direkt eleve ganéj regisztrációkra és eddig még egy(!) spam nem érkezett rá több, mint fél éve.

    "Ha emiatt a telepített program jelentősen több helyet foglalna el, vagy futáskor jelentősen több memóriát használna, mint a konkurencia, akkor megérteném a lázadozást."

    Na igen. És érdekes módon mindig azok fikázzák, akik elmondásuk szerint nagyon jól ismerik és évek óta használják, de 5 komment után kiderül, hogy maximum elolvastak pár hozzászólást vele kapcsolatban, de még telepítve sem volt a gépükre, vagy azonnal repült is róla, mert ilyenekkel komolyan hogy lehet jönni, hogy bloatware.
    - Méretben kisebb, mint a konkurensek.
    - Memóriaigényben kisebb, mint a konkurensek (leszámítva a mindent kilapozó Firefoxot, ami átlagban 10-15% procit zabál alapjáraton).
    - Layout sebességben mindentől gyorsabb.
    - Oldalbetöltési sebességben a leggyorsabbak között van (és itt most nem csak a JS-re célzok).
    - Egyedül a torrentkliens, ami tolakodik, azzal tényleg csinálhatnának már valamit*, de a többit észre sem veszi az átlagfelhasználó, a többi is csak akkor, ha külön keresi.

    * Például érzékelhetné, hogy van-e már program társítva a .torrent fájlokhoz és ha igen, akkor automatikusan kikapcsolja mindenestől. Viszont olyan szinten hasznos, hogy tényleg egy 1.0-s user aki nem tud semmit a torrentről, tudsz neki mondjuk egy (nem kifejezetten illegális) fájlt linkelni. Mondjuk egy szabad forrású dokumentumfilmet.
    Vagy aki tudatos felhasználó és nem telepít fel a gépére minden baromságot. Lehet, hogy mondjuk soha nem torrentezik, mert antiwarezoló, vagy csak Linuxot használ és nyílt szoftvereket a többit pedig megveszi és akkor nem fog egy alkalomra külön szoftvert telepíteni.

    Nyilván nem azoknak találták ki, akik havi 1TB-ot forgalmaznak + saját releaser csapatuk és 5 seed szerverük van. ;]

    Ahogy a Unite-os fájlmegosztást sem arra, hogy Pistike otthon megossza az ADSL netjével az 500 gigányi film és pornógyűjteményét a 70 haverjával, mert arra továbbra is ott a torrent, vagy a fájlmegosztók, de arra kiváló, hogy egy kisebb csapat gyors nettel és feltöltési sebességgel megosszon egymással 50-100-200 megás állományokat, amiket már mailben nem tud küldeni és nem akar fájlfeltöltőre feltölteni, mert lehet, hogy egy nap 20 alkalommal módosítanak rajta valamit és olyankor már nem olyan jó a rapid időkorlátja.

    "A Chrome-ot kihagytam az előbbi összehasonlításból. Most nézem: 57 MB, több mint másfélszer nagyobb a footprintje, mint az Operáé."

    Böngéssz vele fél órát, tölts be jó sok oldalt, lesz az (cache mappával együtt, aminek a méretét módosítani sem lehet) 7-800MB is. :((( Így nem csoda, hogy olyan gyors, ha ekkora cache-ből dolgozik.

    [ Szerkesztve ]

  • FTeR

    addikt

    válasz #24737024 #76 üzenetére

    másról van szó. bloatware alatt nem a fizikai méretet értjük, hanem hogy a sok fícsör között nem lehet kiigazodni.
    fx alap felszeretsége anno sehol nem volt az ie-hez képest, pedig az sem arról volt híres, h tele van fícsörökkel. most meg króm jön fel mint a talajvíz, úgy hogy talán csak a notepad van, ami még annál is kevesebbre képes...

  • FTeR

    addikt

    válasz #24737024 #75 üzenetére

    az ilyen kód többnyire meg azért kerül bele, mert amikor készült az oldal tudták, h más böngészőben nem működik és nem érte meg energiát fektetni abba, h működésre bírják (vagy nem is volt rá lehetőség, mivel nem is oly rég opera js támogatása a béka segge alatt volt).
    persze eleve rossz a koncepció, mert nem azt kell vizsgálni, h milyen böngésző, hanem azt, h amit használni akarsz függvény/osztály létezik-e. persze ennek megvan az a hátránya, h ebből még mindig nem derül ki, h vajon ugyanúgy is működik-e...

  • bigz

    tag

    válasz #24737024 #60 üzenetére

    Mielott tovabbmennenk, annyit hadd szogezzek le, hogy egy szoval nem mondtam, hogy a marketing nem szamit (nincs elottem a hszem, ugyhogy nagyon remelem, hogy ezt igy valoban nem irtam le). Azt irtam, hogy ami nulla, azt nem tudod ennyi idon keresztul illetve ilyen mertekben, pusztan marketinggel eladni. Hogy ne csak a dotcom lufikrol beszeljunk: ott van Gary Dahl a Pet Rockkal. Egy millat keresett vele 1970ben, de egy ev utan kifujt a dolog, mert a semmit adta el penzert.

    A zenei piac es az online alkalmazasok piaca szerintem eltero attributumokkal rendelkezik. Lehet, hogy tevedek. Amugy ha valaki gazdag, de begyoposodott a zenei izlese, akkor o diktal, a zenesz meg bokat fog.

    A Windows-pelda pedig ott verzik el, hogy egy uj operacios rendszert es az azon futo programokat megtanulni hasznalni azert kicsit komplikaltabb, mint megszuntetni a gmail accountodat es krealni egy yahoot, vagy akarmi mast. En minden olyan termek eseteben early adopternek szamitok, aminel nem kell figyelembe venni az anyagi tenyezoket mert vagy "ingyen" van vagy nem kerul sokba (lasd email kliens, bongeszo vagy akar ragogumi meg uditoital). Azert hasznalom a gmailt, mert ez tetszik a legjobban. Aki ennel kevesbe tudatos, az ad annyira a tudatosok velemenyere (lasd a haver es a matek tanarno, vagy eppen en), hogy ha ok valami mast kezdenek el hasznalni, akkor sorcsere, mint a hokiban. Amirol te beszelsz, az a penetracio, amirol pedig szo van, az a fogyasztoi lojalitas.

    Amugy valoban, a marketing rengeteget szamit, amennyiben van, aki kepes felfogni, hogy ez tulmutat a kommunikacion es az "ugyes huzasokon". Szamomra a G arcok egyik legnagyobb tevedese volt, amikor azt mondtak, hogy buszkek a hatalmas piaci reszesedesre, amire soha egy cent marketing budgetet nem aldoztak. Ez teveszme, mert a rakat panel, amit a keresooldal feliratanak, felepitesenek veglegesitese elott lefolytattak, az bizony ko kemeny marketing, csak ok nem igy hivtak. Amig az emberek nagy resze ugy beszel a marketingrol, hogy a "banner, amit a pofamba tolnak", addig ezt a fogalmat inkabb mellozzuk. Szeretem a szakmamat, es semmi kedvem a sokszinuseget bizonygatni olyan embereknek, akik nem latnak tovabb az orruknal. (ez utobbit nem szemelyeskedesnek szantam, kerlek, ne vedd magadra)

    I <3 Razer Mantis Control.

  • floatr

    veterán

    válasz #24737024 #86 üzenetére

    A gmail-ről már többen írták, hogy jócskán mások előtt járt a megfelelő időben. A docs is, bár azon a téren a warez még rulez. A kereső szintén tudásával adta el magát. A böngészőre eddig a legrosszabbat azt lehetett mondani, hogy "nem tetszik". Az androidot az iphone oprenceréhez képest megfelelő alternatívaként kezelik a gyártók, bár ez kicsit elkésett. A maps/earth/street view egyedülálló és forradalmi volt sokáig, a youtube felvásárlásával meg egy a kritikák ellenére is nagyon jó videómegosztóhoz jutott.

    A buzz nem egy nagy valami, kicsit balfaszkodtak vele, de a wave már lehetne az. Páran sokáig gondolkodtunk valami hasonlón, de sosem volt rá igazán időnk, erre ők lépnek egy ilyen eszközzel. Készülnek hasonló megoldások is lokális szerverek formájában, idővel rájönnek a vállalatok, hogy lehet elég jól használni.

    Ha most ezekkel a gyakran ingyenes szolgáltatásokkal keresztbe reklámozzák egymást, miért kéne őket jobban elítélni, mint mondjuk egy oracle-t (régebben a sun-t), ms-t, apple-t, adobe-ot, vagy bárki mást? Az apple esetében épp örültél a "hülye" marketing húzásoknak...

  • bigz

    tag

    válasz #24737024 #86 üzenetére

    En pedig soha nem irtam, hogy ami nem elterjedt, az biztosan tre. Ugy erzem, lassan kozelitunk, de meg mindig nem tudok egeyterteni abban, hogy a G a marketingnek koszonheti a sikere nagy reszet. Szamomra a marketing az alapja egy vallalkozasnak, de lehetetlen megvalositani barmit anelkul, hogy igenyes termeket vagy szolgaltatast tudnal letenni az asztalra. Ha csak marketingbol allna az egesz, most a yachtomrol irnam ezt a postot, de legalabbis 6 szamjegyu fizum lenne eves szinten. Ebben all a G igazi nagy elonye, hogy nem az un. gimmick (egyedi, kulonleges, de nincs kifejezett haszna, pl. a 1db csaj dobol, 1db srac enekel gitarozik felallas a The White Stripes-ban) features dominal, hanem egy sokkal felhasznalo orientaltabb termekcsomag:
    - Eleinte a maps egy vicces dolog volt ("latom a hazunkat, megdoglott a kutyank"), jelenleg szinte naponta hasznalom, es meg sokan masok (es a MS megoldasat is, elvegre ugyanaz a termek, nagyjabol azonos koncepcio), mert egyszeru a hasznalata, es jo tudni, hogy pl. a melo, amire jelentkezem, vagy a gitar, amit vennek megis milyen messze van a lakhelyemtol.
    - A gmail 1GB tarhely haszontalanul soknak tunhetett anno, de nem valt 3 napos csodava, mert folyamatosan bovitik es nem egy esetben bizonyult mar hasznosnak - utalok mentegetni regi leveleket DVDre vagy NASra.
    - A Google News tortenete egy igazi gyongyszem, a projekt atyja egy csomot szenvedett vele, mire olyan allapotba hozta a "sajat kreativ szabadidejeben" (gondolom, ez sem mindenkire ervenyes a Google-nel, de a fejlesztok munkaidejuknek 20%-aban dolgozhatnak a sajat otletukon kis csoportokban, es a legtobb nagy app, mint a maps, a news vagy az adwords ilyen "mellek kuldetesek" eredmenye), hogy azt elfogadtak teljeserteku projektnek, es raallitottak egy nagyobb csapatot fejleszteni. Jelenleg emberek millioi veszik igazi hasznat, es valoszinuleg nem elhanyagolhato szerepet jatszik abban, hogy Rupert Murdoch es a rakat hozza hasonlo, erosen konzervativ magnas/szervezet rajojjon: a regi modellt nem lehet egy az egyben rahuzni az uj csatornakra.

    Diohejban:
    Ismet elojon a ket fogalom (az alabb leirtak a G eseteben ertendok):
    - a penetracio kisebbik resze tudatos marketing, nagyobbik resze iranyitatlan, futotuz jelenseg: mindenki errol beszel, ezert en is kiprobalom
    - a lojalitas nagyon keves resze marketing, hatalmas resze corporate attitude (azok szamara, akik nem probalnak konspiraciot keresni minden nyilatkozat es dontes mogott, a cegek kozott szerintem erosen versenykepes a G hozzaallasa a torvenyekhez, emberekhez, kornyezetvedelemhez, orvosi kutatasokhoz es meg lehetne sorolni), minoseg es folyamatos fejlesztes, es a nagyon keves marketing sem kommunikacio (akar tudatos, akar szajhagyomany), hanem a folyamat, amely soran ertelmes emberek rajonnek, mire van igeny, mit szeretne a vegfelhasznalo.

    Egyebirant ha egy G termek mindenben csak a masodik, az konnyen lehet a legjobb termek a piacon, ha a versenytarsak csak egy-egy funkciora koncentralnak, amiben kiemelkednek, a tobbi viszont elmarad a G megoldasaitol. Ezzel nem kivantam jellemezni semmilyen appot konkretan, arra vannak nalam sokkal tajekozottabb emberek.

    [ Szerkesztve ]

    I <3 Razer Mantis Control.

  • bigz

    tag

    válasz #24737024 #96 üzenetére

    "Érdekes, hogy ugyanazok az érvek, melyeket most felsoroltál a Google mellett, hangzanak el egy másik topikban az Apple ellen" - ? Ezt legyszives fejtsd ki kicsit, nem vagom, hogy pontosan mire gondolsz. Foleg azt nem ertem, hogy ezeket az erveket hol lehet barki ellen felhozni.

    Amugy ne zarjuk mar igy a vitat, mert gyakorlatilag nem gyoztelek meg, de nincs erved, amit nem cafoltam meg eddig. Termeszetesen itt befejezzuk, ha gondolod, es leszallok a temarol, habar en pont a velemenyek utkoztetese miatt jaratom itt a szamat (ez esetben ujjamat, de az kicsit obszcenen hangzik...).

    [ Szerkesztve ]

    I <3 Razer Mantis Control.

  • bigz

    tag

    válasz #24737024 #98 üzenetére

    Meghagylak hitedben bro, inkabb ne huzd fel magad. Bigz out.

    I <3 Razer Mantis Control.

Új hozzászólás Aktív témák